Waarom precies schattig?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef J-Style. het volgende:
Bij mij: eerlijk zijn, lief zijn, schattig zijn
Waar vind ik meisjes die zoals jou denken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef taylorstump3 het volgende:
[..]
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...
Jij bent vast lelijk, met alle respect verder hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef taylorstump3 het volgende:
[..]
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...
Zelfvertrouwen, spontaniteit, humor, wees open naar haar toe. Zulk soort dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Nou, ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb enkele relaties gehad, alleen nu zit ik met de vraag. Met welke eigenschappen kom je ver om een meisje te veroveren? Ik heb nu en zo dan wel met een meisje zitten flirten, alleen komt dat bijna nooit echt ver. Ik ben volgens mij redelijk sociaal (hoop ik) ik ben erg aardig, heel betrouwbaar/loyaal, en denk ik ook gezellig.
Maar, ik voer de gesprekken meestal alleen op de internet omdat ik bijna doof ben. (Om het uitte leggen, omdat ik slechthorend ben kan ik niet makkelijk gesprekken met mensen voeren IRL)
Nou ja, ik zie wel. Hopelijk zijn de tips zinvol hier!
Alvast bedankt.
Vergeet de enterhaak nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef Lamabal het volgende:
Wat je nodig hebt is een Ooglapje en een piraten hoed.
Dan verover je haar. HARRRRRR
Godverdomme, droogkloot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef Lamabal het volgende:
Wat je nodig hebt is een Ooglapje en een piraten hoed.
Dan verover je haar. HARRRRRR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |