Horen jullie het intro al? This is the voice..... of kíííííds!quote:RTL komt met kinderversie Voice of Holland
AMSTERDAM - RTL 4 gaat een kinderversie van The Voice of Holland op de buis brengen. The Voice Kids is vanaf januari, na afloop van het huidige seizoen van de 'volwassen' versie, elke vrijdag te zien.
The Voice Kids is bedoeld voor kinderen van 6 tot en met 14 jaar en heeft dezelfde opbouw als de originele versie.
"Het moet voor de kids supercool zijn om er aan mee te doen", zei John de Mol, producent van de show, donderdagavond in RTL Boulevard.
De presentatie is net als bij The Voice of Holland in handen van Martijn Krabbé en Wendy van Dijk, meldt RTL donderdagmiddag. Wie er plaats gaan nemen in de jury wordt de komende tijd ingevuld.
Jury
Wie er plaatsnemen in de jury van The Voice Kids wordt de komende tijd bepaald. "Misschien wel een paar uit de echte The Voice of Holland", verklapte De Mol. Die jury bestaat uit Marco Borsato, Nick & Simon, Angela Groothuizen en Roel van Velzen.
De eerste reeks van The Voice of Holland ging vorig jaar van start en was een enorm kijkcijfersucces. Het tweede seizoen is momenteel te zien en trekt wekelijks rond de drie miljoen kijkers.
Wat The Voice of Holland onderscheidt van andere talentenjachten is dat de jury bij de auditieronde met de rug naar de kandidaten zit en hen puur op zang beoordeelt.
En bedankt, nu kan ik vannacht niet meer slapen vanwege de angstaanjagende beelden van onnatuurlijke freaky kinderen. Serieus, heel mooi gezongen, maar het feit dat zo'n stem uit zo'n klein meisje komt jaagt me de stuipen op het lijf. Nee, ik houd er gewoon niet van, zingende kinderen. Net als dat kind bij Holland's got Talent laatst. Vreselijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Het grootste wonder van alle talentenjachten over de gehele wereld:
het is nu al tenenkrommen, die intro.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Horen jullie het intro al? This is the voice..... of kíííííds!
Waarom haat jij kinderen? Ik weet niet of ik ga volgen al vind ik kinderen wel leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik weet niet hoor...
Ik háááát kinderen!
Of met ongelooflijke talentenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Een hele show gevuld met van die schreeuwlelijken als in HGT
X factor is leuk over de gehele wereld... Behalve helaas in NL omdat Gordon in de jury zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef Woelli het volgende:
Ik zelf had toch liever X Factor gezien, dat gekibbel tussen Gordon en de rest
Leuk voor de winnaar ook die straks niks mag ivm de kinderwet, net als bij Aliyah van HGT.
gewoon. Klein, irritant, piepstemmetjes.. Ik krijg er kriebels van!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom haat jij kinderen? Ik weet niet of ik ga volgen al vind ik kinderen wel leuk.
Samen met Charice Pempengco danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Het grootste wonder van alle talentenjachten over de gehele wereld:
charice is niet van een talentenjacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Samen met Charice Pempengco dan
Little Big Star is ook een talentenjacht. Idols voor kids in Azie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:55 schreef Deceit het volgende:
charice is niet van een talentenjacht!
Op popgebied is zij een regelrecht wonder ja. Misschien wel de beste zangeres te wereld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Samen met Charice Pempengco dan
Xfactor is de laatste 2 jaar ruk. Niveau echt 0,0. RTL moet eens verder kijken dan de talentenjachten.quote:
Wat moeten kinderen met coaches als Marco en Angela?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
Marco Borsato, Angela Groothuizen en Nick & Simon worden de coaches.
Roel doet helaas niet mee
Ik had stiekem verwacht dat Keet(presentatrice/zangeres Telekids) coach zou wordenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat moeten kinderen met coaches als Marco en Angela?
Nick en Simon kan ik nog enigszins begrijpen, maar de jeugd heeft toch weinig met Marco en Angela lijkt me.
Een type als Ali B. was nou juist leuk geweest!
Die kijken toch ook allemaal The Voice? Dat is juist het idee, dat ze in hetzelfde programma terecht komen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat moeten kinderen met coaches als Marco en Angela?
Nick en Simon kan ik nog enigszins begrijpen, maar de jeugd heeft toch weinig met Marco en Angela lijkt me.
Een type als Ali B. was nou juist leuk geweest!
Ik vind de laatste 2 X-Factors juist hoger in kwaliteit dan toen HJ Smits het nog voor het zeggen hadquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Xfactor is de laatste 2 jaar ruk. Niveau echt 0,0. RTL moet eens verder kijken dan de talentenjachten.
Net als dat het bij IEDER commercieel bedrijf gaat om de inkomsten bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2011 11:33 schreef UltraR het volgende:
Dat zie je op zich goed. Alleen het punt is dat de verdere carriere van de winnaar van een talentenjacht voor de zender, RTL / Talpa in dit geval, helemaal niet zo interessant is. Voor hen draait het puur om de kijkcijfers.
Precies ja, ik veroordeel niets, leg alleen even uit waarom de The Voice of Kids gewoon interessant businessmateriaal kan zijn voor Talpa/RTL ondanks dat de winnaar vervolgens weinig potten zal breken.quote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Net als dat het bij IEDER commercieel bedrijf gaat om de inkomsten bedoel je?
Passen ze mooi in het rijtje met zo'n beetje alle voorgaande winnaars van talentenjachten.quote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Precies ja, ik veroordeel niets, leg alleen even uit waarom de The Voice of Kids gewoon interessant businessmateriaal kan zijn voor Talpa/RTL ondanks dat de winnaar vervolgens weinig potten zal breken.
Maar het zelfde als wat wint het kind?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef iBenny het volgende:
Maareh... gaan ze dit ook van half 9 tot half 11 uitzenden?
en toch bestaat het allang harryquote:
Zoals Marco Borsato, Jamai, Gerard Joling, Waylon, Jim, Boris, Nikki... enzo.... En het zijn niet eens allemaal winnaars.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:25 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Passen ze mooi in het rijtje met zo'n beetje alle voorgaande winnaars van talentenjachten.
Bronquote:Marco Borsato emotioneel om audities The Voice Kids
19-12-11 12:15 uur
Marco Borsato blikt vandaag terug. © anp
Marco Borsato beleeft emotionele momenten nu de audities van The Voice Kids vandaag plaatsvinden. Het jurylid van The Voice of Holland denkt terug aan de tijd dat hij aan het begin stond van zijn muzikale carrière.
Op Twitter denkt Borsato met weemoed terug. 'Ruim 21 jaar geleden stond ik, net als nu, in Studio Aalsmeer', schrijft hij.
'Met een snorretje, hoed en lange jas startte ik op deze plek mijn carrière'. De zanger doelt op zijn deelname aan de Soundmixshow, in 1990. Hij won de show met de vertolking van het nummer 'At This Moment' van Billy Vera.
RTL ontving 15.000 aanmeldingen voor The Voice Kids, waarin kinderen van 6 tot en met 14 jaar hun zangkwaliteiten tonen. Het programma is vanaf 27 januari op RTL4 te volgen. 'Het moet echt cool worden om mee te doen', liet tv-producent John de Mol eerder weten. Angela Groothuizen, Nick & Simon en Marco Borsato nemen plaats op de jurystoelen.
(Suzanne Borgdorff)
Offtopic: @Benny wie heb jij als ava? #dtvquote:Op woensdag 21 december 2011 07:13 schreef iBenny het volgende:
Er schijnen een paar hele goeie kinderen tussen te zitten...
Vind ik ook: ik hoop dat ze wat "kinderlijke" liedjes gaan zingen en niet grote mensen gaan nadoen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:40 schreef TheCircle043 het volgende:
Ik vind t belachelijk als van die ukkies van net een jaar of 14 OF NOG JONGER gaan zingen over liefde... kom zeg.. ga kaarten leggen
Ik heb zo'n idee dat het niet dat niveau wordtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:40 schreef TheCircle043 het volgende:
Ik vind t belachelijk als van die ukkies van net een jaar of 14 OF NOG JONGER gaan zingen over liefde... kom zeg.. ga kaarten leggen
Wat grappigtwitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 14:53:15Er komt een The Voice Kids persconferentie, speciaal voor schoolkranten! Meld je nu aan! http://t.co/n9inViR2 #thevoicekids reageer retweet
dit dus eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:20 schreef Apotheose het volgende:
Ben wel benieuwdAl ben ik niet zo van de zingende koters.
quote:Slechts één liveshow The Voice Kids
Het tv-programma The Voice Kids krijgt slechts één liveshow. Het gaat om de finale-uitzending op 23 maart. Dat heeft RTL 4 dinsdag laten weten. The Voice Kids komt in totaal negen weken lang op de buis. Vijf weken lang zullen ‘The Blind Auditions’ te zien zijn, drie weken lang komen ‘The Battles’ op de buis en de live finale volgt in de laatste week. “The Voice Kids heeft dezelfde onderdelen als grote broer The voice of Holland, maar minder afleveringen“, legt een woordvoerder uit.
Producent John de Mol gaf recentelijk nog aan dat hij niet tevreden is over de liveshows van The Voice. “De shows zijn het zwakke punt. Het programma onderscheidt zich er niet genoeg mee van zijn soortgenoten“, zei hij in het AD. Bron
quote:Coaches sparen kinderen niet in The Voice Kids
van onze redactie
AMSTERDAM - De zoektocht naar het kind met het mooiste gouden keeltje barst vrijdag los in The Voice Kids. Wie denkt dat de coaches de kinderen met fluwelen handschoentjes zullen aanpakken, heeft het mis.
l
"De kinderen die meedoen aan The Voice Kids zijn uitgezocht door zangcoach Babette Labeij en doen dus goed voorbereid auditie. Af en toe vallen er wat traantjes, maar ach. Dat geeft niet", legt Angela Groothuizen uit tijdens de persconferentie van The Voice Kids.
Marco Borsato vult aan: "Het is niet zo moeilijk om eerlijk te zijn tegen kinderen. Zij willen altijd een eerlijk antwoord. We zijn natuurlijk wel zorgvuldig in wat we tegen ze zeggen, maar het is eigenlijk ook niet nodig om ze af te kraken. Ze zijn allemaal zó goed! Voor de kinderen is meedoen sowieso belangrijker dan winnen."
De kandidaatjes, in leeftijd varierend van 9 tot 14 jaar, maken kans op een studiebeurs. Simon Keizer: "Ze mogen ook een single opnemen. En dan kan het hard gaan met een muzikale carrière. Maar we willen ze niet laten denken dat de wereld aan hun voeten ligt. Het is natuurlijk belangrijk dat ze hun school afmaken."
The Voice Kids is vanaf aanstaande vrijdag wekelijks te zien op RTL 4 om 20.30 uur.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ze tegen de kinderen WEL eerlijk zijn ...
Kindjes aan het janken brengen, wat een heldenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef iBenny het volgende:
Dus bij de volwassenen durven ze het niet, maar bij de kinderen wel?
Ik verheug me nu al op het livetopicquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Kindjes aan het janken brengen, wat een helden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het livetopic
Lilian Jackson zit er ook en Des'Rayquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... denk niet dat daar nog meer verteld zal worden over het programma wat we nog niet weten
Ben trouwens wel benieuwd naar dat meisje die The A Team zingt
Ik twijfel, ik houd niet zo van zingende kinderen, dus het wordt wel een beetje doorbijten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk hier meer naar uit dan The Winner Is
Bepaalde woorden zouden verboden moeten worden. En als ze die toch gebruiken moeten ze een beurt overslaan om commentaar te geven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister weer een stukje met "zo'n stem hebben we nog nooooooooit gehoord, ongelofelijk".
De jeuk neemt al toe
Dat zeggende, bepaalde nummers moeten ook verboden worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bepaalde woorden zouden verboden moeten worden. En als ze die toch gebruiken moeten ze een beurt overslaan om commentaar te geven.
Oja, dat is soms ook een gruwel om steeds hetzelfde uitgekauwde nummer weer te horen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggende, bepaalde nummers moeten ook verboden worden.
Ik zet alvast in op 100 keer kwAdele bij audities
Wat ben je begaan met de kijkcijfers Bennyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:49 schreef iBenny het volgende:
Waarom is de herhaling niet op het tijdslot van Telekids vroeger?
...mompelt iets over doelgroep, te laat en bed.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
En natuurlijk gaat de jury dan geen kritiek meer geven, want dat is dan weer zogenaamd zielig..
Dat zorgt bij mij ook al bij voorbaat voor een rare bijsmaak , de hysterische promo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister weer een stukje met "zo'n stem hebben we nog nooooooooit gehoord, ongelofelijk".
De jeuk neemt al toe
Half 9! Ga jij kijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Begint het vanavond ook vroeger? Of gewoon om half 9?
Die kan zelf niet zingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had Monique Smit wel als jury verwacht eigenlijk
Dat dusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook: ik hoop dat ze wat "kinderlijke" liedjes gaan zingen en niet grote mensen gaan nadoen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in op 30x kwAdele en 20x Birdy en 10x Anouk.
Uhhuh, ik heb er dan ook zéér veel zin inquote:
We gaan gewoon op alles hatenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh, ik heb er dan ook zéér veel zin inIk kijk eerst maar een stukje, ik hoop dat het me kan boeien
6 t/m 14 zie ik staan op de site. Wordt lastig om te haten op kindjes van 6quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd vanaf welke leeftijd het eigenlijk is? Komen er ook kinderen van 6 voorbij of is het merendeel 10+
Ik denk dat ik de bodem van de Cosmo fles dan maar eens ga uitlepelen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
6 t/m 14 zie ik staan op de site. Wordt lastig om te haten op kindjes van 6
Welnee, dat kan primaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is Cosmo? Lekker drankje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bodem van de Cosmo fles dan maar eens ga uitlepelen...
Ja het kan wel, maar op een of andere manier voel je je dan toch een beetje lulligquote:
Cosmopolitanquote:
ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in op 30x kwAdele en 20x Birdy en 10x Anouk.
En dan hebben we ook nog al die mannelijke leuters, al die Bruno Mars kwelgeestenquote:
Oh lekker. Ik heb weleens een andere van Smirnoff gedronkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cosmopolitan
[ afbeelding ]
Uit m'n buzzer-pakket nog, komt geen eind aanNee zou het zelf niet kopen, maar is wel aardig verder om te drinken
De Mojito was er ook, die was lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik heb weleens een andere van Smirnoff gedronkenIk krijg bij Buzzer alleen nog maar hele stomme enquetes, over websites en zo
oeh, dat ziet er zeer smakelijk uit!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Mojito was er ook, die was lekker
[ afbeelding ]
omg ja, ook zo vreselijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog al die mannelijke leuters, al die Bruno Mars kwelgeesten
Wel op die ouders, ik zal vast niet te veel op de kindjes hatenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohquote:
Oh ja die heb ik weleens gekocht, ik kwam niet op de naam. Ik kocht die altijd van een ander merk, maar die hebben ze niet meer, die was veel lekkerderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Mojito was er ook, die was lekker
[ afbeelding ]
Marguerita is NOG lekkerder, zelfgemaakt dan, maar dat is een beetje veel werk, al die limoenen persen. Die is trouwens niet zo lekker als mixdrankje, ze maken ze altijd zo slapquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik drink Mojito alleen zelfgemaakt, maar Smirnoff Ice is ook wel lekker voor een warme zomeravond
ik vrees dat er veel van die irritante pushende ouders zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel op die ouders, ik zal vast niet te veel op de kindjes haten
Oeh ja is ook lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Marguerita is NOG lekkerder, zelfgemaakt dan, maar dat is een beetje veel werk, al die limoenen persen. Die is trouwens niet zo lekker als mixdrankje, ze maken ze altijd zo slapmet weinig Tequila.
