Tja je moet doen wat je zelf denktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag het dan op de positieve manier blijven proberen.
Maar verwacht niet dat ik hetzelfde ga doen.
en hem legitimeren in zijn slachtofferrol en geven wat ie wil?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Toch maar blijven doen denk
Positief all the way
1 vraag. Zijn er veel knappe meisjes in Zweden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:37 schreef gogosweden het volgende:
ik ben dus 16. heb 2 meiden in de friendzone. En de rest zien me niet staan. Kom altijd maar in de friendzone alshetware.
/korte introductie
Pik de verlegen meisjes eruit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bijna elk weekend ben ik in de stad om bier te drinken. Daar praat ik dan met veel meiden en hun vinden me wel een baas (denk ik) want ze lachen om mijn grapjes enzo maar als ik wil zoenen of een keer wil afspreken weet ik gewoon niet wat ik moet doen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens wie pleit er voor dat de titel word verandert "als hosselen niet zo makkelijk gaat"![]()
Want vroeger was ik zo'n beetje de enige jongeling, maar nu is het fucking inteelt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1 vraag. Zijn er veel knappe meisjes in Zweden?
wat?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zie je niet staan in de chatlijst, ik had wel zin in een geil gesprek hoor.
Ghehe jij droomt over mij.quote:
Zit wat in, maar je legt ook een hogere drempel neer voor communiceren met jou als je veelal post wanneer jij je shit voelt. Mensen zijn gelukkig vaak dermate sociaal dat ze anderen die in de put zitten best willen steunen, 1x, 2x, 3x, misschien ook wel 4x, maar na teveel keer is iemand er wel eens klaar mee om gezeik aan te horen (ik tik hier gezeik maar je kan hier ook anderen negatieve verhalen voor invullen). Als je post wanneer iets goed gaat en je vertelt dat dan blijft dat ook wel hangen en is er ook meer 'zin' om met je te babbelen. Misschien dat mensen dan ook al willen babbelen zonder dat je daar zelf naar zocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus juist als ik het even nodig heb om weer even uit de put getrokken te worden en weer op de rails te worden gezet wordt ik niet gesteund? Steun is veel minder belangrijk als ik me al goed voel.
De Deense zijn lekkerder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1 vraag. Zijn er veel knappe meisjes in Zweden?
Omdat je mensen die zich een slachtofferrol aanmeten niet moet legitimeren daarinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Tja je moet doen wat je zelf denkt
Ik ken het verhaal niet goed (anders mag benzin me nog wel effe PM-en daarover)
Maar waarom altijd negatief omdat hij nog steeds niet uit die dip is?
Dan ben je in ieder geval op de goede weg. En je moet gewoon een keer vragen, heb je zin om een keer iets leuks te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bijna elk weekend ben ik in de stad om bier te drinken. Daar praat ik dan met veel meiden en hun vinden me wel een baas (denk ik) want ze lachen om mijn grapjes enzo maar als ik wil zoenen of een keer wil afspreken weet ik gewoon niet wat ik moet doen...
Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval op de goede weg. En je moet gewoon een keer vragen, heb je zin om een keer iets leuks te doen.
En met zoenen, weet ik het niet zo (ga zelf vrijwel nooit uit), maar ik zou zeggen, ga ff alleen staan en bouw steeds op qua lichamelijk contact, dus eerst een beetje aanraken, dan arm omheen slaan, maar als je kan zoenen merk je vanzelf wel.
Hoop dat dit helpt
Niet negatief. Direct.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Tja je moet doen wat je zelf denkt
Ik ken het verhaal niet goed (anders mag benzin me nog wel effe PM-en daarover)
Maar waarom altijd negatief omdat hij nog steeds niet uit die dip is?
Des te meer kansen dan toch? Probeer er met eentje minimaal te praten als je weer 14 uur in de trein zitquote:
Dat doen ze omdat ze zich niet begrepen voelen in hun eigen problemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je mensen die zich een slachtofferrol aanmeten niet moet legitimeren daarin
Dat is als een alcoholist een borrel geven om bij uit te huilen
Je begint langzaam van me te houden, geef maar toe.quote:
Nee dat is juist niet hoe je met iemand omgaat die in de slachtofferrol zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze zich niet begrepen voelen in hun eigen problemen.
De enige manier is om altijd positief te blijven.
Maarja ik zeg het ik ken niet het hele verhaal, hoop dat ie even een PM stuurt met waar ie nou echt mee zit
Iedereen zit op facebook tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
Al mijn vrienden zitten natuurlijk bij hun vriendjes en vriendinnen.
Nou op MSN valt ook niks te beleven hier.
Nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen zit op facebook tegenwoordig
Serieus? Bij mij heeft het overgrote deel van mijn vrienden dat niet. Maar misschien heb ik wel gewoon faal-vriendenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Ze hebben allemaal een relatie.
Zeg kurl, je kan me ook ff je msn pm'en, verlost mij weer van saaiheid en van om 2100 al gaan slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen zit op facebook tegenwoordig
Nou de mensen waarmee ik meestal mee MSN in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij heeft het overgrote deel van mijn vrienden dat niet. Maar misschien heb ik wel gewoon faal-vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |