quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk het The Voice trouwens in mijn burka, gewoon omdat het niet meer mag en ik dan ook niets zie
Wehehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
This is the voice..... of priiiiiiiiieeeesters!
Hoeveel kindjes zal ze gaan aaien?quote:
quote:
Minstens, waarschijnlijk allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel kindjes zal ze gaan aaien?
Ik zet in op minstens 20
Oh idd jaquote:
Dit weet ik niet meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef D. het volgende:
Hopelijk komen er niet zo'n 'schreeuwmeisjes' als die van HGT
Henny heeft meer met paarden tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Waarom geen hele andere jury eigenlijk? Die wat meer met kinderen hebben? Kim Liam bijvoorbeeld. Of Henny Huisman
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog stééds zijn alle kandidaten groter dan Roel.
Heb je haar kerst-cd met LA The Voices gemist?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit weet ik niet meerTeveel talentenjachten geleden
God bewaar me, niet Kim Kut.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Waarom geen hele andere jury eigenlijk? Die wat meer met kinderen hebben? Kim Liam bijvoorbeeld. Of Henny Huisman
Aan de ene kant had ik het wel leuk gevonden, maar op zich begrijp ik het ook wel dat ze het zo gehouden hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]Daarom wilde hij niet komen zeker, te genant.
Die kan ik niet hebben, daar is mijn gestelletje te zwak voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist even niemand anders die kinderprogramma's had gedaan
Oh goeie grutjes, die, jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je haar kerst-cd met LA The Voices gemist?
Carlo en Irenequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist even niemand anders die kinderprogramma's had gedaan
Ik hoop dat ze dikke acne krijgtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant klein draakje, ik hoop dat je een buitenboordbeugel moet.
Niet gedacht dat jij dit ging kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant klein draakje, ik hoop dat je een buitenboordbeugel moet.
Hai haiquote:
Wen is met de dag vervelenderquote:
Dan had ik het nog minder serieus genomenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Het was wel tof geweest als Carlo en Irene dit hadden gepresenteerd
Wel met dezelfde pruik danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedenk net, er komt vast een kind dat Annie gaat zingen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Het was wel tof geweest als Carlo en Irene dit hadden gepresenteerd
Ze gaat ook onzeker kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |