abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:20:24 #126
70532 loveli
N
pi_103424673
Mail gestuurd ;)
crap in = crap out
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:20:30 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103424679
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Perruche het volgende:
Ik ga Melancholia kijken vanavond, met een wijntje.
Klinkt als zware kost wel!

Ik verwacht hier dus De Panda en andere diepzinnige films zoals Machete. Vriendje opperde nog Hobo with a Shotgun, not sure if want :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:20:54 #128
70532 loveli
N
pi_103424690
Craps.. oude compu aanzetten om foonnummer op te snorren om te horen waar ik naartoe moet... :')
crap in = crap out
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:20:59 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103424691
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:20 schreef loveli het volgende:
Mail gestuurd ;)
En ontvangen! :D *O*

:* Grazie!
pi_103424747
Hm volgens mij issie wel leuk! Maar machete lijkt me ook erg leuk :Y
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:24:46 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103424821
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:22 schreef Perruche het volgende:
Hm volgens mij issie wel leuk! Maar machete lijkt me ook erg leuk :Y
Ik vind het echt een heldenfilm iig :D Beetje smutty uiteraard maar ik vind ook de setting met illegale Mexicanen boeiend :7
pi_103425457
Aah Machete vond ik echt geniaal! :7
En Melancholia heb ik deze week nog gezien, maar die vond ik echt tenenkrommend traag. Toen ik die zaal uit liep dacht ik dat de film minstens 4 uur had geduurd. :') Maar het zijn wel mooie beelden!
pi_103425621
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij was naar beneden gezakt, ze hebben m er net bij de doktersdienst uit gehaald. Nog nooit zoveel pijn gehad. :'( .
Ik denk dat jij voor anticonceptie toch langzamerhand intreden in het klooster moet gaan overwegen.

:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103425666
Zo, wijntje! O+

Oh, en Prob: 1 meisje had volgens mij door wat we gingen doen (zij was vorige keer ook bij spelletjesavond :@ maar ze is nog zo jong en drukkig en en :@ )en heb dan ook niet op haar gereageerd :@ :@ :@ en de andere was het andere Nederlandse meisje, die reageerde op een FB post van mij, over het feit dat het gisteren verplaatst was naar vandaag. toen heb ik gewoon gezegd wat ik ging doen en haar verder niet uitgenodigd ofzo.

Wat er hier op tafel komt door mij gemaakt:

• groene en zwarte olijven
• cannelloni (volkoren! pastadeeg net uit de koelkast gehaald) gevuld met pompoen/room/gorgonzolamengsel
• volkorenbrood met zongedroogde tomaten met daarbij wat zelfgemaakte hummus en knoflookmayo
• kippenvleugeltjes met geïmproviseerde piri piri kruiden
• zoet zoute pittige ribjes

ben benieuwd wat de rest meeneemt :P
Ja doei.
pi_103425695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, ja, dat is wel een goed idee. Zal morgen even langs de supermarkt gaan :)

Eigenlijk wil ik nog steeds een groente-abo nemen. Of groente & fruit. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
MarMar heeft een abonnement bij een van de eco-bezorgdiensten hier in het noorden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103425729
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, maar afgelopen week was er bijvoorbeeld een belachelijk drukke week op het werk. Toen heb ik niet zo goed gegeten als zou kunnen. Geloof dat mijn lijstje toen dit was:

O: broodje met kipfilet, melk
T: hardgekookt ei
L: zacht broodje met frikadel
T: appel
D: spaghetti met veel komkommer
T: nootjes

Dus dan heb ik overdag niet zoveel gegeten als zou moeten, en frikadel. Maar het had ook veel slechter gekund. En de volgende keer doe ik mijn best om het wél beter te doen, denk ik dan :)
Voor jou vind ik dat best een lovenswaardig lijstje.
pi_103425936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, ja, dat is wel een goed idee. Zal morgen even langs de supermarkt gaan :)

Eigenlijk wil ik nog steeds een groente-abo nemen. Of groente & fruit. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
Hierzo! We hadden eerst de vitatas (www.proef.nu), maar die levert onze locale natuurwinkel niet meer. Nu hebben we die van odin (www.odin.nl). Over de vitatas was ik iets tevredener qua inhoud en recepten. En een klein abonnement voor 2 personen is alsnog best veel! Maar verder vind ik het wel leuk, het hele idee. Het biedt houvast (omg, wat moeten we deze week eten?? oh ja, kijkt in tas) en het is niet duur :) .

En leuk, dat kamertje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103426085
Grrrrrr. Brief van Ohra dat ze gegevens niet goed hebben overgezet (ik denk eerder kwijtgeraakt) en of ik even wil controleren. Staan dus de gegevens van mijn flat genoemd bij de inboedelverzekering en niet die van mijn nieuwe huis.

Ik kijk de papieren na, heb ik dus wel een goede polis ontvangen in april (en toen had ik ze ook al moeten bellen, want ik had correct alles doorgegeven IN DECEMBER 2010!!!, maar die sukkels hadden alleen het correspondentieadres aangepast }:| ).

Als ze het toch wagen om de premie omhoog te gooien doe ik ze wat :(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:00:30 #139
70532 loveli
N
pi_103426189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hierzo! We hadden eerst de vitatas (www.proef.nu), maar die levert onze locale natuurwinkel niet meer. Nu hebben we die van odin (www.odin.nl). Over de vitatas was ik iets tevredener qua inhoud en recepten. En een klein abonnement voor 2 personen is alsnog best veel! Maar verder vind ik het wel leuk, het hele idee. Het biedt houvast (omg, wat moeten we deze week eten?? oh ja, kijkt in tas) en het is niet duur :) .

En leuk, dat kamertje!!
Wij hadden een combi-abonnenement, gewoon abonnement lijkt me voor 2 ook te veel, zeker als je tussendoor nog eens ergens anders eet.
crap in = crap out
pi_103426344
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Het zit je niet mee... Blij dat ze je er vanaf geholpen hebben :*
kan een kwestie zijn van de verkeerde maat, te groot of te klein waardoor 'ie niet goed zit en je baarmoeder 'em eruit werkt, ken nog iemand bij wie dat gebeurde, de een reageert sneller op een spiraaltje dan de ander.
Hij had niet geplaatst mogen worden, afgelopen maandag.

Maar goed, ze waren geweldig bij de doktersdienst. Dubbelgeklapt en schreeuwend van de pijn binnenkomen doet wonderen voor je spoedindicatie. :+. Na het verwijderen voelde ik de pijn direct weggaan. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103426373
Ok, groentepakket lijkt dus prima te bevallen hiero. Dan ga ik me daar morgen eens in verdiepen :)

Verder heb ik pijn in mn onderrug, alsof ik ongesteld ga worden. En al een paar dagen wat bruinverlies. Dat bij elkaar vind ik niet heel relaxed. Ga er maar vanuit dat t onschuldig is, maar toch..
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:05:42 #142
70532 loveli
N
pi_103426410
Meh, wat zegt de dokter/verloskundige?

En ja, die mag je bellen voor zoiets, ook op zaterdagavond.
anders PM je mij even, dan bel ik er eentje
crap in = crap out
pi_103426503
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij had niet geplaatst mogen worden, afgelopen maandag.

Maar goed, ze waren geweldig bij de doktersdienst. Dubbelgeklapt en schreeuwend van de pijn binnenkomen doet wonderen voor je spoedindicatie. :+. Na het verwijderen voelde ik de pijn direct weggaan. O+.
Heeft het ook je hele zaterdag verknald of valt dat mee?
pi_103426517
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef loveli het volgende:
Meh, wat zegt de dokter/verloskundige?
Nog niks :p Moet toch dinsdag naar de gyn. En eerder contact opnemen heeft weinig zin (miskraam ga je toch niet kunnen voorkomen, mocht dat idd het geval zijn).

Dus, ik ga er gewoon van uit dat t onschuldig is. Maar moest t wel even kwijt. Onder woorden brengen maakt het minder dreigend ofzo :)
pi_103426553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haihai! O+

Mar en DaD kunnen een smoochie gebruiken zag ik? :*

En Coco heeft een mooi kamertje gefixt! O+ En Dude 8-) O+

En XM was nieuwe schoenen aan het vinden? 8-)

Ik krijg zo bezoek! O+ Ik heb veel teveel in huis geloof ik xD En ik heb mega-opgeruimd B-) wc geschrobt, stofgezogen (en daarna stofzuiger weggemikt want die is eigenlijk stuk :')), afgewassen, keuken schoongemaakt, brownie gebakken... :7 </Martha Stewart>
Oh en ik vond de V&D stommig want ik wou weten hoe duur gympies uit de etalage waren, maar toen ik na wat rondzoeken naar een medewerker een kassamevrouw vroeg zei die 'Ja daar hebben we niemand voor!" Ehh :? En of ik wist wat het voor merk was? Nee niet te zien, *insert korte beschrijving*. Zij: "Ja, het kán dat die van de etaleurs is." Ik: "Dan zijn ze niet te koop?" Zij: "Nee".
Nouja, uitgeluld oder so? :')
Bij de V&D moet je ook niet zijn voor de klantvriendelijkheid...

Coco, bel even met je ziekenhuis erover :) Dat doen mensen echt supervaak dus ze vinden het echt niet raar dat jij daar nu over belt. Zij weten heel goed wanneer je moet langskomen of niet.
pi_103426588
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Wij hadden een combi-abonnenement, gewoon abonnement lijkt me voor 2 ook te veel, zeker als je tussendoor nog eens ergens anders eet.
Is dat duur in verhouding?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:10:57 #147
70532 loveli
N
pi_103426626
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog niks :p Moet toch dinsdag naar de gyn. En eerder contact opnemen heeft weinig zin (miskraam ga je toch niet kunnen voorkomen, mocht dat idd het geval zijn).

Dus, ik ga er gewoon van uit dat t onschuldig is. Maar moest t wel even kwijt. Onder woorden brengen maakt het minder dreigend ofzo :)
Dat is ook waar, dat je het niet tegenhoudt. Maar bellen bij onrust mag gewoon altijd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:12:40 #148
70532 loveli
N
pi_103426699
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Is dat duur in verhouding?
Jaar of 4 geleden een euro of 8, geloof ik. Drie soorten groente en 2 soorten fruit, zoiets.
crap in = crap out
pi_103426723
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaar of 4 geleden een euro of 8, geloof ik. Drie soorten groente en 2 soorten fruit, zoiets.
Ja dat is nog steeds zo zie ik, maar is dat duur, goedkoop, normaal?
Worry is a misuse of imagination
pi_103426737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is ook waar, dat je het niet tegenhoudt. Maar bellen bij onrust mag gewoon altijd.
True. Mocht de pijn aanhouden dan bel ik met het 'nood'nummer wat ik gekregen heb. En heel lief aanbod, dat van je ma O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')