Ik verhuis vast naar de huiskamer met een wijntje erbij
Mooi kunnen we lekker hatenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik vrees dat er veel van die irritante pushende ouders zijn
en haten is coolquote:
Uhuhquote:
Ja dat hoeft voor mij ook niet op kindjes van 6 jaar... maar zien we nog misschien ouders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het van die ouders zijn zoals in Toddlers en Tiarasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat hoeft voor mij ook niet op kindjes van 6 jaar... maar zien we nog misschien ouders.![]()
Ik vermoed wel dat ik er geen 2 uur voor ga zitten.
Omg god jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het van die ouders zijn zoals in Toddlers en Tiaradan valt er heel wat te haten.
Ik ken ze niet origineel, dus kon ook niet beoordelen of dit een aanrader is als je het normaal drinkt, maar de Mojito zou ik wel zo kant-en-klaar zelf kopen. Op de site vonden de meesten ook de Mojito erg lekker, Cosmo wat minder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik drink Mojito alleen zelfgemaakt, maar Smirnoff Ice is ook wel lekker voor een warme zomeravond
Ik had toe zo'n pakket van Bacardi gehad, en sinds ik die gedronken heb zijn de kant en klare echt niet te doen, het lijkt er niet eens op, misschien die van Bacardi zelf wel maar ik gok er maar niet op. De zelf gemaakte slaan wel in als een bom trouwens, maar het drinkt zo leuk met die muntblaadjes en suikerrandjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet origineel, dus kon ook niet beoordelen of dit een aanrader is als je het normaal drinkt, maar de Mojito zou ik wel zo kant-en-klaar zelf kopen. Op de site vonden de meesten ook de Mojito erg lekker, Cosmo wat minder.
Geen idee of ik een 'echte' Cosmo ook minder zou vinden
Mojito is erg bitter maar wel fris, althans die ik zelf maakquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Cosmo is een beetje zoetig toch? Ik ben niet zo van de zoetige drankjes. Daarom vind ik een Marguerita lekker, dat is een beetje bitter.
Ik heb nog M&M's en Tuc Cheese![]()
Ja dat is leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Kally het volgende:
maar het drinkt zo leuk met die muntblaadjes en suikerrandjes
Deze fles Mojito smaakt ook fris ja, maar misschien wel nog te zoet als Karina echt van bitter houdt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Mojito is erg bitter maar wel fris, althans die ik zelf maak
Ik weet welke je bedoelt maar kom er ook niet opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik kan er maar niet opkomen hoe dat merk heette dat ik altijd kocht. Spaanse naam, ze hadden ook verschillende soorten mixdrankjes. Etiket met een Mexicaan met sombrero dacht ik. Die mixjes waren iets minder zoet en wat sterker.
Alsof jij daar moeite mee hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic over zingende kinderen, gaat over drank.
Gezally.
Ik kan er niet tegen als ik iets niet weet, dus toch even gezocht, het is El Picuquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt maar kom er ook niet op
Whehehe El wist ik, ik heb hier thuis zelfs nog de cocos staan, die drinkt Renesitequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik iets niet weet, dus toch even gezocht, het is El Picu
krijgen we dan ook een aftelklokjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoop jeZal wel weer later worden.
Cocos lust ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe El wist ik, ik heb hier thuis zelfs nog de cocos staan, die drinkt Renesite
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een aftelklokje?
Ik heb het gewoon bij de Plusmarkt gehaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Cocos lust ik nietHet is heel slecht te krijgen, bij de Gall&Gall zie ik het niet meer. Misschien kan ik het ergens online kopen
gewoon 10 flessen.
De moeders hebben een borrel nodig hier, zo is de cirkel weer rond en komen we weer aan bij kinderen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic over zingende kinderen, gaat over drank.
Gezally.
Die heb ik niet hier in de buurt, AH is hier koning volgens mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon bij de Plusmarkt gehaald.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om even het weekendje door te komen, ik schnap.
Oh het wordt weer blauwe avond zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]Nee zoenende homo's of mensen die dood liggen te gaan aan een enge ziekte.
Jij bent toch ons aftelklokjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een aftelklokje?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De moeders hebben een borrel nodig hier, zo is de cirkel weer rond en komen we weer aan bij kinderen!
Ik drink net mijn koffie opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem nog een borrelWat Pisces zegt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef MissJ het volgende:
ffffuuuuuuuuuuuuu nog steeds reclame! Wat is deze?
Twijfel jij net zoveel als je PI?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef iBenny het volgende:
Moet er trouwens ook weer een adoptiespel komen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef MissJ het volgende:
dat jullie het weten, GTST begint weer eens te laat op vrijdag, nog steeds reclame nu
GODVERDOMME IK GA ZE ALLEMAAL EEN BRIEF STUREN DIE HELE RIK EN DIE JEF EN LAURA ENZO OPBOKKEN VERDOMME!!1! ARNIE!!!!!1quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:07 schreef MissJ het volgende:
ffffuuuuuuuuuuuuu nog steeds reclame! Wat is deze?
Euhhh dat moet ik nog even zienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
The Voice Kids Adoptiespel
Jullie doen ook wel mee toch?
Tuurlijk, houdt wel in dat ik welke week moet kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
The Voice Kids Adoptiespel
Jullie doen ook wel mee toch?
Tenzij je er nu al 2 bij elkaar vistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, houdt wel in dat ik welke week moet kijken
Als er wat bij zit doe ik wel meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tenzij je er nu al 2 bij elkaar vist
Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik kind 1 en 2 dan, of zijn er weer restricties over wanneer je mag 'toeslaan'?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet er gewoon uithalen wat er voor je inzitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik moet lachen om GTST maar dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zodra ze beginnen te zingenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mag ik kind 1 en 2 dan, of zijn er weer restricties over wanneer je mag 'toeslaan'?
Eeeej allotjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef D. het volgende:
*ff komt kijken of er wat leed te vermaken valt...ehh...wat vermaak te....wat te lachen valt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het is afgelopen... gaan ze nog door.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk het The Voice trouwens in mijn burka, gewoon omdat het niet meer mag en ik dan ook niets zie
Wehehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
This is the voice..... of priiiiiiiiieeeesters!
Hoeveel kindjes zal ze gaan aaien?quote:
quote:
Minstens, waarschijnlijk allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel kindjes zal ze gaan aaien?
Ik zet in op minstens 20
Oh idd jaquote:
Dit weet ik niet meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef D. het volgende:
Hopelijk komen er niet zo'n 'schreeuwmeisjes' als die van HGT
Henny heeft meer met paarden tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Waarom geen hele andere jury eigenlijk? Die wat meer met kinderen hebben? Kim Liam bijvoorbeeld. Of Henny Huisman
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog stééds zijn alle kandidaten groter dan Roel.
Heb je haar kerst-cd met LA The Voices gemist?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit weet ik niet meerTeveel talentenjachten geleden
God bewaar me, niet Kim Kut.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Waarom geen hele andere jury eigenlijk? Die wat meer met kinderen hebben? Kim Liam bijvoorbeeld. Of Henny Huisman
Aan de ene kant had ik het wel leuk gevonden, maar op zich begrijp ik het ook wel dat ze het zo gehouden hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]Daarom wilde hij niet komen zeker, te genant.
Die kan ik niet hebben, daar is mijn gestelletje te zwak voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist even niemand anders die kinderprogramma's had gedaan
Oh goeie grutjes, die, jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je haar kerst-cd met LA The Voices gemist?
Carlo en Irenequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist even niemand anders die kinderprogramma's had gedaan
Ik hoop dat ze dikke acne krijgtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant klein draakje, ik hoop dat je een buitenboordbeugel moet.
Niet gedacht dat jij dit ging kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant klein draakje, ik hoop dat je een buitenboordbeugel moet.
Hai haiquote:
Wen is met de dag vervelenderquote:
Dan had ik het nog minder serieus genomenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Het was wel tof geweest als Carlo en Irene dit hadden gepresenteerd
Wel met dezelfde pruik danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedenk net, er komt vast een kind dat Annie gaat zingen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Het was wel tof geweest als Carlo en Irene dit hadden gepresenteerd
Ze gaat ook onzeker kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |