Kusjes zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Amsel het volgende:
Verdorie Coco, wat erg. Gaat het wel met je? Je praat er zo nuchter over (ook in dat andere topic), maar het is gewoon enorm kut en verdrietig. En ik wil wel iets als een-smiley neerzetten ofzo maar dat helpt ook geen bal.
Ja, heb dinsdag sowieso echo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:22 schreef Muks het volgende:
Coco, wat erg, maar ook goed dat je zo kunt relativeren en zo nuchter bent. Even een rare opmerking : laat wel even controleren of je 'leeg' bent, t kan nl ook zomaar zijn dat er iets is achter gebleven.
Mogge trouwens, weer vroeg wakker al is half 8 natuurlijk al stukken beter dan half 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gisteravond al gevraagd. En ja, dat is wel nodig. Krijg gewoon echo om te kijken of ik wel helemaal leeg ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend coco!
Neem iig wel even contact op met je arts om te horen of ze nog wat moeten controleren.
Ik heb lichte keuzestress: ga ik wel of niet sporten zo?!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Coco! Wat debiel bezopen van me dat ik dat niet las vannacht
Awww, thxquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
Er is geen protocol voor het verwerken van een miskraam, ben 'blij' met hoe je ermee omgaat Coco, als er een beste manier zou zijn, dan komt de jouwe heel dicht in de buurt
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, thx![]()
Heb ik van mn moeder. We beleven verdriet even heel intens en dan accepteren we het en wordt het een deel van ons.
Jullie zijn allemaal lieverds
Ik heb wel besloten dat ik mn gezonde levensstijl ga voortzetten. Eens kijken hoe slank en ongelooflijk sexy ik kan worden voordat ik hopelijk weer zwanger raak
M.u.v. vandaag. Dit wordt een 'verwendag extreme'
Twee heel verschillende situaties en twee verschillende mensen. Ik ben 'blij' dat je wat afjankt, het moet eruit, je hebt flink wat te verstouwen gehad en flink wat te verwerken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Appels en peren DaDquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |