abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103506408
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou nergens op die foto's van jou zie ik hem liggen op wat hier op FOK! een tuinstoelkussen werd genoemd met arabische tekst er op. Dat ding uit de koelcel. zoals o.a. deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou alvast bedankt, wie weet wat nog aan fotoanalyses uitkomt.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:56:30 #277
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103507926
Doen we er nog een paar:

En ja, die onderste is onze eigen harald doornbos.
http://twitpic.com/photos/HaraldDoornbos

quote:
13s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Staal het volgende:

[..]

Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?
Bij mij hoef je met je flauwekul niet aan te komen.
Wat staal hier zegt eigenlijk.
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:05:38 #278
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103508359
Vanavond, bbc 1
Panorama, 21:30
http://www.bbc.co.uk/programmes/b016ytvt
Over de misdaden van kaddafi en de banden van het regieme met de britse regering.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 24 oktober 2011 @ 21:10:03 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103516233
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef Daniel1976 het volgende:
Doen we er nog een paar:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ja, die onderste is onze eigen harald doornbos.
http://twitpic.com/photos/HaraldDoornbos

[..]

Wat staal hier zegt eigenlijk.
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrecht }:|

dat de Libiers de kleine lettertjes wbt de behandeling van oorlogsdoden niet kennen is me nog tot daar aan toe maar de (westerse/Nederlandse) pers moet beter weten

volgens mij is dit nogal op het randje als het er al niet overheen is

opgestoken duim erbij en je kan het zo in een Abu Graib fotoboek plakken ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:14:16 #280
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103516507
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrecht }:|
Ach dat loopt toch wel los? Hij komt gewoon (net als zoveel andere journalisten) even kijken of het hem echt is.

quote:
volgens mij is dit nogal op het randje als het er al niet overheen is

opgestoken duim erbij en je kan het zo in een Abu Graib fotoboek plakken ...
Hij martelt toch niet?
Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
  Moderator maandag 24 oktober 2011 @ 21:25:09 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103517345
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach dat loopt toch wel los? Hij komt gewoon (net als zoveel andere journalisten) even kijken of het hem echt is.
is hij een dokter dan?

quote:
[..]

Hij martelt toch niet?
Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
lekker belangrijk wat een of andere wackadoodle vind ... dit zijn vakantiekiekjes

trek er een paar haren uit en stop hem in de grond of repatrieer het lichaam, maar daar gaat het me idd niet om

de pers moet iig beter weten
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:33:08 #282
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103517989
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef sp3c het volgende:
de pers moet iig beter weten
Ergens heb je wel gelijk, maar de moraal van de pers is de afgelopen 10 jaar wel veranderd.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:38:57 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103518427
Ik mis alleen de vlag in het hoofd geplant, a la we hebben hem veroverd. Ik word hier sip van.
Laffe huichelaar
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:41:59 #284
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103518641
Hier de de rij voor de koelcel:

maandag 24 oktober 2011 @ 22:43:42 #285
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_103522747
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Homey het volgende:

[..]

de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"
Hoe bedoel je, de bewijslast ligt bij mij? Als jij beweert beter te zijn zul je dat hard moeten maken voor ik het aanneem. Ik zeg niet dat je niet beter kan zijn, ik zeg wel dat ik dat niet zo maar van je aanneem.

Als je mij vraagt om bewijslast aan te voeren waarmee ik aangeef dat wij net zo verdorven zijn als de rest. Zou ik zeggen omdat wij Nederlanders ook overal schijt aan hebben zolang het goed zaken doen is en de mensen in Nederland het goed hebben. Niet alle Nederlanders als individu (dus niet per se jij) maar wel Nederland als land. Maar dat is maar mijn mening en geen feit, ik kan dat net zo min hard maken als jij die beweert beter te zijn.
Dat Kadaffi een pak rammel krijgt wil niet zeggen dat alle rebellen graag zien dat hij gemarteld wordt. Maar ik denk dat je van die mensen op dat moment niet kan verwachten dat ze hun mede-rebellen verzoeken om een beetje aardiger te zijn voor Kadaffi.
Misschien ben jij altijd een goed mens geweest, maar zolang je niet in zo'n situatie als de Libiërs hebt gezeten vind ik het nogal wat om jezelf boven die mensen te plaatsen.
It's okay to be white
pi_103523342
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

..Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
Ik heb niks beweerd, ik heb alleen wat links en suggesties gegeven en verder heb je me interessante foto's terug gegeven, nog afgezien wat de pers mag doen of niet.

Nou is het wel zo dat ik in deze case zeer twijffel of e.e.a. fake is of niet; het lijkt ook voor mij allemaal behoorlijk echt.

BTW: voor een mod zou het mogen gebruiken van het woord "wackadoodle" eens nader moeten worden geevalueerd.
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:10:01 #287
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_103524448
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie toen ik dit las is je bent een lul.
Ehm, oké.

quote:
Maar je hebt wel een punt.
Dat scheelt :)
It's okay to be white
pi_103526411
quote:
Volgens de NTC-functionaris worden Gadhafi en zijn zoon tegelijk begraven. De oud-dictator krijgt een 'simpele begrafenis' waarbij een islamitische geestelijke aanwezig zal zijn. De functionaris zei dat er geen overeenstemming is bereikt met de stam van Gadhafi over de overdracht van het lichaam.
Van de frontpage.

Er zijn dus wel degelijk stammen, en blijkbaar is het belangrijk ook. Daarnaast is het best raar dat er 'geen overeenstemming' over de overdracht van een lichaam is bereikt. Alsof het handelswaar betreft. Duidelijk dat de NTC geen respect heeft voor nabestaanden.

Maar ja, goed, de Sharia gaat natuurlijk ook niet over respect, maar over eer.
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:42:00 #289
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103526733
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Van de frontpage.

Er zijn dus wel degelijk stammen, en blijkbaar is het belangrijk ook. Daarnaast is het best raar dat er 'geen overeenstemming' over de overdracht van een lichaam is bereikt. Alsof het handelswaar betreft. Duidelijk dat de NTC geen respect heeft voor nabestaanden.

Maar ja, goed, de Sharia gaat natuurlijk ook niet over respect, maar over eer.
LOL, als of men respect had voor de nabestaanden van hitler. Nee, zorgen dat zijn graf geen bedevaartsoord werd, dat was prio. En zo is dat met kadaffi ook.

En zeg niet van niet, ik heb zelf een paar keer op de ruines van het huis van hitler gestaan en de laatste paar keer stonden er kaarsjes in de nissen. Dus die zieke geesten zijn er.
  Moderator dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:00:04 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103527907
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

LOL, als of men respect had voor de nabestaanden van hitler. Nee, zorgen dat zijn graf geen bedevaartsoord werd, dat was prio. En zo is dat met kadaffi ook.

En zeg niet van niet, ik heb zelf een paar keer op de ruines van het huis van hitler gestaan en de laatste paar keer stonden er kaarsjes in de nissen. Dus die zieke geesten zijn er.
mij best maar stop hem dan ook in een graf ipv in een dierentuin waar iedereen op de foto kan met het grote monster

ik heb op zich begrip voor de arme onderdrukte Libiers maar als er niet iemand in die hele raad zit die beseft dat dit soort onzin internationaal gezien niet zo heel erg handig is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van dat land ... ze hebben nu de kans om daadwerkelijk dingen anders te doen maar straks komt gewoon de grootste schreeuwlelijk/struikrover aan de macht en het resultaat kun je in de rest van Afrika nu al iedere dag bekijken
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:15:00 #291
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103528555
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

mij best maar stop hem dan ook in een graf ipv in een dierentuin waar iedereen op de foto kan met het grote monster

ik heb op zich begrip voor de arme onderdrukte Libiers maar als er niet iemand in die hele raad zit die beseft dat dit soort onzin internationaal gezien niet zo heel erg handig is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van dat land ... ze hebben nu de kans om daadwerkelijk dingen anders te doen maar straks komt gewoon de grootste schreeuwlelijk/struikrover aan de macht en het resultaat kun je in de rest van Afrika nu al iedere dag bekijken
Ja toch is dat aapjes kijken ook wel even goed, zie commentaar van een aluhoedje hierboven die al stelde dat hij niet dood is.

Sadam heeft wel een graf blijkbaar:

pi_103532933
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef sp3c het volgende:

Internationaal is het wel heel erg handig. Het is natuurlijk onzin dat ook maar één van de NATO-landen graag had gezien dat ze hem lieten leven zodat hij voor de rechter kon vertellen wat er allemaal gebeurd is.

Nu gaat het over de vraag of hij dit wel verdiende en dat soort onzin, niet over de rol van de NATO bij zijn dood. Het absolute kwaad is in een vlaag van spontane volkswoede gedood, en de wijze waarop hij werd gedood illustreert alleen maar hoe ongelooflijk slecht hij wel niet geweest moet zijn. Maar dat wisten we al, dat is ons immers al vele jaren verteld, niet onophoudelijk, afhankelijk van de internationale ontwikkeling viel het met zijn slechtheid soms heel erg mee, maar dat geeft niet. Het geheugen van de publieke opinie is immers maar heel beperkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:59:16 #293
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_103533676
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

Want? Welk recht schendt hij dan?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:43:38 #294
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103534761
Kazafi is op een onbekende locatie in de woestijn begraven in Libie. Dat gebeurde rond 6 uur 's ochtends vandaag. :)
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_103535424
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Want? Welk recht schendt hij dan?
Krijgsgevangen mag je niet zomaar doden, je moet ze volgens de conventie van Geneve behandelen.
Uiteraard kun je wel na een proces tot executie overgaan.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:54:57 #296
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103536803
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:10 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Krijgsgevangen mag je niet zomaar doden, je moet ze volgens de conventie van Geneve behandelen.
Uiteraard kun je wel na een proces tot executie overgaan.
Proces kreeg hij en was instant geexcuteerd. En waarom zouden wetten van andere landen in jou land gelden? 8)7
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')