De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me vereerd jongensquote:Bazenquote
" Je bier omstoten die naast je laptop staat. Opeens wordt je dan een epileptische idioot met smetvrees smilie "
- Spouwerranger
verander profiel.php in de url naar profile.phpquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef aight1 het volgende:
hallohallo hoe werkt de shoutbox
en als ik een naam aanklik komt er error
wow het werktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verander profiel.php in de url naar profile.php
fix'dquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef aight1 het volgende:
hallohallo hoe werkt de shoutbox
en als ik een naam aanklik komt er error
JOUW SCHULD DAT DE WERELD VERGAAT!!quote:
Elmofan? Sinds wanneer hang jij rond in UDOWU?quote:
quote:
sinds vanochtendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Elmofan? Sinds wanneer hang jij rond in UDOWU?
[..]
Spaghettivreter
Ga ik fixen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef coban het volgende:
Ik moet steeds opnieuw inloggen dat is wel irritant
Ga ik fixen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:53 schreef Intronic het volgende:
trouwens in profiel staat "usernaam". beter kies je voor gebruikersnaam of username
Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef Intronic het volgende:Dat moet nog komen, waarschijnlijk ga ik er nog een activatie-mailsysteempje inbouwen, tegen baggeraars. En sowieso, wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kan een mailtje wel handig zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk mijn emailadres nodig?
Heb je wel.quote:
Veel van die social-media knopjes maken de site alleen maar slechter, imo. Maar er kan wel iets met de quotes en twitter/facebook gedaan worden ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens mis ik het delen via Facebook/Twitter, en het kunnen liken van de quotes.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Intronic het volgende:
misschien iets van een feedback gedeelte op de site voor bugs, ideeën enzo
Klopt, ik dacht dat de ledenlijst er ook iets uitgebreider uit zou zien, maar blijkbaar vond Dalando dit genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
En zou ik eigenlijk ook de leden wel onder elkaar willen kunnen zien, met de extra vakjes.
Coban 12 rotterdam
Eze 25 hellevoetsluis
D. 22 lutjebroek
Zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |