Vrij ruw ook, ik vraag me af of Boskamp wel een tedere knuffelaar is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Jivis het volgende:
De omhelzing van Genee en Boskamp op 0:45 is ook legendarisch.
Die constante lach... Ik dacht dat hij er in bleef.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Jivis het volgende:
De omhelzing van Genee en Boskamp op 0:45 is ook legendarisch.
Succes supportersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben benieuwd of de kijkcijfers gaan stijgen
Denk het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
wat had hij moeten zeggen? Hij maar een 'gewone' curator van de DSB hoor, hij heeft misschien wel niets met voetbal. Vond het tof dat ie er toch gewoon bij ging zitten, en hij kwam idd sympathiek over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bolle had wel echt niks te melden zeg, bijna genant.
Wellicht maandag een klein piekje dat in de weken daarna weer langzaam afneemt tot z'n gebruikelijke 550.000 kijkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad, en dat zullen ook de mensen zijn die gister gestemd hebbbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
het is wel een harde kern ja, de vaste mensen hier zijn bijna altijd aanwezig, en IRL zal het niet anders zijn.
En dan Caps Lock in het Duits.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:06 schreef Jivis het volgende:
Is 'Wij zijn de beste van Hilversum' al geweest als TT?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
MET 37% PROCENT VAN DE STEMMEN.... VOETBAL INTERNATIONAL!
JAJAJAJAJ HAHAAH TOETERTJES TOETERTJES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |