De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me vereerd jongensquote:Bazenquote
" Je bier omstoten die naast je laptop staat. Opeens wordt je dan een epileptische idioot met smetvrees smilie "
- Spouwerranger
verander profiel.php in de url naar profile.phpquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef aight1 het volgende:
hallohallo hoe werkt de shoutbox
en als ik een naam aanklik komt er error
wow het werktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verander profiel.php in de url naar profile.php
fix'dquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef aight1 het volgende:
hallohallo hoe werkt de shoutbox
en als ik een naam aanklik komt er error
JOUW SCHULD DAT DE WERELD VERGAAT!!quote:
Elmofan? Sinds wanneer hang jij rond in UDOWU?quote:
quote:
sinds vanochtendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Elmofan? Sinds wanneer hang jij rond in UDOWU?
[..]
Spaghettivreter
Ga ik fixen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef coban het volgende:
Ik moet steeds opnieuw inloggen dat is wel irritant
Ga ik fixen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:53 schreef Intronic het volgende:
trouwens in profiel staat "usernaam". beter kies je voor gebruikersnaam of username
Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef Intronic het volgende:Dat moet nog komen, waarschijnlijk ga ik er nog een activatie-mailsysteempje inbouwen, tegen baggeraars. En sowieso, wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kan een mailtje wel handig zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk mijn emailadres nodig?
Heb je wel.quote:
Veel van die social-media knopjes maken de site alleen maar slechter, imo. Maar er kan wel iets met de quotes en twitter/facebook gedaan worden ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens mis ik het delen via Facebook/Twitter, en het kunnen liken van de quotes.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Intronic het volgende:
misschien iets van een feedback gedeelte op de site voor bugs, ideeën enzo
Klopt, ik dacht dat de ledenlijst er ook iets uitgebreider uit zou zien, maar blijkbaar vond Dalando dit genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
En zou ik eigenlijk ook de leden wel onder elkaar willen kunnen zien, met de extra vakjes.
Coban 12 rotterdam
Eze 25 hellevoetsluis
D. 22 lutjebroek
Zeg maar.
Verhuisd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
En zou ik eigenlijk ook de leden wel onder elkaar willen kunnen zien, met de extra vakjes.
Coban 12 rotterdam
Eze 25 hellevoetsluis
D. 22 lutjebroek
Zeg maar.
Daar kun je ook pm's/dm's op fok gebruiken en ik gebruik lastpass, dus dat hoef ik niet eens te onthouden. Maar inderdaad, je kunt het gebruiken als extra maatregel tegen baggeraars.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet nog komen, waarschijnlijk ga ik er nog een activatie-mailsysteempje inbouwen, tegen baggeraars. En sowieso, wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kan een mailtje wel handig zijn.
Klopt.quote:
Mwah, ligt er aan waarbij. Bij berichtjes bijvoorbeeld kan het ook handig zijn.quote:[..]
Veel van die social-media knopjes maken de site alleen maar slechter, imo. Maar er kan wel iets met de quotes en twitter/facebook gedaan worden ja.
D.quote:[..]
Klopt, ik dacht dat de ledenlijst er ook iets uitgebreider uit zou zien, maar blijkbaar vond Dalando dit genoeg.Ik zal er even wat moois van maken.
Nee.quote:
Wat is deze.quote:Your musical compatibility with Intronic is SUPER
On it.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
Coban 12 rotterdam
Eze 25 hellevoetsluis
D. 22 lutjebroek
Zeg maar.
Mijn profiel daar al bekeken?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat de ledenlijst er ook iets uitgebreider uit zou zien, maar blijkbaar vond Dalando dit genoeg.Ik zal er even wat moois van maken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn profiel daar al bekeken?
Maar ik verwachtte ook niets anders.quote:Your musical compatibility with Huppelmuts is SUPER
Dat verbaasd mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Maar ik verwachtte ook niets anders.
Kon je niet gewoon alles downloaden en crtl+h?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
"Usernaam" is nu overal "Gebruikersnaam" trouwens, mocht je het nog ergens vinden, meld het even.
Beetje onnodigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon alles downloaden en crtl+h?
Ja, niet mijn idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Oceanview het volgende:
Weet je zeker dat je naar FOK! wilt gaan?
Verbaast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij
Maar ik bedoelde dus op UDOWU sukkel
TEVENS HELP IK WIL MN MAIL AFSCHERMEN!! HOE???
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verbaast.
Oh. Maar, nice!
Waar? Op udowu? Bij je profiel.
Ook weggehaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zag het![]()
Ja daar, heb nu gewoon mail verwijderd.
Ehrm, cookie .show() .hide()?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die coban knop nog steeds extreem storend![]()
Tevens 9292ov
Dit. Ik snap het nut er ook niet vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die coban knop nog steeds extreem storend![]()
Tevens 9292ov
Gewoon weg dat ding!quote:
Linkt zeker naar de lokale autisten praatgroep?quote:
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij er een huppelknop van hebt gemaaktquote:
Neuh. nu.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Linkt zeker naar de lokale autisten praatgroep?
Jawel. Dat zie je toch? Geen paint/fotosoep dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij er een huppelknop van hebt gemaakt
Niet eens naar een tettensite?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens vind ik het ook lelijk als het een huppelknop wordt/is/whatever
Dudequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel. Dat zie je toch? Geen paint/fotosoep dus.
ADBLOCKER OMGquote:
tettensite.nl is vrij. Aanvragen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens naar een tettensite?
Maak er een custom knop van, dat men zelf de site en naam in kan vullen!quote:
Kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude![]()
En dan te bedenken dat ik al de hele dag op je aan het bitchen ben
Wat ga je ermee doen dan? Wil dat zeggen dat er de volgende keer dat ik bij jou ben opeens een webcam in de badkamer hangt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
tettensite.nl is vrij. Aanvragen?
Hmmm. hups@tettensite.nl
[..]
Maak er een custom knop van, dat men zelf de site en naam in kan vullen!
Je weet dat ik toch wel van je houd hequote:
NOES! BEL DE POLITIE BRANDWEER AMBULANCE ALLES DE ONDERGANG NADERT HITLER JEZUS EN KADAFFI STAAN OP UIT DE DOOD!quote:
EN ELVIS DAN!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NOES! BEL DE POLITIE BRANDWEER AMBULANCE ALLES DE ONDERGANG NADERT HITLER JEZUS EN KADAFFI STAAN OP UIT DE DOOD!
Als alias gebruiken. Dan krijg je over de huidige geen vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen dan? Wil dat zeggen dat er de volgende keer dat ik bij jou ben opeens een webcam in de badkamer hangt?
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik toch wel van je houd he
Die heeft zich ziekgemeld.quote:
Ja nee instanties zullen dan idd minder vragen stellenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als alias gebruiken. Dan krijg je over de huidige geen vragen.
[..]
Uiteraard.
NECROFIELALERT!!quote:
lekker trouwen met een lijk.quote:
En dan gaan ze naar dat domein, lezen zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nee instanties zullen dan idd minder vragen stellen![]()
Blond zeker jij?
Waar zijn de kleurtjes heenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
http://udowu.nl/memberlist.php
mèh.
Ziet er op zich wel tof uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
mèh.
wel overzichtelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
mèh.
Jij spoort echt niet hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan gaan ze naar dat domein, lezen ze
"WIE DIT LEEST IS GEK! HAHAHA!
Gr gr Henk Antita en de kids. Poot van Rex!"
Ik ben oud!quote:
Kreunen bij het opstaan doe ik ook wel eens, maar dan ben ik meestal al klaarwakker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oud!
Inclusief het kreunen bij het opstaan
Nee man kreunen als ik opsta van bank of stoelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kreunen bij het opstaan doe ik ook wel eens, maar dan ben ik meestal al wakker.
Ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man kreunen als ik opsta van bank of stoel
Ik steeds vakerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhJa nee, dat heb ik niet. Heel af en toe.
Ik was huishoudelijk werk aan het doenquote:
woon ik nu alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:19 schreef coban het volgende:
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Briljantquote:
Wat nou?quote:
Ik ben nou nog bezig met iets anders, maar denk at het me wel gaat lukken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
D.!
Feature request.
In de memberlijst kunnen sorteren. Users op alfabet, leeftijd, woonplaats enz.
Daarom zeg ik ook request, hoeft niet binnen een minuut gedaan te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben nou nog bezig met iets anders, maar denk at het me wel gaat lukken.
10 minuten ok ok gr grquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook request, hoeft niet binnen een minuut gedaan te zijn.
Coban niet op 1 hebben staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel tof uit.
Maar anders zou ik wel binnen een minuut begonnen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook request, hoeft niet binnen een minuut gedaan te zijn.
ik moet nog skisokken kopen. tips?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef coban het volgende:
Mensen die niet skisokken in pantoffels aanhebben
Ik heb roze met grijze en witquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik moet nog skisokken kopen. tips?
en waar heb je die vandaan danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb roze met grijze en wit
Maar ik heb nog nooit geskieed
Mensen die niet op hun sokken rondlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef coban het volgende:
Mensen die niet skisokken in pantoffels aanhebben
good story broquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef coban het volgende:
Ik ging rondjes draaien heel snel toen stopte ik en was ik duizelig
Mensen die al aangekleed zijn en niet relaxed in badjas rondlopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun sokken rondlopen.
Mensen die niet in hun t-shirt zitten.
Mensen die.
Mensen.
SPOILER: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG, KADAFFI KAPOT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Niet safe voor op school/werk!Plaatjesfaal?SPOILER: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG, KADAFFI KAPOT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mensen die zichzelf naar Amsterdam moeten vervoegen om de kost te verdienen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die al aangekleed zijn en niet relaxed in badjas rondlopen![]()
Schat, geef mij deze![]()
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,4,19,17&PI=1&SM=0
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Niet safe voor op school/werk!Zo typisch ditSPOILER: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG, KADAFFI KAPOT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osama wordt afgemaakt. Hele heisa om die foto's en nu staan ze vrijwel direct online
Who motivates the motivator?
Niet meer.quote:
Mja, inderdaad. En op zich zou het nog wel echt kunnen zijn ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo typisch ditOsama wordt afgemaakt. Hele heisa om die foto's en nu staan ze vrijwel direct online
BAMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf naar Amsterdam moeten vervoegen om de kost te verdienen.
Je weet op wie je lijkt met "Koop deze voor mij!"?
je bent gewoon al ongevoelig geworden door alle eerdere shit die je gezien hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die foto niet echt schokkend ofzo
Dit klinkt bekend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon al ongevoelig geworden door alle eerdere shit die je gezien hebt
quote:foetsie - laten zien
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /public/sites/www.udowu.nl/footer.php on line 61
FOK! heeft mij echt verziektquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon al ongevoelig geworden door alle eerdere shit die je gezien hebt
Done.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
D.!
Feature request.
In de memberlijst kunnen sorteren. Users op alfabet, leeftijd, woonplaats enz.
Jij bent toch niet D.quote:
Dan sta ik sowieso bovenaanquote:
Weg met die knopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, maar D. is nog bezig voor jou.
Je denkt toch niet echt dat ik elke keer opnieuw ga inloggen en opnieuw op foetsie ga drukken he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef Dalando het volgende:
Vanaf nu als je de cobanknop wilt weghalen druk je op foetsie.
Verneukt de hele layout naar mijn idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook wel permanent wegZiet er niet echt netjes uit zo, maar goed.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef Dalando het volgende:
Vanaf nu als je de cobanknop wilt weghalen druk je op foetsie.
Het wordt opgeslagen samen met je usernaam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik elke keer opnieuw ga inloggen en opnieuw op foetsie ga drukken he?
En er komt ook een blijf ingelogd dingustding?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het wordt opgeslagen samen met je usernaam.
Daar ben ik nu mee bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En er komt ook een blijf ingelogd dingustding?
Ik heb daar vanmiddag geen tijd meer voor, dat moet je dan even aan BBQ vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En er komt ook een blijf ingelogd dingustding?
Mooiquote:
FAALquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef Intronic het volgende:
[img][url]http://images.scribblelive.com/2011/10/20/218daaf3-c061-4a5b-b2e4-62425ef04dcd_300.jpg[/url][/img]
Ik heb wel eens zo een slechte date gehad dat ik zou willen dat ik het de dag erna was vergetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef coban het volgende:
Blonds do have more fun.
But brunettes remember it the next day.
Nee behalve als het die van mij zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
Valt tetten van een FOK! user posten op udowu.nl onder kloten?
Je moet wel toestemming van diegene hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
Valt tetten van een FOK! user posten op udowu.nl onder kloten?
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je moet wel toestemming van diegene hebben.
SHE?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, en als de betreffende persoon niet meer post?
Esmeraldaquote:
LOL!!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef Rezania het volgende:
[14:49:37]Rezania: Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
[14:49:33]Rezania: Ik ben toch veel mooier
[14:49:29]Rezania: Iedereen aanbidt mij.
[14:49:00]Rezania: OOoeh schoenen schoenen!
[14:48:55]Rezania: Coban equals geweldig
[14:48:51]Rezania: Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
[14:48:48]Rezania: Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
[14:48:44]Rezania: Ik ben zo erg de beste.
[14:48:40]Rezania: [cobanmode
[14:48:36]Rezania: Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
[14:48:32]Rezania: Ik ben toch veel mooier
Cobanmode.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Beantwoord mijn vraag eens
Verdommequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Staan de billen van Mono er al in?
Jij bent mijn kind toch niet?quote:
maar iemand heeft mij wel als kind en aangezien godenkindquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent mijn kind toch niet?
Mjah uhm ik ga weer zwijgen over godenkinderen okquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
maar iemand heeft mij wel als kind en aangezien godenkind
Nou doen dan, wedden dat je de ballen niet hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Intronic het volgende:
niet jezelf in de mannenhoek zetten____!!11
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Intronic het volgende:
dit denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou doen dan, wedden dat je de ballen niet hebt.
Ik mag Ez niet in de mannenhoek zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Intronic het volgende:
* Huppelmuts gaat mannenhoek refreshen!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef LompeHork het volgende:
Kapper was dit keer wel een succes, gelukkig zat er een vrouw voor mij die maar 233829 jaar deed over het uitzoeken van een kleurtje.
quote:
Zulke vrouwen verdienen klappen, heb je dat ook gedaan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was daarentegen in 15 minuten klaar, stel je voor dat je me voor laat, vuige sloerie.
Hoofd door de spiegel dit dat, uiteindelijke kleur was rood!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zulke vrouwen verdienen klappen, heb je dat ook gedaan?
als je ballen hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik foto in tettenhoek pleuren?
Meer dan jullie allemaal bij elkaarquote:
Mooi gedaan, ook een mooi kleurtje trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoofd door de spiegel dit dat, uiteindelijke kleur was rood!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer dan jullie allemaal bij elkaar
Ja ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer dan jullie allemaal bij elkaar
Zeker, beetje bordeaux was het, totaal anders dan in de filmsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi gedaan, ook een mooi kleurtje trouwens.![]()
De pest is alleen dat ik dus geen enkele pic meer heb van mezelfquote:
Nog niet hoorquote:
fap fapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef Rezania het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-saw-and-did-skyrim/
*splut*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef Rezania het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)-saw-and-did-skyrim/
Whut ze fuk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
geen idee maar ik moet zo bijbetalen ondanks onbeperkt data
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet interpreteren.quote:
Rat en tis Wandaquote:
Miljoenen potentiële kinderen die op een monitor terecht komenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet interpreteren.![]()
Als ze in een BH zitten wel jaquote:
geen probleem heb ik ook last vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze in een BH zitten wel ja
Eens.quote:
Ja, dacht ik al.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Miljoenen potentiële kinderen die op een monitor terecht komen
Ik ben er ingetuimt! Hihihihiquote:
Nee?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet interpreteren.![]()
Met ratje jaquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef BBQSausage het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dalandoheader info already sent
Nu moet ik dus alles aanpassen.
Er is toch een mannenhoek?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voorspel dat de tettenhoek binnen 1 week ruim 100 foto's bevat!
Beetje jammer wel dat er geen userstettenhoek/mannenhoek is
Ballenhoek/bak?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voorspel dat de tettenhoek binnen 1 week ruim 100 foto's bevat!
Beetje jammer wel dat er geen userstettenhoek/mannenhoek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |