ADBLOCKER OMGquote:
tettensite.nl is vrij. Aanvragen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens naar een tettensite?
Maak er een custom knop van, dat men zelf de site en naam in kan vullen!quote:
Kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude![]()
En dan te bedenken dat ik al de hele dag op je aan het bitchen ben
Wat ga je ermee doen dan? Wil dat zeggen dat er de volgende keer dat ik bij jou ben opeens een webcam in de badkamer hangt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
tettensite.nl is vrij. Aanvragen?
Hmmm. hups@tettensite.nl
[..]
Maak er een custom knop van, dat men zelf de site en naam in kan vullen!
Je weet dat ik toch wel van je houd hequote:
NOES! BEL DE POLITIE BRANDWEER AMBULANCE ALLES DE ONDERGANG NADERT HITLER JEZUS EN KADAFFI STAAN OP UIT DE DOOD!quote:
EN ELVIS DAN!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NOES! BEL DE POLITIE BRANDWEER AMBULANCE ALLES DE ONDERGANG NADERT HITLER JEZUS EN KADAFFI STAAN OP UIT DE DOOD!
Als alias gebruiken. Dan krijg je over de huidige geen vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen dan? Wil dat zeggen dat er de volgende keer dat ik bij jou ben opeens een webcam in de badkamer hangt?
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik toch wel van je houd he
Die heeft zich ziekgemeld.quote:
Ja nee instanties zullen dan idd minder vragen stellenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als alias gebruiken. Dan krijg je over de huidige geen vragen.
[..]
Uiteraard.
NECROFIELALERT!!quote:
lekker trouwen met een lijk.quote:
En dan gaan ze naar dat domein, lezen zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nee instanties zullen dan idd minder vragen stellen![]()
Blond zeker jij?
Waar zijn de kleurtjes heenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
http://udowu.nl/memberlist.php
mèh.
Ziet er op zich wel tof uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
mèh.
wel overzichtelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
mèh.
Jij spoort echt niet hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan gaan ze naar dat domein, lezen ze
"WIE DIT LEEST IS GEK! HAHAHA!
Gr gr Henk Antita en de kids. Poot van Rex!"
Ik ben oud!quote:
Kreunen bij het opstaan doe ik ook wel eens, maar dan ben ik meestal al klaarwakker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oud!
Inclusief het kreunen bij het opstaan
Nee man kreunen als ik opsta van bank of stoelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kreunen bij het opstaan doe ik ook wel eens, maar dan ben ik meestal al wakker.
Ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man kreunen als ik opsta van bank of stoel
Ik steeds vakerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhJa nee, dat heb ik niet. Heel af en toe.
Ik was huishoudelijk werk aan het doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |