Verhuisd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
En zou ik eigenlijk ook de leden wel onder elkaar willen kunnen zien, met de extra vakjes.
Coban 12 rotterdam
Eze 25 hellevoetsluis
D. 22 lutjebroek
Zeg maar.
Daar kun je ook pm's/dm's op fok gebruiken en ik gebruik lastpass, dus dat hoef ik niet eens te onthouden. Maar inderdaad, je kunt het gebruiken als extra maatregel tegen baggeraars.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet nog komen, waarschijnlijk ga ik er nog een activatie-mailsysteempje inbouwen, tegen baggeraars. En sowieso, wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kan een mailtje wel handig zijn.
Klopt.quote:
Mwah, ligt er aan waarbij. Bij berichtjes bijvoorbeeld kan het ook handig zijn.quote:[..]
Veel van die social-media knopjes maken de site alleen maar slechter, imo. Maar er kan wel iets met de quotes en twitter/facebook gedaan worden ja.
D.quote:[..]
Klopt, ik dacht dat de ledenlijst er ook iets uitgebreider uit zou zien, maar blijkbaar vond Dalando dit genoeg.Ik zal er even wat moois van maken.
Nee.quote:
Wat is deze.quote:Your musical compatibility with Intronic is SUPER
On it.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
En zou ik eigenlijk ook de leden wel onder elkaar willen kunnen zien, met de extra vakjes.
Coban 12 rotterdam
Eze 25 hellevoetsluis
D. 22 lutjebroek
Zeg maar.
Mijn profiel daar al bekeken?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat de ledenlijst er ook iets uitgebreider uit zou zien, maar blijkbaar vond Dalando dit genoeg.Ik zal er even wat moois van maken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn profiel daar al bekeken?
Maar ik verwachtte ook niets anders.quote:Your musical compatibility with Huppelmuts is SUPER
Dat verbaasd mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Maar ik verwachtte ook niets anders.
Kon je niet gewoon alles downloaden en crtl+h?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
"Usernaam" is nu overal "Gebruikersnaam" trouwens, mocht je het nog ergens vinden, meld het even.
Beetje onnodigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon alles downloaden en crtl+h?
Ja, niet mijn idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Oceanview het volgende:
Weet je zeker dat je naar FOK! wilt gaan?
Verbaast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij
Maar ik bedoelde dus op UDOWU sukkel
TEVENS HELP IK WIL MN MAIL AFSCHERMEN!! HOE???
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verbaast.
Oh. Maar, nice!
Waar? Op udowu? Bij je profiel.
Ook weggehaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zag het![]()
Ja daar, heb nu gewoon mail verwijderd.
Ehrm, cookie .show() .hide()?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die coban knop nog steeds extreem storend![]()
Tevens 9292ov
Dit. Ik snap het nut er ook niet vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die coban knop nog steeds extreem storend![]()
Tevens 9292ov
Gewoon weg dat ding!quote:
Linkt zeker naar de lokale autisten praatgroep?quote:
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij er een huppelknop van hebt gemaaktquote:
Neuh. nu.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Linkt zeker naar de lokale autisten praatgroep?
Jawel. Dat zie je toch? Geen paint/fotosoep dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij er een huppelknop van hebt gemaakt
Niet eens naar een tettensite?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens vind ik het ook lelijk als het een huppelknop wordt/is/whatever
Dudequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel. Dat zie je toch? Geen paint/fotosoep dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |