abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103444564
Goedemorgen,
Coco, goed hoe je er mee omgaat zeg. Knap!

Er wordt een lekker ontbijt voor me gemaakt, goed hč. Maar ja, mag ook wel na gister ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door MevrouwPuff op 23-10-2011 11:12:43 ]
pi_103444693
Coco :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103444732
mogguh!

Lekker geslapen in eigen bedje O+

Coco sterkte, fijn dat jullie er zo mee om kunnen gaan. Veel plezier met jullie verwendagje, het zonnetje schijnt iig :Y

Wij doen het rustig aan vandaag, beetje snuggelen op de bank :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:47:30 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103444763
Coco -O- :* O+

Verder niet zoveel meer te zeggen! Lekker rustig aan en knuffelen met je mister O+ Is die ook zo zen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zondag 23 oktober 2011 @ 10:48:15 #230
70532 loveli
N
pi_103444785
*insert foto van M. met Coco op z'n schouder terwijl M. stoicijns aan het gamen is*
crap in = crap out
pi_103444843
Ik heb een hele aardige maar opdringerige vriend/kennis, nu heeft hij zichzelf weer eens uitgenodigd terwijl ik daar gewoon geen tijd (voor over) heb. En het komt ook gewoon niet aan of zo :{ Heel vermoeiend..
Worry is a misuse of imagination
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:52:48 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103444896
Oh en films kijken gisteren was leuk :Y Kung Fu Panda 2 gezien en Captain America en daarna nog nagepraat tot ergens tussen 3 en half 4, toen was ik wel echt mega-gaar :+ Volgens mij heeft iedereen het leuk gehad en ik ook, en ik had genoeg eten en drinken ingeslagen O+

Oh en ik moest nog aan je denken, Coco! Want ik heb het boekje "The Zombie Survival Guide" gekregen! B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103444973
'bezopen' viel zeer mee: ik heb niet zoveel gedronken eigenlijk!

avondeten was:

wat stukjes brood met allerlei dipjes
1 slovaaks aardappelpannekoekje
1 kippenvleugeltje
2 enkele stukjes rib
een lamskebab
olijfjes
wat doritos met hummusdip
stukje coffee-walnut-chocolate-cake O+

Drinken was: 3 glazen rode wijn, een glaasje honingvodka en 3 héle kleine gewone vodka shotjes: we zaten meer te praten dan ons écht bezig te houden met het drankspelletje dat was voorgesteld om te doen _O-

en nu lekker ontbijten en daarna hard aan de slag. Ga vandaag flink aan de studie! 8-)

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 23-10-2011 12:17:02 ]
Ja doei.
pi_103445382
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef Probability het volgende:
Ik heb een hele aardige maar opdringerige vriend/kennis, nu heeft hij zichzelf weer eens uitgenodigd terwijl ik daar gewoon geen tijd (voor over) heb. En het komt ook gewoon niet aan of zo :{ Heel vermoeiend..
Niets mis met duidelijk zijn. Studie is belangrijk. :)
pi_103445503
Ondanks mijn onregelmatige leven zit ik weer onder de 68 en dat ga ik zo houden! Over 2 weken een feestje waarbij de ideale outfit met blote buik zou zijn, fout thema enzo. Dan wil ik er wel een beetje appetijtelijk uitzien :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_103445966
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niets mis met duidelijk zijn. Studie is belangrijk. :)
Ik heb afgebeld (nam niet op) en een berichtje gestuurd, weet zeker dat hij zo alsnog voor de deur staat onder het mom van 'o niet gezien'. :')
pi_103446107
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D en nu moest ik nog lachen ook.
:D
pi_103446181
DaD'tje: wat de rest als zegt. Wat voor mij werkt hoeft niet voor een ander te werken. Je durft in ieder geval je verdriet te voelen :*
pi_103446220
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
*insert foto van M. met Coco op z'n schouder terwijl M. stoicijns aan het gamen is*
Zou ik Martijn zo gek kunnen krijgen om die foto in elkaar te zetten? xD Ik zie me al liggen :D
pi_103446273
Maria, zombie surival guide is nice! Als je dat leuk vindt, moet je eens overwegen om world war z aan te schaffen (oh jasses, twijfel ineens aan die titel, lol).

Captain America laatst gzien. Vond m een tikkeltje tegenvallen.
pi_103446397
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:27 schreef anna82 het volgende:
Sterkte Coco, vond al dat je zo veel twijfelde erover, misschien wist je onbewust dat het vruchtje niet goed was. :*
Zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat het meer toeval is. Je hoort wel eens dat je dat 'voelt'. Toch denk ik dat bijna iedere toekomstige moeder twijfelt, en bij sommige vrouwen gaat er dan echt iets mis. En dan is het mens eigen (misschien een soort verdedigingsmechanisme) om te zeggen, 'zie je wel!'. Biedt troost/geruststelling. Denk ik.
pi_103446703
:* gewoon Coco en pas je wel een beetje op dat relativeren niet in de weg gaat zitten van gewoon ff je emoties laten bestaan? Ook als die emoties pas later komen?
En ook een :* voor Martijn.
pi_103446850
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat het meer toeval is. Je hoort wel eens dat je dat 'voelt'. Toch denk ik dat bijna iedere toekomstige moeder twijfelt, en bij sommige vrouwen gaat er dan echt iets mis. En dan is het mens eigen (misschien een soort verdedigingsmechanisme) om te zeggen, 'zie je wel!'. Biedt troost/geruststelling. Denk ik.
Heb even gekeken in wetenschappelijke literatuur (vertrouw google nooit zo) en: It should be noted that one first pregnancy in four ends in miscarriage. Dus kans is gewoon heel erg groot dat het mis ging en je moet je ook sowieso niet schuldig voelen of wat dan ook!

Hoop dat je vandaag ondanks alles een fijne dag hebt en goed word verzorgd!
pi_103447069
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb even gekeken in wetenschappelijke literatuur (vertrouw google nooit zo) en: It should be noted that one first pregnancy in four ends in miscarriage. Dus kans is gewoon heel erg groot dat het mis ging en je moet je ook sowieso niet schuldig voelen of wat dan ook!

Hoop dat je vandaag ondanks alles een fijne dag hebt en goed word verzorgd!
Thx :) En no worries, ik voel me niet schuldig of wat dan ook. En Martijn zorgt heel goed voor me *;

@ MarMar, ik sta mezelf het verdriet wel toe hoor. Maar ik kan het snel een plaatsje geven en dan kijk ik naar de positieve dingen (de 8 weken zwanger zijn waren bijvoorbeeld tof, ik ben blij dat ik dat al heb mogen meemaken, bijvoorbeeld :) O+)
pi_103447070
Coco, wat ben jij een stoer wijf! Wat een narigheid en wat een manier om er mee te dealen! Geniet van je verwendag!
Be someone that makes you happy
pi_103447081
O+ je bent een kanjer Coco.
  Vis een optie? zondag 23 oktober 2011 @ 12:17:01 #247
70532 loveli
N
pi_103447092
Ben best veel zwangere vrouwen tegengekomen met heel veel verschillende belevingen en toestanden van geestelijke gesteldheid. Ook veel verschillende zwangerschappen (en soms miskramen). Best apart, een zwangerschap is heel basic (miljoenen vrouwen voor ons zijn zwanger geweest, te beginnen bij onze eigen moeder), maar voor iedere nieuwe moeder iets compleet nieuws.

En wat Prob zegt, een miskraam is niet iets heel ongewoons, als er iets aan de hand is, gaat de natuur z'n gang. Vroeger werden niet alle vroege miskramen opgemerkt en vaak gezien als een keertje wat later ongesteld, nu met snel testen enzo is het veel sneller bekend. Maar goed, verstand en gevoel.
crap in = crap out
pi_103447337
Iets een beetje anders: ik heb samenwoonkriebels! Ieh! Het lijkt mij voor het eerst eigenlijk wel heel erg fijn ipv verschrikkelijk. Waar gaat het heen met mij :D
pi_103447350
* MarMar plempt er toch maar even een lijstje in

O: kwark met muesli (laat, half elf pas uit bed)
T: cappuccino
L: pistoletje hamkaasrauwkostgekooktei, vifit drink
T: schaaltje gesneden fruit (appel, mandarijntjes, peer)
D: bloemkoolsoep O+ tartaartje, salade.
T: amandelgriesmeel
pi_103447354
Fijn dat je ermee om kunt gaan hoe het het best voelt voor jou, CoCo!

En datzelfde geldt ook voor jou DaD, er is geen beste manier...

Hier is de duutser nog steeds wat ziek, maar we hebben net het ontbijt op. Over een paar uurtjes moet ik alweer terug, het was maar een heel kort bezoekje...En geen zin om te reizen, ik ben straks na middernacht thuis, en moet morgen van half 8 's morgens tot half 9 savonds onderweg zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')