Wat ben je begaan met de kijkcijfers Bennyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:49 schreef iBenny het volgende:
Waarom is de herhaling niet op het tijdslot van Telekids vroeger?
...mompelt iets over doelgroep, te laat en bed.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
En natuurlijk gaat de jury dan geen kritiek meer geven, want dat is dan weer zogenaamd zielig..
Dat zorgt bij mij ook al bij voorbaat voor een rare bijsmaak , de hysterische promo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister weer een stukje met "zo'n stem hebben we nog nooooooooit gehoord, ongelofelijk".
De jeuk neemt al toe
Half 9! Ga jij kijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Begint het vanavond ook vroeger? Of gewoon om half 9?
Die kan zelf niet zingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had Monique Smit wel als jury verwacht eigenlijk
Dat dusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook: ik hoop dat ze wat "kinderlijke" liedjes gaan zingen en niet grote mensen gaan nadoen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in op 30x kwAdele en 20x Birdy en 10x Anouk.
Uhhuh, ik heb er dan ook zéér veel zin inquote:
We gaan gewoon op alles hatenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh, ik heb er dan ook zéér veel zin inIk kijk eerst maar een stukje, ik hoop dat het me kan boeien
6 t/m 14 zie ik staan op de site. Wordt lastig om te haten op kindjes van 6quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd vanaf welke leeftijd het eigenlijk is? Komen er ook kinderen van 6 voorbij of is het merendeel 10+
Ik denk dat ik de bodem van de Cosmo fles dan maar eens ga uitlepelen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
6 t/m 14 zie ik staan op de site. Wordt lastig om te haten op kindjes van 6
Welnee, dat kan primaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is Cosmo? Lekker drankje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bodem van de Cosmo fles dan maar eens ga uitlepelen...
Ja het kan wel, maar op een of andere manier voel je je dan toch een beetje lulligquote:
Cosmopolitanquote:
ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in op 30x kwAdele en 20x Birdy en 10x Anouk.
En dan hebben we ook nog al die mannelijke leuters, al die Bruno Mars kwelgeestenquote:
Oh lekker. Ik heb weleens een andere van Smirnoff gedronkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cosmopolitan
[ afbeelding ]
Uit m'n buzzer-pakket nog, komt geen eind aanNee zou het zelf niet kopen, maar is wel aardig verder om te drinken
De Mojito was er ook, die was lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik heb weleens een andere van Smirnoff gedronkenIk krijg bij Buzzer alleen nog maar hele stomme enquetes, over websites en zo
oeh, dat ziet er zeer smakelijk uit!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Mojito was er ook, die was lekker
[ afbeelding ]
omg ja, ook zo vreselijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog al die mannelijke leuters, al die Bruno Mars kwelgeesten
Wel op die ouders, ik zal vast niet te veel op de kindjes hatenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohquote:
Oh ja die heb ik weleens gekocht, ik kwam niet op de naam. Ik kocht die altijd van een ander merk, maar die hebben ze niet meer, die was veel lekkerderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Mojito was er ook, die was lekker
[ afbeelding ]
Marguerita is NOG lekkerder, zelfgemaakt dan, maar dat is een beetje veel werk, al die limoenen persen. Die is trouwens niet zo lekker als mixdrankje, ze maken ze altijd zo slapquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik drink Mojito alleen zelfgemaakt, maar Smirnoff Ice is ook wel lekker voor een warme zomeravond
ik vrees dat er veel van die irritante pushende ouders zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel op die ouders, ik zal vast niet te veel op de kindjes haten
Oeh ja is ook lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Marguerita is NOG lekkerder, zelfgemaakt dan, maar dat is een beetje veel werk, al die limoenen persen. Die is trouwens niet zo lekker als mixdrankje, ze maken ze altijd zo slapmet weinig Tequila.
Ik verhuis vast naar de huiskamer met een wijntje erbij
Mooi kunnen we lekker hatenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik vrees dat er veel van die irritante pushende ouders zijn
en haten is coolquote:
Uhuhquote:
Ja dat hoeft voor mij ook niet op kindjes van 6 jaar... maar zien we nog misschien ouders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het van die ouders zijn zoals in Toddlers en Tiarasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat hoeft voor mij ook niet op kindjes van 6 jaar... maar zien we nog misschien ouders.![]()
Ik vermoed wel dat ik er geen 2 uur voor ga zitten.
Omg god jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het van die ouders zijn zoals in Toddlers en Tiaradan valt er heel wat te haten.
Ik ken ze niet origineel, dus kon ook niet beoordelen of dit een aanrader is als je het normaal drinkt, maar de Mojito zou ik wel zo kant-en-klaar zelf kopen. Op de site vonden de meesten ook de Mojito erg lekker, Cosmo wat minder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik drink Mojito alleen zelfgemaakt, maar Smirnoff Ice is ook wel lekker voor een warme zomeravond
Ik had toe zo'n pakket van Bacardi gehad, en sinds ik die gedronken heb zijn de kant en klare echt niet te doen, het lijkt er niet eens op, misschien die van Bacardi zelf wel maar ik gok er maar niet op. De zelf gemaakte slaan wel in als een bom trouwens, maar het drinkt zo leuk met die muntblaadjes en suikerrandjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet origineel, dus kon ook niet beoordelen of dit een aanrader is als je het normaal drinkt, maar de Mojito zou ik wel zo kant-en-klaar zelf kopen. Op de site vonden de meesten ook de Mojito erg lekker, Cosmo wat minder.
Geen idee of ik een 'echte' Cosmo ook minder zou vinden
Mojito is erg bitter maar wel fris, althans die ik zelf maakquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Cosmo is een beetje zoetig toch? Ik ben niet zo van de zoetige drankjes. Daarom vind ik een Marguerita lekker, dat is een beetje bitter.
Ik heb nog M&M's en Tuc Cheese![]()
Ja dat is leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Kally het volgende:
maar het drinkt zo leuk met die muntblaadjes en suikerrandjes
Deze fles Mojito smaakt ook fris ja, maar misschien wel nog te zoet als Karina echt van bitter houdt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Mojito is erg bitter maar wel fris, althans die ik zelf maak
Ik weet welke je bedoelt maar kom er ook niet opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik kan er maar niet opkomen hoe dat merk heette dat ik altijd kocht. Spaanse naam, ze hadden ook verschillende soorten mixdrankjes. Etiket met een Mexicaan met sombrero dacht ik. Die mixjes waren iets minder zoet en wat sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |