quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou nergens op die foto's van jou zie ik hem liggen op wat hier op FOK! een tuinstoelkussen werd genoemd met arabische tekst er op. Dat ding uit de koelcel. zoals o.a. dezeNou alvast bedankt, wie weet wat nog aan fotoanalyses uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staal hier zegt eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?
Bij mij hoef je met je flauwekul niet aan te komen.
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef Daniel1976 het volgende:
Doen we er nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, die onderste is onze eigen harald doornbos.
http://twitpic.com/photos/HaraldDoornbos
[..]
Wat staal hier zegt eigenlijk.
Ach dat loopt toch wel los? Hij komt gewoon (net als zoveel andere journalisten) even kijken of het hem echt is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrecht
Hij martelt toch niet?quote:volgens mij is dit nogal op het randje als het er al niet overheen is
opgestoken duim erbij en je kan het zo in een Abu Graib fotoboek plakken ...
is hij een dokter dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach dat loopt toch wel los? Hij komt gewoon (net als zoveel andere journalisten) even kijken of het hem echt is.
lekker belangrijk wat een of andere wackadoodle vind ... dit zijn vakantiekiekjesquote:[..]
Hij martelt toch niet?
Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
Hoe bedoel je, de bewijslast ligt bij mij? Als jij beweert beter te zijn zul je dat hard moeten maken voor ik het aanneem. Ik zeg niet dat je niet beter kan zijn, ik zeg wel dat ik dat niet zo maar van je aanneem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Homey het volgende:
[..]
de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"
Ik heb niks beweerd, ik heb alleen wat links en suggesties gegeven en verder heb je me interessante foto's terug gegeven, nog afgezien wat de pers mag doen of niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
..Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
Ehm, oké.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik dit las is je bent een lul.
Dat scheeltquote:Maar je hebt wel een punt.
Van de frontpage.quote:Volgens de NTC-functionaris worden Gadhafi en zijn zoon tegelijk begraven. De oud-dictator krijgt een 'simpele begrafenis' waarbij een islamitische geestelijke aanwezig zal zijn. De functionaris zei dat er geen overeenstemming is bereikt met de stam van Gadhafi over de overdracht van het lichaam.
LOL, als of men respect had voor de nabestaanden van hitler. Nee, zorgen dat zijn graf geen bedevaartsoord werd, dat was prio. En zo is dat met kadaffi ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Van de frontpage.
Er zijn dus wel degelijk stammen, en blijkbaar is het belangrijk ook. Daarnaast is het best raar dat er 'geen overeenstemming' over de overdracht van een lichaam is bereikt. Alsof het handelswaar betreft. Duidelijk dat de NTC geen respect heeft voor nabestaanden.
Maar ja, goed, de Sharia gaat natuurlijk ook niet over respect, maar over eer.
mij best maar stop hem dan ook in een graf ipv in een dierentuin waar iedereen op de foto kan met het grote monsterquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, als of men respect had voor de nabestaanden van hitler. Nee, zorgen dat zijn graf geen bedevaartsoord werd, dat was prio. En zo is dat met kadaffi ook.
En zeg niet van niet, ik heb zelf een paar keer op de ruines van het huis van hitler gestaan en de laatste paar keer stonden er kaarsjes in de nissen. Dus die zieke geesten zijn er.
Ja toch is dat aapjes kijken ook wel even goed, zie commentaar van een aluhoedje hierboven die al stelde dat hij niet dood is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
mij best maar stop hem dan ook in een graf ipv in een dierentuin waar iedereen op de foto kan met het grote monster
ik heb op zich begrip voor de arme onderdrukte Libiers maar als er niet iemand in die hele raad zit die beseft dat dit soort onzin internationaal gezien niet zo heel erg handig is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van dat land ... ze hebben nu de kans om daadwerkelijk dingen anders te doen maar straks komt gewoon de grootste schreeuwlelijk/struikrover aan de macht en het resultaat kun je in de rest van Afrika nu al iedere dag bekijken
Internationaal is het wel heel erg handig. Het is natuurlijk onzin dat ook maar één van de NATO-landen graag had gezien dat ze hem lieten leven zodat hij voor de rechter kon vertellen wat er allemaal gebeurd is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb op zich begrip voor de arme onderdrukte Libiers maar als er niet iemand in die hele raad zit die beseft dat dit soort onzin internationaal gezien niet zo heel erg handig is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van dat land ... ze hebben nu de kans om daadwerkelijk dingen anders te doen maar straks komt gewoon de grootste schreeuwlelijk/struikrover aan de macht en het resultaat kun je in de rest van Afrika nu al iedere dag bekijken
Want? Welk recht schendt hij dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrecht
Krijgsgevangen mag je niet zomaar doden, je moet ze volgens de conventie van Geneve behandelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Welk recht schendt hij dan?
Proces kreeg hij en was instant geexcuteerd. En waarom zouden wetten van andere landen in jou land gelden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:10 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Krijgsgevangen mag je niet zomaar doden, je moet ze volgens de conventie van Geneve behandelen.
Uiteraard kun je wel na een proces tot executie overgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |