Mensen die niet op hun sokken rondlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef coban het volgende:
Mensen die niet skisokken in pantoffels aanhebben
good story broquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef coban het volgende:
Ik ging rondjes draaien heel snel toen stopte ik en was ik duizelig
Mensen die al aangekleed zijn en niet relaxed in badjas rondlopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun sokken rondlopen.
Mensen die niet in hun t-shirt zitten.
Mensen die.
Mensen.
SPOILER: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG, KADAFFI KAPOT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Niet safe voor op school/werk!Plaatjesfaal?SPOILER: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG, KADAFFI KAPOT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mensen die zichzelf naar Amsterdam moeten vervoegen om de kost te verdienen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die al aangekleed zijn en niet relaxed in badjas rondlopen![]()
Schat, geef mij deze![]()
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,4,19,17&PI=1&SM=0
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Niet safe voor op school/werk!Zo typisch ditSPOILER: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG, KADAFFI KAPOT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osama wordt afgemaakt. Hele heisa om die foto's en nu staan ze vrijwel direct online
Who motivates the motivator?
Niet meer.quote:
Mja, inderdaad. En op zich zou het nog wel echt kunnen zijn ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo typisch ditOsama wordt afgemaakt. Hele heisa om die foto's en nu staan ze vrijwel direct online
BAMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf naar Amsterdam moeten vervoegen om de kost te verdienen.
Je weet op wie je lijkt met "Koop deze voor mij!"?
je bent gewoon al ongevoelig geworden door alle eerdere shit die je gezien hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die foto niet echt schokkend ofzo
Dit klinkt bekend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon al ongevoelig geworden door alle eerdere shit die je gezien hebt
quote:foetsie - laten zien
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /public/sites/www.udowu.nl/footer.php on line 61
FOK! heeft mij echt verziektquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon al ongevoelig geworden door alle eerdere shit die je gezien hebt
Done.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
D.!
Feature request.
In de memberlijst kunnen sorteren. Users op alfabet, leeftijd, woonplaats enz.
Jij bent toch niet D.quote:
Dan sta ik sowieso bovenaanquote:
Weg met die knopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, maar D. is nog bezig voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |