Heb ik gisteravond al gevraagd. En ja, dat is wel nodig. Krijg gewoon echo om te kijken of ik wel helemaal leeg ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend coco!
Neem iig wel even contact op met je arts om te horen of ze nog wat moeten controleren.
Ik heb lichte keuzestress: ga ik wel of niet sporten zo?!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Coco! Wat debiel bezopen van me dat ik dat niet las vannacht
Awww, thxquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
Er is geen protocol voor het verwerken van een miskraam, ben 'blij' met hoe je ermee omgaat Coco, als er een beste manier zou zijn, dan komt de jouwe heel dicht in de buurt
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, thx![]()
Heb ik van mn moeder. We beleven verdriet even heel intens en dan accepteren we het en wordt het een deel van ons.
Jullie zijn allemaal lieverds
Ik heb wel besloten dat ik mn gezonde levensstijl ga voortzetten. Eens kijken hoe slank en ongelooflijk sexy ik kan worden voordat ik hopelijk weer zwanger raak
M.u.v. vandaag. Dit wordt een 'verwendag extreme'
Twee heel verschillende situaties en twee verschillende mensen. Ik ben 'blij' dat je wat afjankt, het moet eruit, je hebt flink wat te verstouwen gehad en flink wat te verwerken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Appels en peren DaDquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Niets mis met duidelijk zijn. Studie is belangrijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef Probability het volgende:
Ik heb een hele aardige maar opdringerige vriend/kennis, nu heeft hij zichzelf weer eens uitgenodigd terwijl ik daar gewoon geen tijd (voor over) heb. En het komt ook gewoon niet aan of zoHeel vermoeiend..
Ik heb afgebeld (nam niet op) en een berichtje gestuurd, weet zeker dat hij zo alsnog voor de deur staat onder het mom van 'o niet gezien'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niets mis met duidelijk zijn. Studie is belangrijk.
Zou ik Martijn zo gek kunnen krijgen om die foto in elkaar te zetten? xD Ik zie me al liggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
*insert foto van M. met Coco op z'n schouder terwijl M. stoicijns aan het gamen is*
Zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat het meer toeval is. Je hoort wel eens dat je dat 'voelt'. Toch denk ik dat bijna iedere toekomstige moeder twijfelt, en bij sommige vrouwen gaat er dan echt iets mis. En dan is het mens eigen (misschien een soort verdedigingsmechanisme) om te zeggen, 'zie je wel!'. Biedt troost/geruststelling. Denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:27 schreef anna82 het volgende:
Sterkte Coco, vond al dat je zo veel twijfelde erover, misschien wist je onbewust dat het vruchtje niet goed was.
Heb even gekeken in wetenschappelijke literatuur (vertrouw google nooit zo) en: It should be noted that one first pregnancy in four ends in miscarriage. Dus kans is gewoon heel erg groot dat het mis ging en je moet je ook sowieso niet schuldig voelen of wat dan ook!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat het meer toeval is. Je hoort wel eens dat je dat 'voelt'. Toch denk ik dat bijna iedere toekomstige moeder twijfelt, en bij sommige vrouwen gaat er dan echt iets mis. En dan is het mens eigen (misschien een soort verdedigingsmechanisme) om te zeggen, 'zie je wel!'. Biedt troost/geruststelling. Denk ik.
Thxquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb even gekeken in wetenschappelijke literatuur (vertrouw google nooit zo) en: It should be noted that one first pregnancy in four ends in miscarriage. Dus kans is gewoon heel erg groot dat het mis ging en je moet je ook sowieso niet schuldig voelen of wat dan ook!
Hoop dat je vandaag ondanks alles een fijne dag hebt en goed word verzorgd!
Ja, dat hou ik mezelf ook gewoon voor. Het zal een goede reden hebben. Neemt niet weg dat het balen is, maar het relativeert idd wel een stuk makkelijkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:26 schreef Muks het volgende:
Hier ook een miskraam (of watachter mij, en idd wat Coco zegt : je voelt het. Bij ons werd bij 1 heel duidelijk waarom het mis ging, open nekje. (10 weken zwanger) dus moet je het niet alleen relativeren maar doe je het ook makkelijker.
Goed tekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Probability het volgende:
Iets een beetje anders: ik heb samenwoonkriebels! Ieh! Het lijkt mij voor het eerst eigenlijk wel heel erg fijn ipv verschrikkelijk. Waar gaat het heen met mij
Ja niet nu hoor, denk pas als ik aan het werk benquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik mezelf ook gewoon voor. Het zal een goede reden hebben. Neemt niet weg dat het balen is, maar het relativeert idd wel een stuk makkelijker
@Prob: samenwonen??Toe maar
![]()
Ik kan hem af en toe achter het behang plakken en trek dan heel dramatisch al zijn foto's van de muur.. Hoe kinderachtigquote:
Martijn en ik woonden binnen een maand of twee samen... You never knowquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja niet nu hoor, denk pas als ik aan het werk ben(Over 8 jaar dus..)
En het is vooral een verschuiving richting het positieve, niet dat ik het meteen zou willen doen
Nee wil ik niet, maar als ik de tendens voortzetquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn en ik woonden binnen een maand of twee samen... You never know
En damn Prob, jij wilt over 8 jaar pas aan het werk zijn?
Je kan skype krediet kopen, is sowieso handig mocht je hem echt kwijt zijn, kun je daar mee bellen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:16 schreef Ewelina het volgende:
Meh. Ik ben mijn telefoon kwijt.Of verloren, of hij ligt nog bij mijn vader (heel klein kansje...)
Omg, vet en koolhydratenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Net gedaanpasta met roomsaus en champignons, 1 kippeboutje, zure komkommer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |