Hier updates!quote:Laatste update: 20 oktober 2011 13:19 info
AMSTERDAM - De nieuwe Libische machthebbers zeggen donderdag Muammar Kaddafi te hebben opgepakt.
Meer volgt.
Vergeet Ghadafi nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
En betekent dit nou ook dat ze Khadafi, Qadaffi en Kadafi hebben, of zijn ze daar nog naar op zoek?
quote:Opdonderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
En betekent dit nou ook dat ze Khadafi, Qadaffi en Kadafi hebben, of zijn ze daar nog naar op zoek?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
TT in hoofdletters aub en [BREKEND] svp
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Misschien kunnen ze iets regelen met Jorge Z. Die komt binnenkort toch deze kant op voor de kroning van Willem IV.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef speknek het volgende:
In een vliegtuig stoppen en neerschieten zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Hu hu, lachuh man! EINZ!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
WTF? Doe je werk dan en pas het lekker aan. Ik zie niet in waarom we hier moeten gaan panieken en schreeuwen.quote:
Helaas. Ze hebben zijn lichaam al boven een oceaan uit een helikopter geflikkerd. Volgende keer beter.quote:
Ik heb geen mod-krachten op het forumquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Doe je werk dan en pas het lekker aan. Ik zie niet in waarom we hier moeten gaan panieken en schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |