Dat is het mooie aan Utrecht. Die grachten met trappetjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet op maandag naar het centrum en dan moet je door zulke straatjes:
[ afbeelding ]
JEEJ auto's van beide kanten!
Practica had ik in zaal 315.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dat oude gebouw waar allemaal asbest in blijkt te zitten.
Heb daar vanaf maandag een week lang practicum. Heet nu gebouw/complex X.
Dat was het jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Natuurkunde. Dan is dat tussen wat bomen en bossen geweest vrij in het begin.
linkje
Hooray for Utrecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Utrecht. Die grachten met trappetjes
Heb je Zernike amper gezien man. Dat is vrijwel in het beginquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Practica had ik in zaal 315.
[..]
Dat was het ja
Heb komende week ook practica in de zalen op de derde verdieping.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Practica had ik in zaal 315.
[..]
Dat was het ja
Gewoon het recht van de sterkste. Immer en alleen maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef Ezell het volgende:
Ik ga gewoon naar school fietsen hoor. Zo erg kan het in Utrecht toch niet zijn?
EET MEEquote:
Dat wil je niet wetenquote:
Ik ga het gewoon uitproberen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon het recht van de sterkste. Immer en alleen maar.
Ja maar daar betaal je toch collegegeld voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:50 schreef Ezell het volgende:
Wat zitten daar veel vreemd uitziende gebouwen tussen.
Checkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een lelijke gebouwen allemaal. Maargoed, dat is tegenwoordig bij vrijwel elke universiteit zo aangezien de bouwkunde studentjes moeten kunnen oefenen voor dat papiertje waar ze geen baan mee kunnen krijgen.
Dat zijn dan weer de gefaalde civielers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Check!!! En aanbestedingen met architecten die kansloos zijn en blablablabla
Gelukkig vat je het sportief op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Koffiebeaun. het volgende:
hoi, ik ben gezakt voor m'n theorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |