Ik ben nog aan het opbouwen he, was nog koekjes vergetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge Muks... Lekker lijsrje, beetje te weinig misschien?
Lijst.
O. Kwark en vla
T's. Druuven, appel, peer, hazelnootschuimgebak met slagroom, wortels
L. Drie boterhammen kaas, cupasoup kerrie, beker melk
T's. Blokje choco, boterham ham
D. Naar de chinees, veel groentjes
voor 15-20 porties :quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:09 schreef MarMar het volgende:
@Muks wat doe je door je zelfmaakmuesli en waar haal je dat?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:21 schreef Ewelina het volgende:
Mogge.
Planning voor vandaag:
O: 2 boterhammen met gebakken ei
T: yoghurt
T: peertje denk ik
L: ? taart gok ik
T: iets van popcorn (ga naar de film)
D: ?
Verjaardag vandaag.
T is erg lekkerquote:
Oh shit, dacht dat ik hem bij de T had gezet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar taart is geen L hč, daar mag nog wat gezonders bij.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik moest net hoesten en daarna gelijk niezen.
Maar heb wel gesport! En ga zo hopelijk een racefiets regelen voor een prikkie.
Even een vraagje voor de andere mensen hier die nog wel eens gaan spinnen: krijgen jullie ook zo vaak Scooter te horen? Pareltjes als deze bijvoorbeeld:
Ah, ik ben blij dat het niet iets is wat typisch is voor "mijn" sportschool.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]scooter is nogal hip, ik fiets er overigens wel aardig op
Sterker nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik ben blij dat het niet iets is wat typisch is voor "mijn" sportschool.
Ik vind het ook wel grappig.Jeugdsentiment enzo.
wat vreselijk mar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Net gehoord dat een tante van mij "opgegeven" is.. alles leek goed na de laatste chemo, maar bij de laatste controle bleek er veel uitgezaaid en behandeling voor een paar maanden verlenging is het enige wat ze nog kunnen bieden![]()
Kloteziekte dunt mijn familie en vriendenkring aardig uit..
Wat een rotnieuwsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Net gehoord dat een tante van mij "opgegeven" is.. alles leek goed na de laatste chemo, maar bij de laatste controle bleek er veel uitgezaaid en behandeling voor een paar maanden verlenging is het enige wat ze nog kunnen bieden![]()
Wat ga je allemaal doen, weekendjes weg of dagjes weg? Hoop wel leuke dingen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vorige week naar Rotterdam, dit weekend naar Flevoland, volgende week Zeist, weekend daarna Amsterdam. Soms is in Groningen wonen niet zo handig.
Vanuit de auto nu, dus.
O gadverdamme mar!! Inderdaad wat een kloteziekte. Het enige wat je kunt doen is er voor haar zijn en haar een fijne laatste tijd geven, voor zover mogelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Lijken op mijn nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik blij ben met m'n nieuwe schoenen? Zulke heerlijke warme voeten ga ik hier in krijgen in de winter, want ze zijn helemaal gevoerd! En ik heb er niet eens reuzevoeten in!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat ze ontzettend warm en comfortabel zijn en dat je ze niet hebt gekocht omdat je ze zo onwijs mooi vond ofzo. Dan was ik me namelijk toch een beetje zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik blij ben met m'n nieuwe schoenen? Zulke heerlijke warme voeten ga ik hier in krijgen in de winter, want ze zijn helemaal gevoerd! En ik heb er niet eens reuzevoeten in!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze leu-heuk! Met een panty en een jurkje of een panty + kort broekje en een mooie blouse!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze ontzettend warm en comfortabel zijn en dat je ze niet hebt gekocht omdat je ze zo onwijs mooi vond ofzo. Dan was ik me namelijk toch een beetje zorgen gaan maken.![]()
In Nederland zijn ze ook heel trendy hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind ze wel heel leuk. Heb zelf vergelijkbare schoenen gekocht. Warm, comfortabel en in andere landen dan NL wel degelijk heel trendy.
Stom woord he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Probability het volgende:
[..]
In Nederland zijn ze ook heel trendy hoor!
Jaquote:
mooie vrouwelijk-sjieke blouse met stevig rokje of kort broekje of meisjesachtig jurkje met bloemetjes, daarbij mooi lang vest, maillot, eventueel nog dikke sokken en dan die schoenenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind ze leu-heuk! Met een panty en een jurkje of een panty + kort broekje en een mooie blouse!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, ik was er, lege topicreports zijn kut, ik ga weer, doei
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Shit, ik heb per ongeluk een topic report gedaan
Op dit moment vind ik het een kutdag, kutweek, kutmaand en eigenlijk ook een kutjaar.. Heel veel blij heb ik niet, maar vanochtend toen ik de haartjes van mn kleuter deed en met haar mooie kleren uitzocht omdat ze allemaal verjaardagsfeestjes heeft vandaag waar ze superenthousiast over is, was ik wel blij. Blijkbaar lukt het me wel een beetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
En Mar,wat rot weer. Lukt het je nog een beetje positief levensgevoel vast te houden? Want dat moet knap lastig zijn met zoveel pech en ziekte in je omgeving
Gabor inderdaad, is een merk dat veel grotematen schoenen verkoopt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Lijken op mijn nieuwe schoenenZe zijn van gabor? Ken die winkel niet..
Ja, in Zweden zijn ze abosluut modieus. En ik vind ze ook wel mooi, eigenlijk. Inderdaad, gewoon onder een spijkerbroek, maar ook onder een rok of jurk kan het tof staan...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind ze wel heel leuk. Heb zelf vergelijkbare schoenen gekocht. Warm, comfortabel en in andere landen dan NL wel degelijk heel trendy.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het een kutdag, kutweek, kutmaand en eigenlijk ook een kutjaar.. Heel veel blij heb ik niet, maar vanochtend toen ik de haartjes van mn kleuter deed en met haar mooie kleren uitzocht omdat ze allemaal verjaardagsfeestjes heeft vandaag waar ze superenthousiast over is, was ik wel blij. Blijkbaar lukt het me wel een beetje.
Het is ook een goed (en duurrrr) merk. Ik merk tenminste echt wel verschil als ik een ballerina of laars van Gabor pasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gabor inderdaad, is een merk dat veel grotematen schoenen verkoopt!
Ik heb echt enorm veel bewondering voor je. Daar koop je weinig voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het een kutdag, kutweek, kutmaand en eigenlijk ook een kutjaar.. Heel veel blij heb ik niet, maar vanochtend toen ik de haartjes van mn kleuter deed en met haar mooie kleren uitzocht omdat ze allemaal verjaardagsfeestjes heeft vandaag waar ze superenthousiast over is, was ik wel blij. Blijkbaar lukt het me wel een beetje.
bijna al m'n schoenen zijn van gabor. Tenminste, alles behalve gympen enzo..Het enige fatsoenlijke merk dat schoenen in m'n maat maakt. Deze vielen mee, waren 110 euro...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is ook een goed (en duurrrr) merk. Ik merk tenminste echt wel verschil als ik een ballerina of laars van Gabor pas(kopen tot nu toe nog niet
, deze winter misschien
).
Oh, en Welshquote:Mae Ysgrifenyddesau Uwchraddedig i ffwrdd y nawr tan Dydd Mercher 23 Chwefror.
Byddwn yn gallu ateb eich e-bost cyn gynted a phosib pam y dychwelwn i'r Swyddfa.
The Postgraduate Secretaries are away from the office until Wednesday 23 February.
beetje geven beetje nemen, binnenkort dus gaan nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over het feit dat ik extra diensten doe wegens tekorten (4 in twee maanden)
Ja, die kende ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:45 schreef Blurred86 het volgende:
voor Mar, het zit ook niet mee he!
en voor Mo: http://news.bbc.co.uk/2/hi/7702913.stm![]()
*insert foute opmerking over nemen*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
klote mar!
[..]
beetje geven beetje nemen, binnenkort dus gaan nemen.
Mijn schoenen kosten gemiddeld 30 euroquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bijna al m'n schoenen zijn van gabor. Tenminste, alles behalve gympen enzo..Het enige fatsoenlijke merk dat schoenen in m'n maat maakt. Deze vielen mee, waren 110 euro...
ik kan niet anders, met maat 44 koop je niet gemakkelijk schoenen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn schoenen kosten gemiddeld 30 euroMaar ik mag nu geen plastic meer kopen
![]()
Verschil merk je echt wel, heb aan het eind van de dag altijd soppige sokken
Halfhoge sleehak laarsjes? Of brede hakken met riempjes om de enkel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:07 schreef Quinazoline het volgende:
Pff schoenen kopen, ja.. Wat verschrikkelijk vind ik dat altijd. Ik kan niet echt goed op hakken lopen (zwakke enkels enzo), maar er bestaan maar weinig compromissen tussen degelijk en charmant. Ik heb nu al een paar keer van die rits-loze, half hoge laarsjes gekocht, maar die zijn na een half jaar altijd te groot.
Sleehak is ook al te veel, ik kan het echt niet. Ik heb voor netjes@work nu zoiets, maar dan met een bandje over de wreef en dat trek ik niet langer dan 1 dag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Halfhoge sleehak laarsjes? Of brede hakken met riempjes om de enkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post je ook nog wel eens lijstjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
En omdat het kan: de Dude
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Dat wisten wij ook niet ^^ Maar ik haat verf uitkiezen. Ik heb liever maar een paar opties i.p.v. zo belachelijk veel. Dus toen iemand van ons Disney aanwees (met maar 8 kleuren ofzo), hebben we daar gewoon twee kleuren van uitgezocht. Stuk minder keuzestress ineensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef Lago het volgende:
Oh wel mooi dat de rest niet spierwit is lijkt me! En maakt Disney tegenwoordig ook al verf?
Ik ga over ruim een maand ook weer verhuizen en ik ben nu al bezig met verf uitzoeken.Gekleurde muren zijn tof.
Voor mijn doen welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Post je ook nog wel eens lijstjes?
Ik ga ervan uit dat jij, als vrouw in jouw positie, buitengewoon verantwoordelijk eet. Toch?
Hoe bedoel je, groentjemixjes? Die dingen klaar leggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef V1z0R het volgende:
Coco, maak vandaag of morgen anders groentemixjes voor de hele week, dan krijg je dat tenminste binnen
Ja, gewoon voor elke dag een bakje groenten. Scheelt gigantisch wanneer je dat 's weekends doet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, groentjemixjes? Die dingen klaar leggen?
Ah, ja, dat is wel een goed idee. Zal morgen even langs de supermarkt gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor elke dag een bakje groenten. Scheelt gigantisch wanneer je dat 's weekends doet.
Maar wat voor groente bedoel je dan? Want ik kan me voorstellen dat dat donderdag ofzo niet zo lekker meer is, als je het nu al klaar maakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor elke dag een bakje groenten. Scheelt gigantisch wanneer je dat 's weekends doet.
Voor de vrijdag gebruik je dan houdbare groenten zoals broccoli of spinazie. Maak je dan een salade van met iets als appel of paprika en ui. Dressing kun je diezelfde dag nog wel toevoegen. Dat blijft echt wel lekker tot de volgende week.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar wat voor groente bedoel je dan? Want ik kan me voorstellen dat dat donderdag ofzo niet zo lekker meer is, als je het nu al klaar maakt.
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Nog steeds niet lekker maar toch op weg naar de house warming![]()
Ik ben mijn schoenen gisteren vergeten in de hippie tent en nu heb ik mijn zwarte uitgelubberde laarzen aan, Muh.
ze zaten in een plastic zak en ik had andere schoenen aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
Nu voel ik mij weer helemaal schuldig maar mensen die constant aan je trekken.. Pff..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef Probability het volgende:
Ieh, ik word een beetje kriegel van allerhande 'vrienden' die mij heel graag willen zien, dus ik zeg prima, koffie drinken tussen het studeren door is geen probleem (als in: een kwartiertje) want ik moet ook gewoon verder. En dan een beetje verontwaardigd ruim 2 uur proberen te claimen. Daar heb ik helemaal geen tijd voorEn dat zeg ik dan ook maar dan is het weer niet goed genoeg en dan heb ik er al geen zin meer in
Niet schuldig voelen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat zou me ook wat te ver gaan ja.. Jammer!
Hier komen de eters wat later dan verwacht, zullen hier rond een uurtje of 8 zijn, ipv 7.
Voel me wel weer helemaal schuldig omdat al twee mensen zo verkapt hadden gevraagd wat ik vanavond ging doen en ik ze niet uitgenodigd heb![]()
Maar we wilden vooral een klein groepje, de wat oudere mensen en nou ja, hebben de mensen uitgenodigd die in 'het plaatje' pasten, en dat levert wat 'uitsluiting' op
Maar nu voel ik me wel een beetje stom
Maar heb er wel zin in
Hij was naar beneden gezakt, ze hebben m er net bij de doktersdienst uit gehaald. Nog nooit zoveel pijn gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Eigen keuze of is hij er uit gevallen?
O gadver wat naar!!! Is baard er om voor je te zorgen? Nu mag je wel 2 cadeautjes..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij was naar beneden gezakt, ze hebben m er net bij de doktersdienst uit gehaald. Nog nooit zoveel pijn gehad..
Huh watquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij was naar beneden gezakt, ze hebben m er net bij de doktersdienst uit gehaald. Nog nooit zoveel pijn gehad..
als het in tilburg is moet je even pm-enquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:56 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik haat een beetje op de ns nu. Kan niet naar house warming omdat de treinen niet rijden en ik er minstens een uur langer over doe. 2.5 uur enkele reis is me iets te gortig voor Een avondje.
Het zit je niet mee... Blij dat ze je er vanaf geholpen hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
nee, verder richting het zuiden. En ben nu alweer terug... had eventueel nog welnog wel vervoer heen gehad maar terug niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
als het in tilburg is moet je even pm-en
Ik moet vanavond nog retour die kant op..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee, verder richting het zuiden. En ben nu alweer terug... had eventueel nog welnog wel vervoer heen gehad maar terug niet.
Haha dankjewel! Maar ik voel me ook niet zo lekker dus blijf maar hier. Wat ga je doen? Feestje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog retour die kant op..
Wauw, dat heb ik nou bijna nooit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef loveli het volgende:
Maria, je PM-box is vol, stuur me ff je mailadres.
Klinkt als zware kost wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Perruche het volgende:
Ik ga Melancholia kijken vanavond, met een wijntje.
Ik vind het echt een heldenfilm iigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:22 schreef Perruche het volgende:
Hm volgens mij issie wel leuk! Maar machete lijkt me ook erg leuk
Ik denk dat jij voor anticonceptie toch langzamerhand intreden in het klooster moet gaan overwegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
MarMar heeft een abonnement bij een van de eco-bezorgdiensten hier in het noorden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, ja, dat is wel een goed idee. Zal morgen even langs de supermarkt gaan
Eigenlijk wil ik nog steeds een groente-abo nemen. Of groente & fruit. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
Voor jou vind ik dat best een lovenswaardig lijstje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, maar afgelopen week was er bijvoorbeeld een belachelijk drukke week op het werk. Toen heb ik niet zo goed gegeten als zou kunnen. Geloof dat mijn lijstje toen dit was:
O: broodje met kipfilet, melk
T: hardgekookt ei
L: zacht broodje met frikadel
T: appel
D: spaghetti met veel komkommer
T: nootjes
Dus dan heb ik overdag niet zoveel gegeten als zou moeten, en frikadel. Maar het had ook veel slechter gekund. En de volgende keer doe ik mijn best om het wél beter te doen, denk ik dan
Hierzo! We hadden eerst de vitatas (www.proef.nu), maar die levert onze locale natuurwinkel niet meer. Nu hebben we die van odin (www.odin.nl). Over de vitatas was ik iets tevredener qua inhoud en recepten. En een klein abonnement voor 2 personen is alsnog best veel! Maar verder vind ik het wel leuk, het hele idee. Het biedt houvast (omg, wat moeten we deze week eten?? oh ja, kijkt in tas) en het is niet duurquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, ja, dat is wel een goed idee. Zal morgen even langs de supermarkt gaan
Eigenlijk wil ik nog steeds een groente-abo nemen. Of groente & fruit. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
Wij hadden een combi-abonnenement, gewoon abonnement lijkt me voor 2 ook te veel, zeker als je tussendoor nog eens ergens anders eet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hierzo! We hadden eerst de vitatas (www.proef.nu), maar die levert onze locale natuurwinkel niet meer. Nu hebben we die van odin (www.odin.nl). Over de vitatas was ik iets tevredener qua inhoud en recepten. En een klein abonnement voor 2 personen is alsnog best veel! Maar verder vind ik het wel leuk, het hele idee. Het biedt houvast (omg, wat moeten we deze week eten?? oh ja, kijkt in tas) en het is niet duur.
En leuk, dat kamertje!!
Hij had niet geplaatst mogen worden, afgelopen maandag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Het zit je niet mee... Blij dat ze je er vanaf geholpen hebben
kan een kwestie zijn van de verkeerde maat, te groot of te klein waardoor 'ie niet goed zit en je baarmoeder 'em eruit werkt, ken nog iemand bij wie dat gebeurde, de een reageert sneller op een spiraaltje dan de ander.
Heeft het ook je hele zaterdag verknald of valt dat mee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij had niet geplaatst mogen worden, afgelopen maandag.
Maar goed, ze waren geweldig bij de doktersdienst. Dubbelgeklapt en schreeuwend van de pijn binnenkomen doet wonderen voor je spoedindicatie.. Na het verwijderen voelde ik de pijn direct weggaan.
.
Nog niks :p Moet toch dinsdag naar de gyn. En eerder contact opnemen heeft weinig zin (miskraam ga je toch niet kunnen voorkomen, mocht dat idd het geval zijn).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef loveli het volgende:
Meh, wat zegt de dokter/verloskundige?
Bij de V&D moet je ook niet zijn voor de klantvriendelijkheid...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haihai!![]()
Mar en DaD kunnen een smoochie gebruiken zag ik?![]()
En Coco heeft een mooi kamertje gefixt!En Dude
![]()
![]()
En XM was nieuwe schoenen aan het vinden?![]()
Ik krijg zo bezoek!Ik heb veel teveel in huis geloof ik xD En ik heb mega-opgeruimd
wc geschrobt, stofgezogen (en daarna stofzuiger weggemikt want die is eigenlijk stuk
), afgewassen, keuken schoongemaakt, brownie gebakken...
</Martha Stewart>
Oh en ik vond de V&D stommig want ik wou weten hoe duur gympies uit de etalage waren, maar toen ik na wat rondzoeken naar een medewerker een kassamevrouw vroeg zei die 'Ja daar hebben we niemand voor!" EhhEn of ik wist wat het voor merk was? Nee niet te zien, *insert korte beschrijving*. Zij: "Ja, het kán dat die van de etaleurs is." Ik: "Dan zijn ze niet te koop?" Zij: "Nee".
Nouja, uitgeluld oder so?
Is dat duur in verhouding?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij hadden een combi-abonnenement, gewoon abonnement lijkt me voor 2 ook te veel, zeker als je tussendoor nog eens ergens anders eet.
Dat is ook waar, dat je het niet tegenhoudt. Maar bellen bij onrust mag gewoon altijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog niks :p Moet toch dinsdag naar de gyn. En eerder contact opnemen heeft weinig zin (miskraam ga je toch niet kunnen voorkomen, mocht dat idd het geval zijn).
Dus, ik ga er gewoon van uit dat t onschuldig is. Maar moest t wel even kwijt. Onder woorden brengen maakt het minder dreigend ofzo
Jaar of 4 geleden een euro of 8, geloof ik. Drie soorten groente en 2 soorten fruit, zoiets.quote:
Ja dat is nog steeds zo zie ik, maar is dat duur, goedkoop, normaal?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Jaar of 4 geleden een euro of 8, geloof ik. Drie soorten groente en 2 soorten fruit, zoiets.
True. Mocht de pijn aanhouden dan bel ik met het 'nood'nummer wat ik gekregen heb. En heel lief aanbod, dat van je maquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is ook waar, dat je het niet tegenhoudt. Maar bellen bij onrust mag gewoon altijd.
Bel maar gewoon nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True. Mocht de pijn aanhouden dan bel ik met het 'nood'nummer wat ik gekregen heb. En heel lief aanbod, dat van je ma
roep martijn en pak een telefoon lieverd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. Kut. Geloof dat t gedaan is. Bloed. Veel bloed. Zit nog op de wc. Weet niet zo goed wat te doen.
Bellen, nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. Kut. Geloof dat t gedaan is. Bloed. Veel bloed. Zit nog op de wc. Weet niet zo goed wat te doen.
We zitten bij vrienden. Wil niemand laten schrikken enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
roep martijn en pak een telefoon lieverd.
Neuh. Dit is geen vaatje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oh getverdemme CoCo. Gelijk de verloskundige bellen. En misschien is er wel een vaatje geknapt ergens...
Lekker belangrijk. bel martijn dan vanaf de wc!! Echte vrienden willen niet dat jij daar nu alleen zit dit door te maken om hen te sparen, kom op!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We zitten bij vrienden. Wil niemand laten schrikken enzo.
Lekker boeiend!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We zitten bij vrienden. Wil niemand laten schrikken enzo.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
martijn bellen of roepen en naar huis gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Weet niet eigenlijk, was vooral makkelijk omdat je niet na hoeft te denken wat je meeneemtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat is nog steeds zo zie ik, maar is dat duur, goedkoop, normaal?
^^quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
martijn bellen of roepen en naar huis gaan
^^ en sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:33 schreef loveli het volgende:
Coco, even je behandelend arts/verloskundige bellen en naar het ziekenhuis.ziekenhuis
Kans is nihil. Ergste schrik voorbij. Vind t nu vooral kut, maar voel me wel heel rustig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, wat erg! sterkte, ow lieverd je had al niet zoveel vertrouwen.. Hoop dat het toch goed is tegen beter weten in?
Je bent een topmeid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kans is nihil. Ergste schrik voorbij. Vind t nu vooral kut, maar voel me wel heel rustig.
Ben nu een ijskoud blikje cola aan t drinken. Zo!
^^quote:
Echt wel. *schudt vuist naar universum: HOU EENS OP!*quote:
Ga ik doen. Heb er thuis niet zo veel last van, maar lucht mijn kamer iedere dag en maak heel vaak schoon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Prob, ik zou naar de huisarts gaan en iets van aerius vragen. Dat heeft mn moeder ook tegen stof. In de drogist/vrij verkrijgbaar weet ik niet zo goed wat er zou werken.
Kusjes zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Amsel het volgende:
Verdorie Coco, wat erg. Gaat het wel met je? Je praat er zo nuchter over (ook in dat andere topic), maar het is gewoon enorm kut en verdrietig. En ik wil wel iets als een-smiley neerzetten ofzo maar dat helpt ook geen bal.
Ja, heb dinsdag sowieso echo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:22 schreef Muks het volgende:
Coco, wat erg, maar ook goed dat je zo kunt relativeren en zo nuchter bent. Even een rare opmerking : laat wel even controleren of je 'leeg' bent, t kan nl ook zomaar zijn dat er iets is achter gebleven.
Mogge trouwens, weer vroeg wakker al is half 8 natuurlijk al stukken beter dan half 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gisteravond al gevraagd. En ja, dat is wel nodig. Krijg gewoon echo om te kijken of ik wel helemaal leeg ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend coco!
Neem iig wel even contact op met je arts om te horen of ze nog wat moeten controleren.
Ik heb lichte keuzestress: ga ik wel of niet sporten zo?!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Coco! Wat debiel bezopen van me dat ik dat niet las vannacht
Awww, thxquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
Er is geen protocol voor het verwerken van een miskraam, ben 'blij' met hoe je ermee omgaat Coco, als er een beste manier zou zijn, dan komt de jouwe heel dicht in de buurt
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, thx![]()
Heb ik van mn moeder. We beleven verdriet even heel intens en dan accepteren we het en wordt het een deel van ons.
Jullie zijn allemaal lieverds
Ik heb wel besloten dat ik mn gezonde levensstijl ga voortzetten. Eens kijken hoe slank en ongelooflijk sexy ik kan worden voordat ik hopelijk weer zwanger raak
M.u.v. vandaag. Dit wordt een 'verwendag extreme'
Twee heel verschillende situaties en twee verschillende mensen. Ik ben 'blij' dat je wat afjankt, het moet eruit, je hebt flink wat te verstouwen gehad en flink wat te verwerken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Appels en peren DaDquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Niets mis met duidelijk zijn. Studie is belangrijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef Probability het volgende:
Ik heb een hele aardige maar opdringerige vriend/kennis, nu heeft hij zichzelf weer eens uitgenodigd terwijl ik daar gewoon geen tijd (voor over) heb. En het komt ook gewoon niet aan of zoHeel vermoeiend..
Ik heb afgebeld (nam niet op) en een berichtje gestuurd, weet zeker dat hij zo alsnog voor de deur staat onder het mom van 'o niet gezien'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niets mis met duidelijk zijn. Studie is belangrijk.
Zou ik Martijn zo gek kunnen krijgen om die foto in elkaar te zetten? xD Ik zie me al liggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
*insert foto van M. met Coco op z'n schouder terwijl M. stoicijns aan het gamen is*
Zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat het meer toeval is. Je hoort wel eens dat je dat 'voelt'. Toch denk ik dat bijna iedere toekomstige moeder twijfelt, en bij sommige vrouwen gaat er dan echt iets mis. En dan is het mens eigen (misschien een soort verdedigingsmechanisme) om te zeggen, 'zie je wel!'. Biedt troost/geruststelling. Denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:27 schreef anna82 het volgende:
Sterkte Coco, vond al dat je zo veel twijfelde erover, misschien wist je onbewust dat het vruchtje niet goed was.
Heb even gekeken in wetenschappelijke literatuur (vertrouw google nooit zo) en: It should be noted that one first pregnancy in four ends in miscarriage. Dus kans is gewoon heel erg groot dat het mis ging en je moet je ook sowieso niet schuldig voelen of wat dan ook!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat het meer toeval is. Je hoort wel eens dat je dat 'voelt'. Toch denk ik dat bijna iedere toekomstige moeder twijfelt, en bij sommige vrouwen gaat er dan echt iets mis. En dan is het mens eigen (misschien een soort verdedigingsmechanisme) om te zeggen, 'zie je wel!'. Biedt troost/geruststelling. Denk ik.
Thxquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb even gekeken in wetenschappelijke literatuur (vertrouw google nooit zo) en: It should be noted that one first pregnancy in four ends in miscarriage. Dus kans is gewoon heel erg groot dat het mis ging en je moet je ook sowieso niet schuldig voelen of wat dan ook!
Hoop dat je vandaag ondanks alles een fijne dag hebt en goed word verzorgd!
Ja, dat hou ik mezelf ook gewoon voor. Het zal een goede reden hebben. Neemt niet weg dat het balen is, maar het relativeert idd wel een stuk makkelijkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:26 schreef Muks het volgende:
Hier ook een miskraam (of watachter mij, en idd wat Coco zegt : je voelt het. Bij ons werd bij 1 heel duidelijk waarom het mis ging, open nekje. (10 weken zwanger) dus moet je het niet alleen relativeren maar doe je het ook makkelijker.
Goed tekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Probability het volgende:
Iets een beetje anders: ik heb samenwoonkriebels! Ieh! Het lijkt mij voor het eerst eigenlijk wel heel erg fijn ipv verschrikkelijk. Waar gaat het heen met mij
Ja niet nu hoor, denk pas als ik aan het werk benquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik mezelf ook gewoon voor. Het zal een goede reden hebben. Neemt niet weg dat het balen is, maar het relativeert idd wel een stuk makkelijker
@Prob: samenwonen??Toe maar
![]()
Ik kan hem af en toe achter het behang plakken en trek dan heel dramatisch al zijn foto's van de muur.. Hoe kinderachtigquote:
Martijn en ik woonden binnen een maand of twee samen... You never knowquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja niet nu hoor, denk pas als ik aan het werk ben(Over 8 jaar dus..)
En het is vooral een verschuiving richting het positieve, niet dat ik het meteen zou willen doen
Nee wil ik niet, maar als ik de tendens voortzetquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn en ik woonden binnen een maand of twee samen... You never know
En damn Prob, jij wilt over 8 jaar pas aan het werk zijn?
Je kan skype krediet kopen, is sowieso handig mocht je hem echt kwijt zijn, kun je daar mee bellen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef Ewelina het volgende:
Meh. Ik ben mijn telefoon kwijt.Of verloren, of hij ligt nog bij mijn vader (heel klein kansje...)
Omg, vet en koolhydratenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Net gedaanpasta met roomsaus en champignons, 1 kippeboutje, zure komkommer.
Nee, ik weet namelijk dat jij al heel dun en strak bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai,ben ik hier eventueel ook welkom?
Ik zit een beetje te klooien met mijn gewicht; mijn gewicht is wel gezond maar ik wil alles wel wat strakker en wat gezonder eten -hoewel het zeker slechter kan-. Alleen ik heb nog een beetje een strijd met mezelf wat betreft discipline en motivatie.
Ahah, ik ben wel slank maar niet zo strakquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee, ik weet namelijk dat jij al heel dun en strak bent
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahah, ik ben wel slank maar niet zo strak.
Ik heb nog een halve broccoli in de koelkast want ik had dat gister gegeten,quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Je bent welkom hoorNu moet je nog voor de vorm zeggen dat je vaak broccoli eet!
O en wie je bent en wat je doet en enz enz enz
In voedingsmiddelen is het bekend als E904: glansmiddel. Het wordt toegepast als waxcoating bij vruchten, bonbons en suikergoed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
Schellak is toch iets wat je op tafels smeert en niet eet? Je bent principieel tegen gebruik van dierproducten gok ik? Let erop dat je uit andere bronnen voldoende eiwitten binnenkrijgt. Zeker als je intensief wilt sporten. Welkom enzo. Kokosvet = goed.
Ken het alleen voor gepolitoerde meubelsquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
In voedingsmiddelen is het bekend als E904: glansmiddel. Het wordt toegepast als waxcoating bij vruchten, bonbons en suikergoed.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Chipszak
Wat eet je dan op een dag?
Mijn lijstje (buh ben nog steeds vol van gisteren)
O: 150 kwark, 100 vla
T's: appel, peer, paar druiven, roggebrood met kaas
L: cup a soup kerrie, beker melk, 3 boterhammen banaan
T's: blokje choco, mandarijn, klein bakje nibb-it
D: Hele bloemkool met een beetje kaas
T: 3 augurken
Gezienquote:
Terugsturen? Ik ga mee!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gezien
Wat zal Edwards zich ook kut voelen...
Heb de foto's gezien Chips, hoe wil je dat strakker krijgen, en waarom
Kan iemand mij terugsturen naar de jaren 60 of zo?
Bethel, New York '69 afspreken?quote:
Jap. Vooral het vlees/vis/gelatine/kaas gedeelte. Ik weet dat er in de zuivelindustrie ook veel walgelijks gebeurd maar ik heb niet bewust gekozen voor het minderen van die producten. Dat sluipt er een beetje bij in, eigenlijk. Maar ik vind het wel goed/prettig zo. Ik voel me er ook gezonder door nu ik minder zuivel binnenkrijg dusja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
Schellak is toch iets wat je op tafels smeert en niet eet? Je bent principieel tegen gebruik van dierproducten gok ik? Let erop dat je uit andere bronnen voldoende eiwitten binnenkrijgt. Zeker als je intensief wilt sporten. Welkom enzo. Kokosvet = goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |