Bij mij nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef GGMM het volgende:
http://pixhell.info/di-U81I.gif
Die gif doet het eindelijk bij mij. Die behoort in de OP
SMS telt ook mee dus wel eerlijke uitslag denk ik zeker gezien het allemaal rond de 35% isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef Cara het volgende:
De einduitslag van internet:
http://live.avro.nl/#stand
dan moet er dus een hoop gebeld zijn
"Is toch mooi man"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef KingRoland het volgende:
met ze alle twitter acc maken en erop losgaan of ''laat gaan joh''?
twitter:dj_day_v twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:37:44@inezloveslife @BlackScars @Johannekee wat doen jullie computers in de keuken? #VI reageer retweet
Kijk die postfeed, allemaal op dezelfde seconde ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Voetbal International #246 En de winnaar is....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:dj_day_v twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:37:44@inezloveslife @BlackScars @Johannekee wat doen jullie computers in de keuken? #VI reageer retweet
Daarnaast heb ik maar 1keer via internet gestemd en 3keer via sms.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
SMS telt ook mee dus wel eerlijke uitslag denk ik zeker gezien het allemaal rond de 35% is
Ja en dan? Krijg je daar een stijve piemel van omdat het dankzij Fokkers is? Kan mij het verhoeren like Tozzquote:
Held.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
He! Ik ben vrouw én heb sms voor vi gestuurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck de vrouwen. Die stemde massaal op WIDM
twitter:Johannekee twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:38:15RT @dj_day_v: @inezloveslife @BlackScars @Johannekee wat doen jullie computers in de keuken? #VI < huh?? reageer retweet
wou net postenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
twitter:Johannekee twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:38:15RT @dj_day_v: @inezloveslife @BlackScars @Johannekee wat doen jullie computers in de keuken? #VI < huh?? reageer retweet
![]()
Vast geverfd..
HAHAHAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
Vast geverfd..
Jezus wat een domme koe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
Vast geverfd..
FOK!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja en dan? Krijg je daar een stijve piemel van omdat het dankzij Fokkers is? Kan mij het verhoeren like Tozz
Respect voor die dwerg, zijn pik is huge Tozzquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hehe, dat teleurgestelde dwergje en die trollface van Wilfred.
[ afbeelding ]
Perm ban in dit topic nep fan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben vrouw heb niet gestemd maar vind het wel heel leuk dat ze hebben gewonnen
Sr likt zijn lippen er van af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet Belgiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik kon vanuit USA gewoon stemmen, kreeg bevestiging en al op internet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Perm ban in dit topic nep fan!![]()
JIJ VIEZE SUCCESSUPPORTER!
Hehehe, wat een laaf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een screen van de directe reactie op de uitslag.
Dat krijg je nu nog meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Perm ban in dit topic nep fan!![]()
JIJ VIEZE SUCCESSUPPORTER!
[ afbeelding ]
Classic. Nu al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een screen van de directe reactie op de uitslag.
[ afbeelding ]
hahahaha ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Type-R het volgende:
Trouwens de eerste keer dat ik de Jupiler league uitzending uitkijk volgens mij (op de achtergrond)
Is dit niet ge-edit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Al lijkt me Van Velzen wel een toffe kabouter.
Wat doetie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Genee is lekker bezig bij de Jupiler League
Hij is zo blijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Genee is lekker bezig bij de Jupiler League
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Johannekee twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:31:24en waarom heeft voetbal international nou gewonnen? waar slaat dat op?! johan derksen had gelijk, de kiezers hebben geen smaak reageer retweet
twitter:inezloveslife twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:31:31Shit voetbal international heeft gouden tv ring, echt niet cooooool XD reageer retweet
twitter:BlackScars twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:29:29Voetbal international wint #televizierring ??? Hoe bedoel je corrupt wat een *%@ programma is dat! Sjonge jonge reageer retweet
Dat zijn alleen de stemmen die via internet zijn gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat was dit dan? wat is het 2e scherm
2e scherm = internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Internetstemmen, zonder sms, bel etcquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ik kan die weer meer geld vragen tijdens onderhandelingen die KKgeldwolf dat die oprot naar Talpa die hondekop srslyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
Wat ik vooral zo leuk vind is de reactie van Wilfred.
Hij is eigenlijk de enige in die hele studio die dat ding écht wilde winnen.
Die oprechte blijheid was echt genieten
Dus vrouwen zitten meer op internet? wat een raar gedoe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de stemmen die via internet zijn gedaan.
- Schopenhauer.quote:''Bij een eerste kennismaking staan twee vrouwen met duidelijk meer gedwongenheid en huichelarij tegenover elkaar dan twee mannen. Als twee vrouwen elkaar een compliment maken, klinkt het ook veel belachelijker dan als twee mannen dat doen. Terwijl een man, zelfs tegen iemand die ver beneden hem staat, meestal toch spreekt met een zekere consideratie en humaniteit, is het onverdraaglijk om aan te zien hoe hautain en minachtend een voorname vrouw zich gedraagt tegenover een lager geplaatste vrouw (die niet bij haar in dienst is).
Misschien komt dat omdat bij vrouwen ieder verschil in rang er veel meer op aankomt dan bij ons en veel sneller kan worden veranderd of opgeheven. Want bij ons tellen er honderd verschillende factoren mee, maar bij hen is er maar één beslissend: welke man zij hebben behaagd. Misschien komt het ook omdat zij veel dichter bij elkaar staan dan mannen, door de eenzijdigheid van hun beroep, en om die reden de standsverschillen proberen te benadrukken.
Alleen als het door de geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijke intellect het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes, het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijke geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij, uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is, denk ik, de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen.
Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen allleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. Rousseau heeft al gezegd: 'Les femmes, en général, n' aiment aucun art, ne se connaissent a aucun, et n' ont aucun génie.' Iedereen die zich niet door de schijn laat bedriegen zal dat wel gemerkt hebben. Men hoeft er slechts op te letten waar ze belangstelling voor hebben bij een concert, een opera of een toneelstuk, en bij voorbeeld de kinderlijke onbevangenheid gade te slaan waarmee ze tijdens de mooiste passages van de grootste meesterwerken doorgaan met hun geklets. Als het waar is dat de Grieken de vrouwen niet toelieten bij toneelvoorstellingen, dan hadden ze gelijk; in hun theaters kon men dan tenminste iets verstaan.''
Whehe.quote:
1.81m?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
Dj_Day_V is een kleine Cartman![]()
[ afbeelding ]
quote:
Huilie huiliequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Snap ik kan die weer meer geld vragen tijdens onderhandelingen die KKgeldwolf dat die oprot naar Talpa die hondekop srsly
En 90 kilo?quote:
wtf ben jij voor trieste gastquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Snap ik kan die weer meer geld vragen tijdens onderhandelingen die KKgeldwolf dat die oprot naar Talpa die hondekop srsly
Is dit zijn budget-carnavals outfit? The Terminator..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
Dj_Day_V is een kleine Cartman![]()
[ afbeelding ]
Tis wel mn favo progrramma maar Genee de Metrosexueel moet niet zo achterlijk doen die tering geldwolf want zonder Johan is hij nergensquote:
Troll, of knetterdom. Ga slapenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |