Meeste wel. Zalm in ieder geval niet.quote:
Kurger Bingquote:
HOE KAN JE ZALM NOU NIET LEKKER VINDENquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Meeste wel. Zalm in ieder geval niet.
Gewoon. Zalmsalade daarentegen is mijn favoriet. Maar gewoon zalm, nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOE KAN JE ZALM NOU NIET LEKKER VINDEN
wat jij wil jongen, des meer zalm te koop voor mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon. Zalmsalade daarentegen is mijn favoriet. Maar gewoon zalm, nee.
veel plezier ermeequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat jij wil jongen, des meer zalm te koop voor mij
ik ook niet, ik haal ze altijd erafquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef yosander het volgende:
ik pruim geen augurkenal helemaal niet op hamburgers
Zwanger zijnquote:
Joy is een heel mooie naam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joy
Beter is dat een grap.
Nee, dat is echt gewoon belachelijk. Net zo belachelijk als Lente, Bloem en al die andere kutnamen die je tegenwoordig ziet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joy is een heel mooie naam.
Vertel me er alles over!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb het licht gezien vannacht in mijn ernstig benevelde staat.
Ik word hipster.
Wat jij wil vriend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is echt gewoon belachelijk. Net zo belachelijk als Lente, Bloem en al die andere kutnamen die je tegenwoordig ziet.
Niet zo he meteen. Meningen verschillen nu eenmaal.quote:
Jaaa jij snapt hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon. Zalmsalade daarentegen is mijn favoriet. Maar gewoon zalm, nee.
Gamba bhuna is wel lekker opzichquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Of gamba's je weet, gister gamba's met spek eromheen gewikkeld onomnomnomnomnmn
Nou dannnnn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo he meteen. Meningen verschillen nu eenmaal.
Ik wist niet dat je gelijk boos zou worden.quote:
Een curry met gamba'squote:
Wat dan, ging je ook praten met 'm ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
SANDER ik ging gister codden met je broederik ging stuk
Eh bah niet teveel spatsen, gewoon die garnaal naar binnen duwen hoppakee.quote:
Nee, z'n headset was leeg maar ik heb al met 'm gebabbeld jeweetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat dan, ging je ook praten met 'm ofzo?
Ooh wat een pret. Ik roep altijd homo tegen z'n codmaatjes als ik op z'n kamer ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eh bah niet teveel spatsen, gewoon die garnaal naar binnen duwen hoppakee.
[..]
Nee, z'n headset was leeg maar ik heb al met 'm gebabbeld jeweet![]()
Ja je bent alleen nooit te verstaan, een beetje onverstaanbaar gebral hoor je dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh wat een pret. Ik roep altijd homo tegen z'n codmaatjes als ik op z'n kamer ben.
soms reageer ik feller dan ik eigenlijk wilquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gelijk boos zou worden.
idd zalm is heerlijk omg straks maar zalm eten denk ikquote:
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms reageer ik feller dan ik eigenlijk wilsorry
[..]
idd zalm is heerlijk omg straks maar zalm eten denk ik
Heb ik wel vaker last van in den avond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja je bent alleen nooit te verstaan, een beetje onverstaanbaar gebral hoor je dan.![]()
Zuuperd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker last van in den avond.
Tijd geleden alweer dat ik aan de zuip heb gezeten.quote:
Jaja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Tijd geleden alweer dat ik aan de zuip heb gezeten.
Ooh, hoe was hetquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, hoe was het?
Maar waarom dan een jurkje kopen, als je even buiten bent, raak je al onderkoeld.
Ja mooi en leuk enzo en tranentrekker en booohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, hoe was het?
Maar waarom dan een jurkje kopen, als je even buiten bent, raak je al onderkoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |