Dat zijn dan weer de gefaalde civielers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Check!!! En aanbestedingen met architecten die kansloos zijn en blablablabla
Gelukkig vat je het sportief op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Koffiebeaun. het volgende:
hoi, ik ben gezakt voor m'n theorie.
Mijn faculteit ziet er anders vrij normaal uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar daar betaal je toch collegegeld voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaah kutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Koffiebeaun. het volgende:
haha ja echt, vooral omdat ik 1 teveel had! :p maarja volgende keer hopelijk beter.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn faculteit ziet er anders vrij normaal uit.bohh die ziet er echt chill uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit:
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
T en M zijn hip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij hebben geen hippe gebouwen, op één zo'n nieuw gebouw na dan.
Lelijk vind ik het nou ook weer niet. Beter dan al dat hippe gedoe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Tilburg.De Fontys is daar ook al zo lelijk.
gevarenherkenning zit wel goed, en dus 1 bij die regels, maar dat had ik ook telkens bij het oefenen :pquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaaah kutin gevarenherkenning of in de vragen?
Ik bedoelde A. Maar M ook wel ja, T wat minder.quote:
Waarom heb jullie dat logo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
bohh die ziet er echt chill uit!
Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Oude foto.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie komen naar de Uithof hè Kaasrol.
Samen met het mijne.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn gebouw is het lelijkst ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |