Je moeder gaat me lief vinden, man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar het kan echt nooit omdat mijn moeder er altijd is.
Iets met informatie die we niet willen wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit intussen ook voor de 5de keer vandaag te schijtenik ben echt rot van binnen.
Onee want volwassen vrouwen hebben geen hormonen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met hormonen. gaat weer eens nergens over. Wat wil je hier nou mee aan tonen en bewijzen?
We moeten het overdag doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moeder gaat me lief vinden, man.
Je zou de eerste niet zijn die sex heeft in de bios/trein/park/op het strand/in het bosquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar het kan echt nooit omdat mijn moeder er altijd is.
Na mijn tentamens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten het overdag doen.
En niet in de vakantie want mijn moeder werkt op een school en heeft dan ook vakantie.
Die in het groen sowieso.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Die glijd zowat van haar stoel af inderdaad maar er zijn er veel meer
Deal.quote:
Wij hopen Axel.quote:
Zie TTquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geneukt, was dat de vraag?
Slaap lekkerquote:
Niet komende week, maar die week daarna. Dacht ik, of de week daarna. Ik houd je op de hoogte, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
Voordat ik het vergeet, wanneer zijn je tentamens?
Is goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet komende week, maar die week daarna. Dacht ik, of de week daarna. Ik houd je op de hoogte, natuurlijk.
Dat zijn pubers die geilen op alles wat een kut en tieten heeft. Of in dit geval. Alles wat een lul heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Onee want volwassen vrouwen hebben geen hormonen?
Onee volwassen vrouwen geven niet precies dezelfde signalen?
Dat hij er nog steeds niet is zie ik als een positief teken.quote:
Dat zijn de betere weekendjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij er nog steeds niet is zie ik als een positief teken.
Volgens mij zijn ze hun bed gewoon niet uit gekomen.
Wie zijn 'ze'quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij er nog steeds niet is zie ik als een positief teken.
Volgens mij zijn ze hun bed gewoon niet uit gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |