Je moet voor de grap eens starbucks Toronto invullen op Google Mapsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:33 schreef yosander het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven bij de Starbucks geweest. Ruim vier euro lichter en een kleine milkshake rijker.
Maar hij is wel lekker.
Duur idd, maar stukje hemelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:33 schreef yosander het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven bij de Starbucks geweest. Ruim vier euro lichter en een kleine milkshake rijker.
Maar hij is wel lekker.
Er zijn betere en goedkopere koffiezaken. Starbucks is overrated.quote:
+ zit vol met hipstersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn betere en goedkopere koffiezaken. Starbucks is overrated.
Inderdaad. DE Caféquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
deze modquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:
nadat ze dylan live zagen spelen kwamen ze tot de conclusie dat hij zo waardeloos speelt en dat het leven geen zin meer heeft waardoor ze dus voor de trein gingen springen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat er allerlei zemmels gisteravond waren gesprongen en het treinschema overhoop lag.
ketterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nadat ze dylan live zagen spelen kwamen ze tot de conclusie dat hij zo waardeloos speelt en dat het leven geen zin meer heeft waardoor ze dus voor de trein gingen springen?
Hij speelde niet waardeloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nadat ze dylan live zagen spelen kwamen ze tot de conclusie dat hij zo waardeloos speelt en dat het leven geen zin meer heeft waardoor ze dus voor de trein gingen springen?
niet waardeloosquote:
verzorg je kat ja hij heeft je nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:24 schreef Etsu het volgende:
Zieke katten
Kattenkots
Ik die dat mag opruimen
Gewoon een ontkenning van Klinkers tekst. Het was erg goed. Vooral Like A Rolling Stone.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niet waardeloosdat klinkt niet heel lovend
Viel mee, voornamelijk oma's en studenten. Maar het was nog maar 10 uur en het was in Groningen waar hipsters nog schaars zijn. Ook geen Macbooks gespotquote:
groningen is dus underground ok okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Viel mee, voornamelijk oma's en studenten. Maar het was nog maar 10 uur en het was in Groningen waar hipsters nog schaars zijn. Ook geen Macbooks gespot.
En goede koffie haal ik wel goedkoop op de uni
Kitkat chunkyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond mcflurry kitkat proberen, is dat lekker????/
jordy trakteert toch, dus is goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Kitkat chunky.
Maar beter probeer je ook de milkshake kokos
Ja spot soms hipsters als ik door gure steegjes loop of de laatste trein moet hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
groningen is dus underground ok ok
anno 2011 ga je toch niet meer naar de macquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond mcflurry kitkat proberen, is dat lekker????/
Doe dan ook maar die nieuwe hamburger, de American Classic. Wil weten of het een waardige vervanger van de Big Tasty isquote:
nee man doe ff normaal kk zemmelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
anno 2011 ga je toch niet meer naar de mac
zoek een subway uit
de mac is voor kk zemmelsquote:
gewoon alles dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe dan ook maar die nieuwe hamburger, de American Classic. Wil weten of het een waardige vervanger van de Big Tasty is.
Groetjons aan Jordy
ik weet niet of ze een subway in sittard hebben maar sowieso is subway niet echt geschikt als avondeten vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de mac is voor kk zemmels
de subway is voor ekte bazen
de burger king is ook wel voor bazen
bij de mac ook als je zelf bacons meeneemt en op je hamburger doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef yosander het volgende:
Bij de Burger King kun je tenminste wel bacon op elke hamburger erbij krijgen
hmmm goed planquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij de mac ook als je zelf bacons meeneemt en op je hamburger doet
filosofisch welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet.
Er schuilt wel een filosoof in me ja.quote:
Liep gister nog wel langs sushispul in de supermarkt, maar ik zocht kokosmelkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
slechte zaak wel, je weet niet wat je mist
vind je vis lekker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Liep gister nog wel langs sushispul in de supermarkt, maar ik zocht kokosmelk
Meeste wel. Zalm in ieder geval niet.quote:
Kurger Bingquote:
HOE KAN JE ZALM NOU NIET LEKKER VINDENquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Meeste wel. Zalm in ieder geval niet.
Gewoon. Zalmsalade daarentegen is mijn favoriet. Maar gewoon zalm, nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOE KAN JE ZALM NOU NIET LEKKER VINDEN
wat jij wil jongen, des meer zalm te koop voor mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon. Zalmsalade daarentegen is mijn favoriet. Maar gewoon zalm, nee.
veel plezier ermeequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat jij wil jongen, des meer zalm te koop voor mij
ik ook niet, ik haal ze altijd erafquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef yosander het volgende:
ik pruim geen augurkenal helemaal niet op hamburgers
Zwanger zijnquote:
Joy is een heel mooie naam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joy
Beter is dat een grap.
Nee, dat is echt gewoon belachelijk. Net zo belachelijk als Lente, Bloem en al die andere kutnamen die je tegenwoordig ziet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joy is een heel mooie naam.
Vertel me er alles over!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb het licht gezien vannacht in mijn ernstig benevelde staat.
Ik word hipster.
Wat jij wil vriend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is echt gewoon belachelijk. Net zo belachelijk als Lente, Bloem en al die andere kutnamen die je tegenwoordig ziet.
Niet zo he meteen. Meningen verschillen nu eenmaal.quote:
Jaaa jij snapt hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon. Zalmsalade daarentegen is mijn favoriet. Maar gewoon zalm, nee.
Gamba bhuna is wel lekker opzichquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Of gamba's je weet, gister gamba's met spek eromheen gewikkeld onomnomnomnomnmn
Nou dannnnn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo he meteen. Meningen verschillen nu eenmaal.
Ik wist niet dat je gelijk boos zou worden.quote:
Een curry met gamba'squote:
Wat dan, ging je ook praten met 'm ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
SANDER ik ging gister codden met je broederik ging stuk
Eh bah niet teveel spatsen, gewoon die garnaal naar binnen duwen hoppakee.quote:
Nee, z'n headset was leeg maar ik heb al met 'm gebabbeld jeweetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat dan, ging je ook praten met 'm ofzo?
Ooh wat een pret. Ik roep altijd homo tegen z'n codmaatjes als ik op z'n kamer ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eh bah niet teveel spatsen, gewoon die garnaal naar binnen duwen hoppakee.
[..]
Nee, z'n headset was leeg maar ik heb al met 'm gebabbeld jeweet![]()
Ja je bent alleen nooit te verstaan, een beetje onverstaanbaar gebral hoor je dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh wat een pret. Ik roep altijd homo tegen z'n codmaatjes als ik op z'n kamer ben.
soms reageer ik feller dan ik eigenlijk wilquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gelijk boos zou worden.
idd zalm is heerlijk omg straks maar zalm eten denk ikquote:
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms reageer ik feller dan ik eigenlijk wilsorry
[..]
idd zalm is heerlijk omg straks maar zalm eten denk ik
Heb ik wel vaker last van in den avond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja je bent alleen nooit te verstaan, een beetje onverstaanbaar gebral hoor je dan.![]()
Zuuperd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker last van in den avond.
Tijd geleden alweer dat ik aan de zuip heb gezeten.quote:
Jaja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Tijd geleden alweer dat ik aan de zuip heb gezeten.
Ooh, hoe was hetquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, hoe was het?
Maar waarom dan een jurkje kopen, als je even buiten bent, raak je al onderkoeld.
Ja mooi en leuk enzo en tranentrekker en booohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, hoe was het?
Maar waarom dan een jurkje kopen, als je even buiten bent, raak je al onderkoeld.
Oeh, wel stijl hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja mooi en leuk enzo en tranentrekker en booohen lekker eten
.
Maar vet moooooi jurkje jeweet.Blazertje erover, legging of iets eronder en winterproof Suzanne.
We leven nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh oke doei niet jullie zelf dood rijden hè
Vertel.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:41 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
Verstuurd vanaf mijn Google(tm) Nexus(R) S.
Nee den Bosch ergens, vlak voor Vught kon de trein niet meer vooruit of achteruit, dus moesten we worden meegesleept ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Storing bij Geldermalsen toch? Daardoor vertrok mijn trein vanochtend 5 minuten later.
Alleen van de binnenkant gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Het station van Eindhoven is in de vorm van een radio gebouwd.
Eindhoven is een koud kutstation.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen van de binnenkant gezien, toen ik op weg was naar jou.
Ja, dat wel ja. Godverdomme, ik sterf daar nu al af, gaat nog wat worden in de winter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eindhoven is een koud kutstation.
Kom er elke dagquote:
Sfeerloos en onguur ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eindhoven is een koud kutstation.
Stadsbalkon is pure -sexueel overdraagbare aandoening-quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Kom er elke dag
Alleen jammer dat het stationsgebouw nogal weg gepropt is door het stadsbalkon.
Hahahahaha. Dit is op een zondag gemaak denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik vind Amsterdam mooier, want dat ziet er toch al veel levendiger uit. (:
Ja, dat vind ik sowieso gaar. Gewoon lekker voor het station, dat hoort namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahahaha. Dit is op een zondag gemaak denk ik.
Verder staan alle fietsen en ongein onder de grond.
Ja, waarom niet er gewoon een mooi plein van maken. Dit is pure aidsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stadsbalkon is pure -sexueel overdraagbare aandoening-
True.quote:
Iedere 15min gaan lijn 15 en lijn 11 (dus 8 bussen per uur) naar de ándere kant van de stad.quote:
Kan mijn fiets er altijd kwijtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Toen kon je je fiets niet kwijt.
Nu ook niet.
Dus niets aan het handje.
Vrijdagmiddag is janken met den pet op!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan mijn fiets er altijd kwijt?
's Ochtends, 's middags, 's avonds. En nog best dicht bij de uitgang bij dat hok
Kom sinds deze week voor het eerst op Zernike voor practica (alleen voor tentamens anders te vinden). Maar die bussen zijn wel een ramp als je om 9 uur moet beginnen. Pak dan zoals vandaag gewoon de fiets. Alleen bij regen en ander onguur weer pak ik de busquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedere 15min gaan lijn 15 en lijn 11 (dus 8 bussen per uur) naar de ándere kant van de stad.
Kansloos zit dat universiteitsterrein wat dat betreft
http://maps.google.nl/map(...)sz=13&via=1&t=h&z=13
De universiteit zou je eventueel ook lopend of rollend kunnen doen. Zit immers verspreid door het hele centrum. Epicentrum net achter de Grote Markt
Hehehhe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijn 12s iedere 5 minuten. Alleen jammer dat er ongeveer 10000 man staat te wachten op die bus.
Blij dat ik om 10 uur 's ochtends alweer terug op 't station was. Maar ja, de treinen vrijdagmiddags richting Zwolle zijn dan ook een rampquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is janken met den pet op!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehhe.
En dan heb ik het niet over exotische buslijnen uit Friesland of wat dan ook. De zogenaamde IQliners.
Ik loop altijd meteen naar de voorkant. Daar kan ik altijd de eerstvolgende bus in. Strategie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijn 12s iedere 5 minuten. Alleen jammer dat er ongeveer 10000 man staat te wachten op die bus.
Ik was vandaag ook nog op Zernike. Met de fiets. Is maar 20min van huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Kom sinds deze week voor het eerst op Zernike voor practica (alleen voor tentamens anders te vinden). Maar die bussen zijn wel een ramp als je om 9 uur moet beginnen. Pak dan zoals vandaag gewoon de fiets. Alleen bij regen en ander onguur weer pak ik de bus.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JEEEJ.En daar stonden we eerst en nu hebben we nog meer plaats om te verzamelen.
Klopt, altijd vol. Had gewoon een zitplek van de week toen het zo gigantisch regendequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook nog op Zernike. Met de fiets. Is maar 20min van huis.
Die bussen zijn een ramp. Als je écht half 9 moet beginnen moet je maar een bus eerder nemen. Als ik met de bus wíl moet ik of via CS of via Akerk. Nou, bij Akerk hoef ik het gewoon niet proberen om 15 in te komen
Nee, klopt, maar toch zitten ze nokkie vol, no mather what. Het zijn altijd verlengde bussen en gesplitst onder mensen die 11 en 15 nemen of een liner nemen die elders staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo erg is 't in Grunn gelukkig ook weer niet, van wat ik heb meegemaakt.
Ik ga met de 31 van Lunetten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik loop altijd meteen naar de voorkant. Daar kan ik altijd de eerstvolgende bus in. Strategie...
Ze mogen d'r wel wat meer laten rijden 's ochtends vroeg. Kom meestal om 8.28 aan en alleen als ik geluk heb qua aankomstspoor en drukte kan ik die van 8.29 redden. Anders moet je minimaal 10 minuten wachten volgens mij. Kun je beter fietsen dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar toch zitten ze nokkie vol, no mather what. Het zijn altijd verlengde bussen en gesplitst onder mensen die 11 en 15 nemen of een liner nemen die elders staat.
Je lijkt Socios wel, met al je busfoto'squote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb ooit ook met bus 12/12s gereisd.
In de bus hoef je jezelf nooit vast te houden! Zo vast sta je in de mensen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Je lijkt Socios wel, met al je busfoto's.
Grapje
Fietsen geen optiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In de bus hoef je jezelf nooit vast te houden! Zo vast sta je in de mensen!
Iedere 7 min gaat een bus afaik. Ik ging nooit met de bus naar Zernike. Nu ik college heb kan ik mijn eigen buslijn nemen vanaf huis en stap ik uit bij de Akerk. Heb toch altijd college aan de Aweg of in de Harmonie/Academie. Bus vertrekt .32 of .02 en komt aan om .45 of .15 . Ideaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze mogen d'r wel wat meer laten rijden 's ochtends vroeg. Kom meestal om 8.28 aan en alleen als ik geluk heb qua aankomstspoor en drukte kan ik die van 8.29 redden. Anders moet je minimaal 10 minuten wachten volgens mij. Kun je beter fietsen dus.
Ik ben al 20 minuten onderweg met de bus.quote:
Ja, ik zit op de Heidelberglaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn bushalte.. Gelukkig is het nooit zo druk als ik naar Centraal moet.
Dat zit ver weg van mijn gebouw joh, ik zit in het van Unnik yayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.cs.uu.nl/docs/reach/bbl.php
nerd jeweetz
Dat is echt zó fijn. Ik heb dat met de trein naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zit op de Heidelberglaan.Ik stap altijd in een redelijk rustige bus omdat wij de 2e halte zijn.
Ik ben geen held in bussen, blij dat ik meestal iemand tegenkom die ook naar Zernike gaat met de bus, ken sinds deze week lijn 11 en 15 dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedere 7 min gaat een bus afaik. Ik ging nooit met de bus naar Zernike. Nu ik college heb kan ik mijn eigen buslijn nemen vanaf huis en stap ik uit bij de Akerk. Heb toch altijd college aan de Aweg of in de Harmonie/Academie. Bus vertrekt .32 of .02 en komt aan om .45 of .15 . Ideaal
Bus duurt hier ook bijna 20 minuten. Op de fiets doe ik er net een kwartier overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben al 20 minuten onderweg met de bus.Ik zou alleen gaan fietsen als ik in Utrecht zou wonen.
Ik zit in de stoptrein naar Den Bosch of Tielquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zó fijn. Ik heb dat met de trein naar Amsterdam.
Jeetje zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben geen held in bussen, blij dat ik meestal iemand tegenkom die ook naar Zernike gaat met de bus, ken sinds deze week lijn 11 en 15 dus.
Utrecht is eng om te fietsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Bus duurt hier ook bijna 20 minuten. Op de fiets doe ik er net een kwartier over.
Groningen ook. Vooral het centrum. Iedereen is daar suicidaal.quote:
In Groningen rijd ik altijd als een kamikaze door het verkeer, leuk altijd met die verkeerslichten voor fietsers die tegelijk op groen gaanquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen ook. Vooral het centrum. Iedereen is daar suicidaal.
En dan maar puzzelen hoe en watquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef yosander het volgende:
[..]
In Groningen rijd ik altijd als een kamikaze door het verkeer, leuk altijd met die verkeerslichten voor fietsers die tegelijk op groen gaan.
In Utrecht wordt je constant geschept door bussen als je niet oplet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef yosander het volgende:
[..]
In Groningen rijd ik altijd als een kamikaze door het verkeer, leuk altijd met die verkeerslichten voor fietsers die tegelijk op groen gaan.
Gebouw 13? Die gebouwen hebben nu allemaal een viercijferige code of een letter. Welke faculteit dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
Op het Zernikecomplex heb ik ook nog college had in gebouw 13, ging met buslijn 11 of 15.
Busschepplek?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Utrecht wordt je constant geschept door bussen als je niet oplet.Plus ik heb geen zin om daar een fiets neer te droppen.
Recht van de meest suïcidalequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan maar puzzelen hoe en watEn moeders met kinderen: 'GOED BIJ ME BLIJVEN!!! RUSTIG AAN!!!'
Ik geloof niet dat de 12 daar langs komt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Busschepplek?
[ afbeelding ]
Brugstraat thv. Albert Heijn
Daar komen ze van twee kanten.
Het is alweer even geledenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Gebouw 13? Die gebouwen hebben nu allemaal een viercijferige code of een letter. Welke faculteit dan?
Bij Albertus? Gezellig druk daar altijd ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Busschepplek?
[ afbeelding ]
Brugstraat thv. Albert Heijn
Daar komen ze van twee kanten.
Groningen ja. Heerlijk. Vooral als ze staan te laden en lossen en er bussen komen van 2 kanten. Laatst weer. Stond 10min vast. Ik ben met de fiets maar wéér over de stoep gegaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de 12 daar langs komt.
Ooh, dat oude gebouw waar allemaal asbest in blijkt te zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is alweer even geledennatuurkunde was het.
Natuurkunde. Dan is dat tussen wat bomen en bossen geweest vrij in het begin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is alweer even geledennatuurkunde was het.
Dat is het mooie aan Utrecht. Die grachten met trappetjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet op maandag naar het centrum en dan moet je door zulke straatjes:
[ afbeelding ]
JEEJ auto's van beide kanten!
Practica had ik in zaal 315.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dat oude gebouw waar allemaal asbest in blijkt te zitten.
Heb daar vanaf maandag een week lang practicum. Heet nu gebouw/complex X.
Dat was het jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Natuurkunde. Dan is dat tussen wat bomen en bossen geweest vrij in het begin.
linkje
Hooray for Utrecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Utrecht. Die grachten met trappetjes
Heb je Zernike amper gezien man. Dat is vrijwel in het beginquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Practica had ik in zaal 315.
[..]
Dat was het ja
Heb komende week ook practica in de zalen op de derde verdieping.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Practica had ik in zaal 315.
[..]
Dat was het ja
Gewoon het recht van de sterkste. Immer en alleen maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef Ezell het volgende:
Ik ga gewoon naar school fietsen hoor. Zo erg kan het in Utrecht toch niet zijn?
EET MEEquote:
Dat wil je niet wetenquote:
Ik ga het gewoon uitproberen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon het recht van de sterkste. Immer en alleen maar.
Ja maar daar betaal je toch collegegeld voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:50 schreef Ezell het volgende:
Wat zitten daar veel vreemd uitziende gebouwen tussen.
Checkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een lelijke gebouwen allemaal. Maargoed, dat is tegenwoordig bij vrijwel elke universiteit zo aangezien de bouwkunde studentjes moeten kunnen oefenen voor dat papiertje waar ze geen baan mee kunnen krijgen.
Dat zijn dan weer de gefaalde civielers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Check!!! En aanbestedingen met architecten die kansloos zijn en blablablabla
Gelukkig vat je het sportief op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Koffiebeaun. het volgende:
hoi, ik ben gezakt voor m'n theorie.
Mijn faculteit ziet er anders vrij normaal uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je toch collegegeld voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaah kutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Koffiebeaun. het volgende:
haha ja echt, vooral omdat ik 1 teveel had! :p maarja volgende keer hopelijk beter.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn faculteit ziet er anders vrij normaal uit.bohh die ziet er echt chill uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit:
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
T en M zijn hip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij hebben geen hippe gebouwen, op één zo'n nieuw gebouw na dan.
Lelijk vind ik het nou ook weer niet. Beter dan al dat hippe gedoe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Tilburg.De Fontys is daar ook al zo lelijk.
gevarenherkenning zit wel goed, en dus 1 bij die regels, maar dat had ik ook telkens bij het oefenen :pquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaaah kutin gevarenherkenning of in de vragen?
Ik bedoelde A. Maar M ook wel ja, T wat minder.quote:
Waarom heb jullie dat logo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
bohh die ziet er echt chill uit!
Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Oude foto.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie komen naar de Uithof hè Kaasrol.
Samen met het mijne.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn gebouw is het lelijkst ok?
O, ik dacht dat het nog steeds zo was. Maar voor de rest ziet jouw gebouw er heel normaal uit hoor.quote:
Eindjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |