Oeh, wel stijl hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja mooi en leuk enzo en tranentrekker en booohen lekker eten
.
Maar vet moooooi jurkje jeweet.Blazertje erover, legging of iets eronder en winterproof Suzanne.
We leven nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh oke doei niet jullie zelf dood rijden hè
Vertel.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:41 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
Verstuurd vanaf mijn Google(tm) Nexus(R) S.
Nee den Bosch ergens, vlak voor Vught kon de trein niet meer vooruit of achteruit, dus moesten we worden meegesleept ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Storing bij Geldermalsen toch? Daardoor vertrok mijn trein vanochtend 5 minuten later.
Alleen van de binnenkant gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Het station van Eindhoven is in de vorm van een radio gebouwd.
Eindhoven is een koud kutstation.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen van de binnenkant gezien, toen ik op weg was naar jou.
Ja, dat wel ja. Godverdomme, ik sterf daar nu al af, gaat nog wat worden in de winter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eindhoven is een koud kutstation.
Kom er elke dagquote:
Sfeerloos en onguur ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eindhoven is een koud kutstation.
Stadsbalkon is pure -sexueel overdraagbare aandoening-quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Kom er elke dag
Alleen jammer dat het stationsgebouw nogal weg gepropt is door het stadsbalkon.
Hahahahaha. Dit is op een zondag gemaak denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik vind Amsterdam mooier, want dat ziet er toch al veel levendiger uit. (:
Ja, dat vind ik sowieso gaar. Gewoon lekker voor het station, dat hoort namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahahaha. Dit is op een zondag gemaak denk ik.
Verder staan alle fietsen en ongein onder de grond.
Ja, waarom niet er gewoon een mooi plein van maken. Dit is pure aidsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stadsbalkon is pure -sexueel overdraagbare aandoening-
True.quote:
Iedere 15min gaan lijn 15 en lijn 11 (dus 8 bussen per uur) naar de ándere kant van de stad.quote:
Kan mijn fiets er altijd kwijtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Toen kon je je fiets niet kwijt.
Nu ook niet.
Dus niets aan het handje.
Vrijdagmiddag is janken met den pet op!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan mijn fiets er altijd kwijt?
's Ochtends, 's middags, 's avonds. En nog best dicht bij de uitgang bij dat hok
Kom sinds deze week voor het eerst op Zernike voor practica (alleen voor tentamens anders te vinden). Maar die bussen zijn wel een ramp als je om 9 uur moet beginnen. Pak dan zoals vandaag gewoon de fiets. Alleen bij regen en ander onguur weer pak ik de busquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedere 15min gaan lijn 15 en lijn 11 (dus 8 bussen per uur) naar de ándere kant van de stad.
Kansloos zit dat universiteitsterrein wat dat betreft
http://maps.google.nl/map(...)sz=13&via=1&t=h&z=13
De universiteit zou je eventueel ook lopend of rollend kunnen doen. Zit immers verspreid door het hele centrum. Epicentrum net achter de Grote Markt
Hehehhe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijn 12s iedere 5 minuten. Alleen jammer dat er ongeveer 10000 man staat te wachten op die bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |