abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103438158
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef Amsel het volgende:
Verdorie Coco, wat erg. Gaat het wel met je? Je praat er zo nuchter over (ook in dat andere topic), maar het is gewoon enorm kut en verdrietig. En ik wil wel iets als een :* -smiley neerzetten ofzo maar dat helpt ook geen bal.
Kusjes zijn altijd welkom ;) O+

En ja, het gaat best ok. Tis kut enzo. Maar ja, blijkbaar was 't niet goed. Is een reden voor zo'n miskraam. En ik ben positief ingesteld :)
pi_103438495
Oh, dus voor de zekerheid: ik vind t wel echt heel erg en jammer. Kindje was ontzettend welkom. Maar op de een of andere manier relativeer ik snel. Dus even janken en het verdriet voelen, en dan focussen op het positieve :)

We hebben allebei zoiets van, die 8 weken was in ieder geval genieten. Nu wordt het 'ouders worden' alleen een beetje uitgesteld. En over een tijdje mogen we gewoon weer genieten en hopelijk gaat t dan wel goed O+

En nu ga ik samen met mijn geweldige man ons bed opzoeken. Slaap lekker lieve allemaal :*
pi_103440920
Drankspelletjes, :') je kunt er blijkbaar niet te oud voor zijn _O-
Ja doei.
pi_103442321
Máár wel een geweldig gezellige avond gehad O+ súper O+

Dus nu: welterusten ;) :W
Ja doei.
  zondag 23 oktober 2011 @ 05:01:42 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103443261
Dat klinkt gezellgi Mo...

Rennen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_103443419
Coco, wat erg, maar ook goed dat je zo kunt relativeren en zo nuchter bent. Even een rare opmerking : laat wel even controleren of je 'leeg' bent, t kan nl ook zomaar zijn dat er iets is achter gebleven.

Mogge trouwens, weer vroeg wakker al is half 8 natuurlijk al stukken beter dan half 6
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103443475
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2011 07:22 schreef Muks het volgende:
Coco, wat erg, maar ook goed dat je zo kunt relativeren en zo nuchter bent. Even een rare opmerking : laat wel even controleren of je 'leeg' bent, t kan nl ook zomaar zijn dat er iets is achter gebleven.

Mogge trouwens, weer vroeg wakker al is half 8 natuurlijk al stukken beter dan half 6
Ja, heb dinsdag sowieso echo.

Weet wel 100% zeker dat t een miskraam is, want
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103443477
Coco, wat bizar, maar toch ook wel 'fijn' denk ik, zoals je het beschrijft. Dikke knuffel!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 23 oktober 2011 @ 08:16:31 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103443510
Ach Coco ;( sterkte meis en knap dat je zo kan relativeren! Rustig aan vandaag :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103443563
Wat vervelend coco! :*
Neem iig wel even contact op met je arts om te horen of ze nog wat moeten controleren.

Ik heb lichte keuzestress: ga ik wel of niet sporten zo?!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103443578
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 08:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend coco! :*
Neem iig wel even contact op met je arts om te horen of ze nog wat moeten controleren.

Ik heb lichte keuzestress: ga ik wel of niet sporten zo?!
Heb ik gisteravond al gevraagd. En ja, dat is wel nodig. Krijg gewoon echo om te kijken of ik wel helemaal leeg ben.

En ja, je gaat sporten :) Zo, keuze voor je gemaakt, fijn he? :D
pi_103443611
2 x OK dan maar. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103443633
Coco, fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen en goed dat je nog een echo krijgt.

Hou je taai !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103443664
En dan nu mijn lijst van vandaag :

O : 250 gr yoghurt met muesli (noten, rozijnen en havermout) met honing en kaneel
T : 2 mandarijnen en gedroogde abrikozen
L: salade van rodebiet (die moeten op) met zure haring/appel/ui en aardappel uit de oven
T: hand noten en iets van een melk product, ik denk kwark
D: 3 speltboterhammen, met pindakaas :9 , appelstroop en kaas (30+) en tomaten
T : paar blokjes 76% pure chocolade
S; uurtje fietsen en 2x half uurtje lopen naar vriendin/huis

[ Bericht 0% gewijzigd door Muks op 23-10-2011 09:05:08 ]
pi_103443696
Heftig Coco en knap hoe je relativeert :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103443964
Coco! Wat debiel van me dat ik dat niet las vannacht :N

:*
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 23 oktober 2011 @ 09:46:09 #217
70532 loveli
N
pi_103443975
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Coco! Wat debiel bezopen van me dat ik dat niet las vannacht :N

crap in = crap out
pi_103444130
Ohai! Heerlijk geslapen, nu aan het ontbijt. Planning:

O: havermout met 1 appel
S: bodycombat
L: pasta met tomaat en parmezaan
T: grapefruit
D: indiaas, 3 gangen :9
  Vis een optie? zondag 23 oktober 2011 @ 10:09:26 #219
70532 loveli
N
pi_103444207
Er is geen protocol voor het verwerken van een miskraam, ben 'blij' met hoe je ermee omgaat Coco, als er een beste manier zou zijn, dan komt de jouwe heel dicht in de buurt :*
crap in = crap out
pi_103444261
Lijstje:

O: 2 speltboterhammen, rauwe coburger ham en carpaccio worst met komkommer
T: multivitamine, vit c, ijzer ac, visolie :9 en een appel
S: rondje met paard en wagen plus Bo
L: pompoensoep met iets broodachtigs
T: ?
S: wil graag wat planten verplaatsen maar kan ook zijn dat we ergens gaan wandelen
D: nasi home made, goede recepten nog steeds welkom :+
T: Pshysalis of nootjes

Woog dinsdag 61,2 dat heb ik verziekt met woensdag een hazelnootgebakje en vrijdag een broodje filet+3 aardappelen en gister een handje frites :@ nu 61,8
In 3 weken 2 kilo eraf en geen cm op de billen of benen maar wel hoezeee 2 op borsthoogte :(
pi_103444323
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103444384
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
Er is geen protocol voor het verwerken van een miskraam, ben 'blij' met hoe je ermee omgaat Coco, als er een beste manier zou zijn, dan komt de jouwe heel dicht in de buurt :*
Awww, thx O+

Heb ik van mn moeder. We beleven verdriet even heel intens en dan accepteren we het en wordt het een deel van ons.

Jullie zijn allemaal lieverds :*

Ik heb wel besloten dat ik mn gezonde levensstijl ga voortzetten. Eens kijken hoe slank en ongelooflijk sexy ik kan worden voordat ik hopelijk weer zwanger raak :D

M.u.v. vandaag. Dit wordt een 'verwendag extreme' :P
pi_103444401
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Awww, thx O+

Heb ik van mn moeder. We beleven verdriet even heel intens en dan accepteren we het en wordt het een deel van ons.

Jullie zijn allemaal lieverds :*

Ik heb wel besloten dat ik mn gezonde levensstijl ga voortzetten. Eens kijken hoe slank en ongelooflijk sexy ik kan worden voordat ik hopelijk weer zwanger raak :D

M.u.v. vandaag. Dit wordt een 'verwendag extreme' :P
:D en nu moest ik nog lachen ook.
  Vis een optie? zondag 23 oktober 2011 @ 10:27:08 #224
70532 loveli
N
pi_103444425
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gaat er beter mee om dan ik met alle perikelen van gister en afgelopen week, Coco. Ik jank heel wat af. Ik heb bewondering voor je.
Twee heel verschillende situaties en twee verschillende mensen. Ik ben 'blij' dat je wat afjankt, het moet eruit, je hebt flink wat te verstouwen gehad en flink wat te verwerken!
crap in = crap out
pi_103444426
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Appels en peren DaD :*

Sterkte Coco, vond al dat je zo veel twijfelde erover, misschien wist je onbewust dat het vruchtje niet goed was. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')