Ja spot soms hipsters als ik door gure steegjes loop of de laatste trein moet hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
groningen is dus underground ok ok
anno 2011 ga je toch niet meer naar de macquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond mcflurry kitkat proberen, is dat lekker????/
Doe dan ook maar die nieuwe hamburger, de American Classic. Wil weten of het een waardige vervanger van de Big Tasty isquote:
nee man doe ff normaal kk zemmelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
anno 2011 ga je toch niet meer naar de mac
zoek een subway uit
de mac is voor kk zemmelsquote:
gewoon alles dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe dan ook maar die nieuwe hamburger, de American Classic. Wil weten of het een waardige vervanger van de Big Tasty is.
Groetjons aan Jordy
ik weet niet of ze een subway in sittard hebben maar sowieso is subway niet echt geschikt als avondeten vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de mac is voor kk zemmels
de subway is voor ekte bazen
de burger king is ook wel voor bazen
bij de mac ook als je zelf bacons meeneemt en op je hamburger doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef yosander het volgende:
Bij de Burger King kun je tenminste wel bacon op elke hamburger erbij krijgen
hmmm goed planquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij de mac ook als je zelf bacons meeneemt en op je hamburger doet
filosofisch welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet.
Er schuilt wel een filosoof in me ja.quote:
Liep gister nog wel langs sushispul in de supermarkt, maar ik zocht kokosmelkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
slechte zaak wel, je weet niet wat je mist
vind je vis lekker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Liep gister nog wel langs sushispul in de supermarkt, maar ik zocht kokosmelk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |