abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:41:58 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103412171
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vind ze leu-heuk! Met een panty en een jurkje of een panty + kort broekje en een mooie blouse!
mooie vrouwelijk-sjieke blouse met stevig rokje of kort broekje of meisjesachtig jurkje met bloemetjes, daarbij mooi lang vest, maillot, eventueel nog dikke sokken en dan die schoenen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103412180
ja, hoi, ik was er, lege topicreports zijn kut, ik ga weer, doei
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_103412197
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, ik was er, lege topicreports zijn kut, ik ga weer, doei
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef Goodbye het volgende:
Shit, ik heb per ongeluk een topic report gedaan :')
Worry is a misuse of imagination
pi_103412204
ah, ik vond al niks, iok ben weer weg :+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_103412305
Sorry, zag ook niet hoe ik m kon verwijderen :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103412320
Ja, dat kan dus niet :P

Jakkes, naar nieuws Mar -O-
Ja doei.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:50:43 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103412382
En Mar,wat rot weer. Lukt het je nog een beetje positief levensgevoel vast te houden? Want dat moet knap lastig zijn met zoveel pech en ziekte in je omgeving
pi_103412669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
En Mar,wat rot weer. Lukt het je nog een beetje positief levensgevoel vast te houden? Want dat moet knap lastig zijn met zoveel pech en ziekte in je omgeving
Op dit moment vind ik het een kutdag, kutweek, kutmaand en eigenlijk ook een kutjaar.. Heel veel blij heb ik niet, maar vanochtend toen ik de haartjes van mn kleuter deed en met haar mooie kleren uitzocht omdat ze allemaal verjaardagsfeestjes heeft vandaag waar ze superenthousiast over is, was ik wel blij. Blijkbaar lukt het me wel een beetje.
pi_103412851
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Lijken op mijn nieuwe schoenen O+ Ze zijn van gabor? Ken die winkel niet..
Gabor inderdaad, is een merk dat veel grotematen schoenen verkoopt!
pi_103412883
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind ze wel heel leuk. Heb zelf vergelijkbare schoenen gekocht. Warm, comfortabel en in andere landen dan NL wel degelijk heel trendy.
Ja, in Zweden zijn ze abosluut modieus. En ik vind ze ook wel mooi, eigenlijk. Inderdaad, gewoon onder een spijkerbroek, maar ook onder een rok of jurk kan het tof staan...
pi_103413020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Op dit moment vind ik het een kutdag, kutweek, kutmaand en eigenlijk ook een kutjaar.. Heel veel blij heb ik niet, maar vanochtend toen ik de haartjes van mn kleuter deed en met haar mooie kleren uitzocht omdat ze allemaal verjaardagsfeestjes heeft vandaag waar ze superenthousiast over is, was ik wel blij. Blijkbaar lukt het me wel een beetje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103413036
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gabor inderdaad, is een merk dat veel grotematen schoenen verkoopt!
Het is ook een goed (en duurrrr) merk. Ik merk tenminste echt wel verschil als ik een ballerina of laars van Gabor pas oO< (kopen tot nu toe nog niet :+ , deze winter misschien O+ ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103413063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb echt enorm veel bewondering voor je. Daar koop je weinig voor ;) maar toch! Dikke :* :*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:19:09 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103413134
Hmm, bij nader inzien was het gehakt dat we net hebben gegeten misschien toch niet goed meer.
pi_103413167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is ook een goed (en duurrrr) merk. Ik merk tenminste echt wel verschil als ik een ballerina of laars van Gabor pas oO< (kopen tot nu toe nog niet :+ , deze winter misschien O+ ).
bijna al m'n schoenen zijn van gabor. Tenminste, alles behalve gympen enzo..Het enige fatsoenlijke merk dat schoenen in m'n maat maakt. Deze vielen mee, waren 110 euro...
pi_103413172
Whehe, mail net nog even naar Aberystwyth, omdat ik nog geen antwoord had gehad, krijg ik terug:

quote:
Mae Ysgrifenyddesau Uwchraddedig i ffwrdd y nawr tan Dydd Mercher 23 Chwefror.

Byddwn yn gallu ateb eich e-bost cyn gynted a phosib pam y dychwelwn i'r Swyddfa.

The Postgraduate Secretaries are away from the office until Wednesday 23 February.
Oh, en Welsh O+
Ja doei.
pi_103413947
:* voor Mar, het zit ook niet mee he!

en voor Mo: http://news.bbc.co.uk/2/hi/7702913.stm :') :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:49:20 #68
70532 loveli
N
pi_103414055
klote mar!

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over het feit dat ik extra diensten doe wegens tekorten (4 in twee maanden)
beetje geven beetje nemen, binnenkort dus gaan nemen.
crap in = crap out
pi_103414122
Mar :*

Uitgaan is een beetje mislukt, maar thuis was het ook heel gezellig :). En alsnog veel te weinig geslapen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_103414145
er ligt een zieke duutser te snurken in bed!
pi_103414268
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:45 schreef Blurred86 het volgende:
:* voor Mar, het zit ook niet mee he!

en voor Mo: http://news.bbc.co.uk/2/hi/7702913.stm :') :D
Ja, die kende ik :')! _O-
Ja doei.
pi_103414390
Bij mijn t's komt een stukje taart, lief was met kleuter naar een verjaardag vanmorgen en kreeg een stukje taart mee voor mij.

En jullie zijn lief :*
pi_103414836
Mijn huid vindt dit weer niet fijn :') *krab*krab*krab*

En ik blijk al een week te Wordfeuden met iemand van 10 _O- Hij heeft nu een fotootje bij zijn naam en ik snap nu waar het 2001 op slaat :+

En ook waarom ik tot nu toe elk potje gewonnen heb :') :@
pi_103414905
Syreen :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
klote mar!

[..]

beetje geven beetje nemen, binnenkort dus gaan nemen.
*insert foute opmerking over nemen*
Hebben al een brief naar de manager gestuurd over aankomend personeelstekort. :Y
pi_103414961
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bijna al m'n schoenen zijn van gabor. Tenminste, alles behalve gympen enzo..Het enige fatsoenlijke merk dat schoenen in m'n maat maakt. Deze vielen mee, waren 110 euro...
Mijn schoenen kosten gemiddeld 30 euro :@ Maar ik mag nu geen plastic meer kopen :')
Verschil merk je echt wel, heb aan het eind van de dag altijd soppige sokken c_/
pi_103418135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn schoenen kosten gemiddeld 30 euro :@ Maar ik mag nu geen plastic meer kopen :')
Verschil merk je echt wel, heb aan het eind van de dag altijd soppige sokken c_/
ik kan niet anders, met maat 44 koop je niet gemakkelijk schoenen.

Zo, de boodschappen weer in huis. Nog even werken, en dan is het goed voor vandaag, dan een lekker soepje in elkaar flansen voor de zielige duutser..
pi_103418578
Pff schoenen kopen, ja.. Wat verschrikkelijk vind ik dat altijd. Ik kan niet echt goed op hakken lopen (zwakke enkels enzo), maar er bestaan maar weinig compromissen tussen degelijk en charmant. Ik heb nu al een paar keer van die rits-loze, half hoge laarsjes gekocht, maar die zijn na een half jaar altijd te groot.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_103418876
Dan ook maar even een lijstje erin gooien:

O: Brinta
L: 3 bruine boterhammen met avocado
D: Broccolisoep met zalmsnippers, stukje kaas-ui brood
T: Misschien neem ik wel een bokbiertje en wat olijven.

Nu maar eens aan de slag voor de soep.
pi_103418930
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:07 schreef Quinazoline het volgende:
Pff schoenen kopen, ja.. Wat verschrikkelijk vind ik dat altijd. Ik kan niet echt goed op hakken lopen (zwakke enkels enzo), maar er bestaan maar weinig compromissen tussen degelijk en charmant. Ik heb nu al een paar keer van die rits-loze, half hoge laarsjes gekocht, maar die zijn na een half jaar altijd te groot.
Halfhoge sleehak laarsjes? Of brede hakken met riempjes om de enkel?
pi_103419014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Halfhoge sleehak laarsjes? Of brede hakken met riempjes om de enkel?
Sleehak is ook al te veel, ik kan het echt niet. Ik heb voor netjes@work nu zoiets, maar dan met een bandje over de wreef en dat trek ik niet langer dan 1 dag.

En dan vind ik die eigenlijk nog steeds niet echt mooi.

Heb ook zoiets, maar dan plat, maar die lopen zo snel uit en dan zit het ook niet lekker meer.
pi_103419646
Ohai! Nog steeds niet lekker maar toch op weg naar de house warming :)

Ik ben mijn schoenen gisteren vergeten in de hippie tent en nu heb ik mijn zwarte uitgelubberde laarzen aan, Muh.
pi_103419721
Wij hebben de eerste kamer boven af *O* Alleen nog wat afwerkdingetjes zoals plinten enzo. Nu gaan we verder met de slaapkamer (dus tijdelijk slapen wij zelf op de -nieuwe- babykamer).

Fotootjes in spoiler (we hebben onze slaapspullen er al heen verhuisd; babyspullen enzo kopen we pas over een paar maanden, als we wat meer zekerheid hebben).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103419743
En omdat het kan: de Dude O+

pi_103419782
Ik vind schoenen kopen ook altijd een drama, mijn voeten zijn te breed en m'n kuiten zijn te dun voor de meeste laarzen. De laarzen die ik vorige week kocht heb ik ook pas gevonden nadat ik al tientallen winkels in was geweest. En pumps kan ik sowieso eigenlijk nooit aan. (Die dingen zijn altijd zo smal, en als ik dan een maat groter neem stap ik er aan de achterkant uit)

En toffe kleur muur Coco!
pi_103419865
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Lago het volgende:

En toffe kleur muur Coco!
Wij vonden het zelf ook een gave kleur O+ Op de andere muren + plafond zit een soort witgeel. Dit zijn de twee kleuren: O+

pi_103419980
Oh wel mooi dat de rest niet spierwit is lijkt me! En maakt Disney tegenwoordig ook al verf? :+

Ik ga over ruim een maand ook weer verhuizen en ik ben nu al bezig met verf uitzoeken. :') Gekleurde muren zijn tof.
pi_103419988
The dude! O+

Mooi laminaat Coco :Y

Hoe kan ik nou iets nuttigs doen als er weer een South Park marathon op is :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103420028
Oh, en ik kan zeggen dat ik de vader van een playboy-model ken B-)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103420058
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
En omdat het kan: de Dude O+

[ afbeelding ]
Post je ook nog wel eens lijstjes?
Ik ga ervan uit dat jij, als vrouw in jouw positie, buitengewoon verantwoordelijk eet. Toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103420090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef Lago het volgende:
Oh wel mooi dat de rest niet spierwit is lijkt me! En maakt Disney tegenwoordig ook al verf? :+

Ik ga over ruim een maand ook weer verhuizen en ik ben nu al bezig met verf uitzoeken. :') Gekleurde muren zijn tof.
Blijkbaar. Dat wisten wij ook niet ^^ Maar ik haat verf uitkiezen. Ik heb liever maar een paar opties i.p.v. zo belachelijk veel. Dus toen iemand van ons Disney aanwees (met maar 8 kleuren ofzo), hebben we daar gewoon twee kleuren van uitgezocht. Stuk minder keuzestress ineens :D :+

En dat niet spierwit is idd nice. Ziet er wat warmer uit :) Valt op de foto niet zo goed op, maar in het 'echt' ziet het er heel gezellig en warm uit :s)
pi_103420182
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Post je ook nog wel eens lijstjes?
Ik ga ervan uit dat jij, als vrouw in jouw positie, buitengewoon verantwoordelijk eet. Toch?
Voor mijn doen wel :D

Ik drink alleen nog maar caffeine vrije cola (als ik cola drink, dat doe ik echt veeeeeeel minder, maar in het weekend mag ik). Verder meer sapjes enzo.

En qua eten gaat het ook stukken beter. Zorg dat ik in ieder geval ontbijt. Is nog altijd niet perfect, maar het gaat behoorlijk goed so far :)

Straks gaan we bijvoorbeeld gourmetten, en ik heb Martijn gevraagd (die is boodschappen doen met Kees) om voor mij extra groente, champignons en vis mee te nemen. 'Vroegah' zou ik me volstoppen met alleen maar VLEESCH. Nu dus bewust niet. En sowieso geen rood vlees.

Het wordt nog wat met mij :P
pi_103420275
Ik kan de foto's niet zien mobiel maar het is vast superleuk!
pi_103420284
Oh, maar afgelopen week was er bijvoorbeeld een belachelijk drukke week op het werk. Toen heb ik niet zo goed gegeten als zou kunnen. Geloof dat mijn lijstje toen dit was:

O: broodje met kipfilet, melk
T: hardgekookt ei
L: zacht broodje met frikadel
T: appel
D: spaghetti met veel komkommer
T: nootjes

Dus dan heb ik overdag niet zoveel gegeten als zou moeten, en frikadel. Maar het had ook veel slechter gekund. En de volgende keer doe ik mijn best om het wél beter te doen, denk ik dan :)
pi_103420416
Coco, maak vandaag of morgen anders groentemixjes voor de hele week, dan krijg je dat tenminste binnen :)
pi_103420448
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef V1z0R het volgende:
Coco, maak vandaag of morgen anders groentemixjes voor de hele week, dan krijg je dat tenminste binnen :)
Hoe bedoel je, groentjemixjes? Die dingen klaar leggen?
pi_103420490
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, groentjemixjes? Die dingen klaar leggen?
Ja, gewoon voor elke dag een bakje groenten. Scheelt gigantisch wanneer je dat 's weekends doet.
pi_103420526
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, gewoon voor elke dag een bakje groenten. Scheelt gigantisch wanneer je dat 's weekends doet.
Ah, ja, dat is wel een goed idee. Zal morgen even langs de supermarkt gaan :)

Eigenlijk wil ik nog steeds een groente-abo nemen. Of groente & fruit. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
pi_103420580
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar wat voor groente bedoel je dan? Want ik kan me voorstellen dat dat donderdag ofzo niet zo lekker meer is, als je het nu al klaar maakt.
pi_103420723
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar wat voor groente bedoel je dan? Want ik kan me voorstellen dat dat donderdag ofzo niet zo lekker meer is, als je het nu al klaar maakt.
Voor de vrijdag gebruik je dan houdbare groenten zoals broccoli of spinazie. Maak je dan een salade van met iets als appel of paprika en ui. Dressing kun je diezelfde dag nog wel toevoegen. Dat blijft echt wel lekker tot de volgende week.
pi_103420746
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Nog steeds niet lekker maar toch op weg naar de house warming :)

Ik ben mijn schoenen gisteren vergeten in de hippie tent en nu heb ik mijn zwarte uitgelubberde laarzen aan, Muh.
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')