Hij speelde niet waardeloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nadat ze dylan live zagen spelen kwamen ze tot de conclusie dat hij zo waardeloos speelt en dat het leven geen zin meer heeft waardoor ze dus voor de trein gingen springen?
niet waardeloosquote:
verzorg je kat ja hij heeft je nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:24 schreef Etsu het volgende:
Zieke katten
Kattenkots
Ik die dat mag opruimen
Gewoon een ontkenning van Klinkers tekst. Het was erg goed. Vooral Like A Rolling Stone.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niet waardeloosdat klinkt niet heel lovend
Viel mee, voornamelijk oma's en studenten. Maar het was nog maar 10 uur en het was in Groningen waar hipsters nog schaars zijn. Ook geen Macbooks gespotquote:
groningen is dus underground ok okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Viel mee, voornamelijk oma's en studenten. Maar het was nog maar 10 uur en het was in Groningen waar hipsters nog schaars zijn. Ook geen Macbooks gespot.
En goede koffie haal ik wel goedkoop op de uni
Kitkat chunkyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond mcflurry kitkat proberen, is dat lekker????/
jordy trakteert toch, dus is goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Kitkat chunky.
Maar beter probeer je ook de milkshake kokos
Ja spot soms hipsters als ik door gure steegjes loop of de laatste trein moet hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
groningen is dus underground ok ok
anno 2011 ga je toch niet meer naar de macquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond mcflurry kitkat proberen, is dat lekker????/
Doe dan ook maar die nieuwe hamburger, de American Classic. Wil weten of het een waardige vervanger van de Big Tasty isquote:
nee man doe ff normaal kk zemmelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
anno 2011 ga je toch niet meer naar de mac
zoek een subway uit
de mac is voor kk zemmelsquote:
gewoon alles dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe dan ook maar die nieuwe hamburger, de American Classic. Wil weten of het een waardige vervanger van de Big Tasty is.
Groetjons aan Jordy
ik weet niet of ze een subway in sittard hebben maar sowieso is subway niet echt geschikt als avondeten vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de mac is voor kk zemmels
de subway is voor ekte bazen
de burger king is ook wel voor bazen
bij de mac ook als je zelf bacons meeneemt en op je hamburger doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:24 schreef yosander het volgende:
Bij de Burger King kun je tenminste wel bacon op elke hamburger erbij krijgen
hmmm goed planquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij de mac ook als je zelf bacons meeneemt en op je hamburger doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |