Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef Nevermind.. het volgende:
Iemand potje op ps3?
Disclaimer: geen la galaxy
De verdediging.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Het Nederlands elftal speelt echt heerlijk .. Sneijder
Wat is jouw aanvalslinie dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das minder, maar van Bommel lost dat wel op
Edit; Heitinga is wel goed, en snel!
Hahaha, ik dacht al... nja blijven oefenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef DutchSL het volgende:
O sorry, begint het bij 10 en dan naar beneden? Ik zit in de laagste divisie in elk geval
Moeilijk te voorspellen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:42 schreef Nevermind.. het volgende:
Over 5 jaar:
Boerrigter - Wolfswinkel of Luuk de Jong - Geen idee
Van Fc Groningen kan ik je vertellen dat sws Van Dijk international gaat worden. En Burnet maakt een goede kans mits hij zich nog steeds blijft ontwikkelen![]()
Lolwut?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef Nevermind.. het volgende:
Donovan: 81
Beckham: 78
Keane: 77
Gonzalez: 72
Ricketts: 72
Juninho: 71
3 sterren team.
En Clasie controlerend op het middenveld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Boerrigter - Wolfswinkel of Luuk de Jong - Narsingh.
Eerst Douglasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef tochweerhenk het volgende:
En de Vrij en Gouweleeuw in de verdediging.
Moet ie eerst weg bij Inter.quote:
Standaard teams Herstellen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef muzas het volgende:
Dus ik wilde eens voor het eerst een online ervaring opdoen... Ik naar 1-tegen-1 seizoenen... Maar dan zegt ie dat ik niet 'de juiste rechten in mijn gamersprofiel' heb...
Wat betekent dit? En wat moet ik er aan doen?
ps. Ik zit op een xbox...
Nee, keepers bereiken hun top op een relatief oudere leeftijd. Dus stekelenburg of vormquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Tim Krul.
Met Jeroen Zoet als reserve.
Ja, dat is met elke game zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef muzas het volgende:
Ah, je móet dus een xbox live gold account hebben om online te kunnen spelen...
Strict firewall heb je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef TakAFCA het volgende:
Weet iemand hoe ik de firewall er af haal..
Want nu kan ik niet online als er iemand op de pc zit..
:d:d
xBox?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit in Division 7 inmiddels, nog niet 1 keer gedegradeerd. Offline kan ik Semi-Pro spelen, Professional kom ik om een of andere reden niet doorheen.
Ja, maar ik wil gewoon arcade fun plezier voetballen. En geen chase de bal en schaken op legendarisch niveauquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Divisie 3 en dan amateur spelen?
Dat wordt niets vrees ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil een keer een dikke joint roken dan dan Fifa 12 spelen.
Nieuwe gold halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xbox ja, speel alleen op het moment even niet online. Moet weer nieuw gold halen.
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nieuwe gold halenHaal gelijk een PS3 man.
En al je gegevens zien gehackt worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nieuwe gold halenHaal gelijk een PS3 man.
Heb je mw2?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.
Laat je je vrienden ook gewoon een PS3 halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.
Achja, d'r was niet veel te hacken bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En al je gegevens zien gehackt worden?
Zekers, 4 en BO ook. Alleen niet meer zo super leuk de laatste tijd, mja het heeft altijd iets waardoor je het toch wel koopt.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat je je vrienden ook gewoon een PS3 halen
Ik doe naar voren op de PS3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef FedExpress het volgende:
Oke, even een vraagje wat betreft vrije trappen: welke kant richt je de linkerstick (xbox)? van mij uit gezien naar boven of juist naar benden? Voor bijvoorbeeld zo'n dipping kick
hmm, dat idee had ik ook. Maar even flink oefenen in de arena morgen, want ik bak er nog niks vanquote:
THXquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Strict firewall heb je?
Deze poorten moet je openen:
TCP 80
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
UDP 53
TCP 53
Hier een hele uitleg:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437
Bij mij gaan ze er allemaal inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ik hem al goed over de muur krijg pakt de keeper de bal simpel in de handen.
Gewoon tikkie breed van andere speler in één keer in het doel schieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef laucas het volgende:
Weet iemand wat ze met deze VP achiement bedoelen?
Schieten 28) Doelpunt op een presenteerblaadje: scoor een doelpunt uit een eerste aflegpass (?)
Gebruik je ook nog een andere knop bij het schieten dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze er allemaal in
LA GALAXYquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste pot divisie 6, als ik win ben ik in divisie 5. Waarom speelt iedereen met Leeds als 3-sterren team?
Chong Tese is een koning trouwens.
Vrije trappen naaien zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
LA GALAXY![]()
Hoofdverdachte van mijn joysticks die door de kamer vlogen.
Had daar eerst ook last van. Maar het gaat al beter, ff wennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef RiKe het volgende:
Misschien een raar vraagje, maar waarom falen de controls soms zo hard?
Wil je voorzetten, druk je naar boven en vierkantje, wat doet hij?
Hij schiet hem gewoon het publiek in.
Het is sowieso niet alleen tijdens het sprinten, het ligt niet aan de controller, en ik ben niet de enige die er last van heeft.
Het ligt ook er ook aan hoe je je instellingen hebt gedaan. Ik hoef enkel op X (bij PS3 dus vierkantje) in te drukken en dan juist niet een kant op richten en dan geeft die prima voor. Met voorzetten heb ik nog nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef RiKe het volgende:
Misschien een raar vraagje, maar waarom falen de controls soms zo hard?
Wil je voorzetten, druk je naar boven en vierkantje, wat doet hij?
Hij schiet hem gewoon het publiek in.
Het is sowieso niet alleen tijdens het sprinten, het ligt niet aan de controller, en ik ben niet de enige die er last van heeft.
Ik heb hem niet meer, dus kan je niet helpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Mensen, in mijn Fifa 12 box zat geen online pas code. Nu wil EA die mij wel alsnog geven, maar ben ik de bon nodig van mijn gekochte FIFA 12. Die heb ik weg gegooid. Zou iemand hier zo vriendelijk willen/kunnen zijn (geen idee of hier haken en ogen aanzitten) mij een fotootje van zijn/haar bon kunnen sturen? Vast teveel gevraagd maar ik kan het altijd proberen.
Mja, das mijn allerlaatste optie, aangezien de winkel niet echt 'om de hoek is'. Vandaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer, dus kan je niet helpen.
Je zou wel terug naar de winkel kunnen gaan, en om de bon vragen, die kunnen ze misschien nog wel een keer voor je printen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben gebanned![]()
"Je account is uitgesloten. Neem contact op met EA Customer Support."
Iemand dit spel van me overkopen aangezien ik toch niet meer online kan spelen.....
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben gebanned![]()
Iemand dit spel van me overkopen aangezien ik toch niet meer online kan spelen.....
Waarop PC? of console?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben gebanned![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben gebanned![]()
Sorry, maar dan is het gewoon puur terecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:36 schreef Silvanovisch het volgende:
PS3.. Ja ehh, ik ehh, heb die FUT-bug gedaan voor gratis golden packs..
Het was maar met 3 accounts, en heb in totaal maar 4000 coins winst gemaakt..
Had alleen niet verwacht dat ze zouden bannen.. Eigen schuld, dikke bult..
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:36 schreef Silvanovisch het volgende:
Lekker aanpakken die gasten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:36 schreef Silvanovisch het volgende:
Kan ja;quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb Firewall Middelzwaar, zou dit de reden zijn dat FUT altijd disconnect? Ik kan niet FUTten en dat vind ik wel het leukst namelijkHoe kan ik dat oplossen?
Je moet poorten open zetten in je router;quote:Je kan een open, moderate of strict NAT hebben.
Als je geen open NAT hebt kunnen o.a. volgende problemen opduiken:
Je kan een game invite niet ontvangen
Je kan bepaalde personen niet horen
Je kan bepaalde parties, lobbies en/of games niet joinen, of mensen kunnen jou niet joinen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Strict firewall heb je?
Deze poorten moet je openen:
TCP 80
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
UDP 53
TCP 53
Hier een hele uitleg:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437
Niemand?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Mensen, in mijn Fifa 12 box zat geen online pas code. Nu wil EA die mij wel alsnog geven, maar ben ik de bon nodig van mijn gekochte FIFA 12. Die heb ik weg gegooid. Zou iemand hier zo vriendelijk willen/kunnen zijn (geen idee of hier haken en ogen aanzitten) mij een fotootje van zijn/haar bon kunnen sturen? Vast teveel gevraagd maar ik kan het altijd proberen.
Thanks, ff proberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ja;
[..]
Je moet poorten open zetten in je router;
[..]
Terecht natuurlijk, maar kan je niet gewoon een nieuwe online pass kopen? Kost wel weer geld en je moet online natuurlijk opnieuw beginnen, maar goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben gebanned![]()
Als ik geen richting geef dan schiet ik juist iemand uit het publiek dood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 05:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het ligt ook er ook aan hoe je je instellingen hebt gedaan. Ik hoef enkel op X (bij PS3 dus vierkantje) in te drukken en dan juist niet een kant op richten en dan geeft die prima voor. Met voorzetten heb ik nog nooit problemen gehad.
Zal misschien kunnen.. Maar ik heb 'geluk' dat alleen mijn main-account is gebanned.. Mijn overige accounts kan ik wel gewoon op online.. Het is alleen zonde dat ik mijn FUT kwijt ben, en weer opnieuw richting divisie 4 moet..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, maar kan je niet gewoon een nieuwe online pass kopen? Kost wel weer geld en je moet online natuurlijk opnieuw beginnen, maar goed.
Hoe speel je zon cup? Ik ben gekwalificeerd voor een cup ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Halve finale van de cup in divisie 7
bekerwedstrijd aanklikkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:48 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hoe speel je zon cup? Ik ben gekwalificeerd voor een cup ofzo
Duhh, dan weet je al dat je tegen een kutkind zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Nevermind.. het volgende:
Speelde net online tegen egypte. Hij liep telkens te kutten met de verbinding als ik de bal had.. Stond 3 - 1 voor en tijdens het vieren van mijn doelpunt liep alles vast (:') wat een toeval) ik ps3 opnieuw opgestart. HEB IK DEZE WEDSTRIJD GEWOON VERLOREN
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik win alleen nog maar sinds dat keeperverdedigen eruit is. Nu alweer zes punten uit twee wedstrijden in divisie 5. Sta alweer 1-0 voor in derde potje na 5 minuten.1-1 Agbonlahor.
1-2 Agbonlahor.
2-2 maar wat een kazenpot.
Nu 0-1 achter tegen USA, beginnen wel steeds meer zaadpotjes te worden met mensen die niet doorspoelen. Weer een zaadpot, 1-1 nu.
![]()
Wat een angsthaas zeg, beetje achterin rondspelen.
Veel plezier met PES dan maar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef lf2 het volgende:
Na tijdje FIFA 12 te hebben gespeeld moet ik de keiharde conclusie trekken dat het spel belachelijker is geworden
de domme valpartijen.
de ezel op doel.
de idioten die vaak blijven staan als de bal voor hun neus is.
Realistischer geworden? LOL
Ik speel FIFA sinds 96. Nooit echt PES gespeeld ( soms potje), altijd met de veranderingen kunnen mee leven! Maar Het spelen is gewoon niet leuk meer
Dus EA Fuck You.
Ik ga PES proberen!
De andere die er wel mee kunnen spelenveel plezier
De idioten die blijven staan terwijl de bal voor hun ligt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef lf2 het volgende:
Na tijdje FIFA 12 te hebben gespeeld moet ik de keiharde conclusie trekken dat het spel belachelijker is geworden
de domme valpartijen.
de ezel op doel.
de idioten die vaak blijven staan als de bal voor hun neus is.
Realistischer geworden? LOL
Ik speel FIFA sinds 96. Nooit echt PES gespeeld ( soms potje), altijd met de veranderingen kunnen mee leven! Maar Het spelen is gewoon niet leuk meer
Dus EA Fuck You.
Ik ga PES proberen!
De andere die er wel mee kunnen spelenveel plezier
Dan moet je een carriere beginnen als Speel Als Prof, dan zit die er wel inquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:10 schreef Kloktijd het volgende:
Weet iemand hoe het zit met eigen gemaakte spelers in Carrière mode?
Ik heb een eigen speler gemaakt en in Ajax gezet, maar wanneer ik een
carrière met Ajax begin, zit mijn speler niet meer in het team.
iemand?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
doet die niveau-meter nog iets eigenlijk? die ervaringspunten, of hoe dat ook heet?
Ja, echt he! Ik zit nu in divisie 6, met speels gemak echt (had 7 wedstrijden nodig voor de 16 punten omdat 1 keer de verbinding wegviel). Blijkbaar verdedigde echt 90% met de keeper want het gaat 10x zo makkelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
zit nu in divisie 5. Gaat opeens een stuk beter sinds de nieuwe update. Ik win negen van de tien potjes. Blijkbaar de hele tijd ervoor tegen die keepercheaters gespeeld..
Waarom zou je in godsnaam Carrière spelen als het zo extreem onrealistisch is..quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
3e seizoen bij Ajax:
----------Aguero-------------Benzema-------------
----------------------Rooney---------------------------
-----Cesc-----------------------------Thiago----------
----------------------Busquets-------------------------
------------------------------------------------------------
Marcelo----Howedes----Pique---van der Wiel
------------------------Ruffier---------------------------
Geen idee, wellicht omdat het leuk is? Heb jij nooit carriere gespeeld bij een FIFA?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Carrière spelen als het zo extreem onrealistisch is..
Sinds ik online heb kunnen spelen eigenlijk niet nee. Ik snap gewoon niet hoezo het leuk is om na 3 jaar zo'n team te hebben, maar als je fun hebt, doe je dingquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht omdat het leuk is? Heb jij nooit carriere gespeeld bij een FIFA?
Je hebt bestuur op amateur staan ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
3e seizoen bij Ajax:
----------Aguero-------------Benzema-------------
----------------------Rooney---------------------------
-----Cesc-----------------------------Thiago----------
----------------------Busquets-------------------------
------------------------------------------------------------
Marcelo----Howedes----Pique---van der Wiel
------------------------Ruffier---------------------------
Nope, eerste 5 minuten kan je leaven zonder puntenverlies. Dit is zodat je kan leaven als het heel erg lagt ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik scoor de 1 - 0 binnen 1 minuut. Hij drukt start en gaat weg, maar ik kreeg geen punten![]()
![]()
![]()
Ja dat kan, maar dit is gewoon misbruik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Nope, eerste 5 minuten kan je leaven zonder puntenverlies. Dit is zodat je kan leaven als het heel erg lagt ofzo.
Ja niks aan te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dit is gewoon misbruik?
Nee, dan werkt het hele idee van het kunnen leaven in het geval van lag-abuse niet meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Nevermind.. het volgende:
Geef dan iig diegene met de voorsprong zijn punten
Nope, goed scouten, veel spelers opleiden eerste seizoenen, alles winnen dus veel prijzengeld en grote klappers maken (Eriksen 70 miljoen, Vertonghen 35 miljoen etc.) en goed inkopen, Aguero 35 miljoen, Pique 29 miljoen, Fabregas 40 miljoenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Je hebt bestuur op amateur staan ofzo?
Kijk, tuurlijk verveeld het als je voor de 8e keer op rij de CL wint maar zolang de opzet van online spelen ongewijzigd blijft qua quitters en kleuters beleef ik nog bar weinig lol aan online...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Sinds ik online heb kunnen spelen eigenlijk niet nee. Ik snap gewoon niet hoezo het leuk is om na 3 jaar zo'n team te hebben, maar als je fun hebt, doe je ding
Ik heb trouwens het idee dat online de tegenstanders een stuk sportiever zijn nú dan in de eerste week van release. Ik heb nu al een game of 30 geen last meer gehad van mensen die hem achterin rondspelen of hem op 5-4-1 ultra defensive zetten bij een voorsprong. Net in H2H een wedstrijd gehad waar ik bijna de hele wedstrijd 0-2 achterstond en dan scoor in 76', 86', 88', dan krijg ik echt medelijden met m'n tegenstander.
Ik vind het met deze FIFA helemaal niet erg als er iemand quit. Als ik gewoon mijn puntjes krijg. kan ik lekker snel een andere wedstrijd spelen.. En als je gewoon in een knappe divisie komt krijg je ook steeds minder last krijgen van kleuters..quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk, tuurlijk verveeld het als je voor de 8e keer op rij de CL wint maar zolang de opzet van online spelen ongewijzigd blijft qua quitters en kleuters beleef ik nog bar weinig lol aan online...
Simuleer jij veel wedstrijden? Ik merk dat de ontwikkeling van spelers dan veel sneller gaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nope, goed scouten, veel spelers opleiden eerste seizoenen, alles winnen dus veel prijzengeld en grote klappers maken (Eriksen 70 miljoen, Vertonghen 35 miljoen etc.) en goed inkopen, Aguero 35 miljoen, Pique 29 miljoen, Fabregas 40 miljoen
Quitters? Wat bedoel je daarmee? Wat boeit het als mensen quitten als je voorstaat, je krijgt je punten/de winst en het betekent juist dat je zo goed was dat de tegenstander zich machteloos voelde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk, tuurlijk verveeld het als je voor de 8e keer op rij de CL wint maar zolang de opzet van online spelen ongewijzigd blijft qua quitters en kleuters beleef ik nog bar weinig lol aan online...
Eensch, ik vind het eigenlijk wel lekker als ik in de 41e minuut de 4-1 scoor en de tegenstander quitquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het met deze FIFA helemaal niet erg als er iemand quit. Als ik gewoon mijn puntjes krijg. kan ik lekker snel een andere wedstrijd spelen.. En als je gewoon in een knappe divisie komt krijg je ook steeds minder last krijgen van kleuters..
Nee, vrij weinig eigenlijk alleen de potjes de Graafschap voor een europese ontmoeting ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Simuleer jij veel wedstrijden? Ik merk dat de ontwikkeling van spelers dan veel sneller gaat
Dat is dan een verschil van perspectief denk ik. Ik speel toch wel het liefst gewoon om te spelen, niet voor de punten of voor de ranglijst oid. Wil gewoon een lekker potje spelen en als ik dan na de 2-0 tegen een schoppertje speel of iemand die snel weggaat dan vermaak ik me niet meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Quitters? Wat bedoel je daarmee? Wat boeit het als mensen quitten als je voorstaat, je krijgt je punten/de winst en het betekent juist dat je zo goed was dat de tegenstander zich machteloos voelde.
Hmm, dat zal het inderdaad wel zijn. Ik speel an sich ook niet voor punten of de ranglijst (ik haalde dat aan omdat het me wél zodanig interesseert dat ik niet wil dat ik punten verlies als de tegenstander quit oid), ik vind het het leukst om gewoon zelf zo goed mogelijk te spelen. Het maakt me dan niet uit of m'n potjes op 45 minuten eindigen, als ik goed speel dan heb ik het meeste plezier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is dan een verschil van perspectief denk ik. Ik speel toch wel het liefst gewoon om te spelen, niet voor de punten of voor de ranglijst oid. Wil gewoon een lekker potje spelen en als ik dan na de 2-0 tegen een schoppertje speel of iemand die snel weggaat dan vermaak ik me niet meer.
Hmm, ik heb 1 op de 10-15 wedstrijden een penalty tegen en die vind ik dan ook nooit terecht, maar ik heb ook niet het idee dat ik zelf vaker penaltys zou moeten krijgen. Wel vind ik altijd dat de tegenstander veel meer gele/rode kaarten moeten krijgen, dat gebeurt nu echt te weinig, daar moet EA echt aan werken (en ja, dat is best wel op te lossen).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:01 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga mezelf nu steeds meer ergeren aan de scheidsrechters. Krijg nu echt penalty's tegen waarvan ik denk.
Krijg ook steeds vaker direct na een doelpunt weer een tegendoelpunt.
of hij probeerde het om jou uit je spel te halenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren een wedstrijd met 9-1 gewonnen, hij bleef gewoon spelen. Sterker nog, ik klikte steeds mijn herhalingen weg, maar mijn gemiste kansen klikte hij niet weg. Alsof hij er van genoot. Vreemde ervaring.
Ja, is wel zo misschien, als je in 1 keer in een strak tempo kan doorgaan speelt dat dan lekkerder dan met een pauze van 10 secondes tussendoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
of hij probeerde het om jou uit je spel te halen
dat haat ik dus. Gisteren moest ik 2 minuten wachten voor we met de tweede helft begonnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het best wel irritant dat je elke keer buitenspel herhaling te zien krijg. Ik hoef dat niet te zien!
Je hebt ook van die figuren die nooit doordrukken..zit je dat hele intro filmpje te kijken, elke herhaling van elk buitenspel, doelpunt en kans.
Ik vind het best wel irritant dat uit de herhaling dan blijkt dat het helemaal geen buitenspel is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het best wel irritant dat je elke keer buitenspel herhaling te zien krijg.
Ja dat doe ik ook wel eens als ik slecht begin. Gewoon die herhalingen uit kijken. Kunnen je vingers een beetje tot rust komen en kan je nadenken over wat je fout doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is wel zo misschien, als je in 1 keer in een strak tempo kan doorgaan speelt dat dan lekkerder dan met een pauze van 10 secondes tussendoor
PS3quote:
Kan je wat zeggen over het niveauverschil tussen divisie 4 en 2?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
PS3
Ik had trouwens in divisie 5 alle wedstrijden nodig (alhoewel daar 3 d/c's niet echt meehielpen)
niet zo heel bijzonder groot....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan je wat zeggen over het niveauverschil tussen divisie 4 en 2?
En zeker goed, 4 winst uit 4 in de 2e divisie! Welk team speel je?
Probeer eens Leeds United. Een mooie club met een rijke historie. Hoe het speelt, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand nog ideeen voor leuke buitenlandse teams? Ik neem vaak tottenham/milan/ivoorkust of Ajax, wil ook weleens andere teams doen.
Bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
niet zo heel bijzonder groot....
FC Utrecht
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Probeer eens Leeds United. Een mooie club met een rijke historie. Hoe het speelt, dat weet ik niet.
Colombia, heeft maar 4 sterren dus is ideaal voor h2h. Met beesten als Falcao, Armero, Zapater, Zuñiga, en nog veel meer, plus een 5 star skillerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand nog ideeen voor leuke buitenlandse teams? Ik neem vaak tottenham/milan/ivoorkust of Ajax, wil ook weleens andere teams doen.
Wat een bazen UI heb jij!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Colombia, heeft maar 4 sterren dus is ideaal voor h2h. Met beesten als Falcao, Armero, Zapater, Zuñiga, en nog veel meer, plus een 5 star skiller
nope vrij snel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Bedankt
Duurt het dan niet heel erg lang om een tegenstander te vinden met een team met dezelfde rating?
Divisie 1? Nicequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
5e wedstrijd gelijk.... laatste minuut.. onnodig...
6e wedstrijd 2-0 in 40e minuut.. wisselt hij keeper.. daarna scoor ik gelijk weer, quit... nog 2 punten nodig voor divisie 1...
Vrij heftigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef OmniRocket het volgende:
Divisie 1.. laatste wedstrijd 3-0 tegen Vitesse... hattrick mulenga.
14 punten nodig om degredatie te ontlopen, 20 punten voor competitietitel.
2,3,4 zijn 12/18quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vrij heftigDivisie 6 nu, heb maar 10 en 16 punten nodig.
Tot nu toe gaat het me goed af, dus ik ben benieuwd waar ik blijf stranden. Bij 18 punten wordt het toch wel opeens lastigerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2,3,4 zijn 12/18
5 is ook 10/16
als ik het me goed herinner....
CSKA Moskouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pf, dat zijn echt van die gasten die alleen met Doumbia en Love kunnen sprinten. Leuk om te doen, vervelend om tegen te spelen.quote:
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Pf, dat zijn echt van die gasten die alleen met Doumbia en Love kunnen sprinten. Leuk om te doen, vervelend om tegen te spelen.
Blijf met je poppetje de man volgen die het straks op een rennen gaat zetten, als hij de bal heeft snel aanpakken of vaak kan je de pass naar hem toe al onderscheppen. Een sliding kan ook wonderen verrichten (zolang niet van achter enzo).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
Spannendquote:
3-0 gewonnen, net waar het gaatje ligt, op allerlei manieren wordt er gescoord..... maar het is wel zwaar, had net zo goed kunnen verliezenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SpannendScoren jullie nog veel in die divisies of staat alles dan dicht? Zo ja, op wat voor manier meestal?
Ik heb er nooit last van. CSKA is 4,5* en in m'n laatste 30 wedstrijden ben ik nog 0 keer CSKA tegen gekomen (ik speel ook met 4,5*), en ik vind Uruguay, Juventus en PSG absoluut beter. Ik weet wat je bedoelt met het pacehoeren van CSKA, maar ik vind dat je daar vrij goed kan tegen verdedigen, hoewel ik niet kan uitleggen hoequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
Richting het kampioenschap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
4e wedstrijd tegen iemand met Ecuador. Die speelt echt niet slecht... kom in 20e minuut misschien wel tegen verhoudingen in op 1-0 voor. Daarna heeft ie nog een grote kans op 1-1 en blijft gevaarlijk.. in 30e scoor ik 2-0, 32e 3-0, 34e 4-0, 38e 5-0, 42e 6-0 en weg was hij.
En hij speelde echt niet slecht tot de 2-0. Daarna was het een gatenkaas.
Divisie 4, eigen schuld thought. Wat voor tegenstanders kom jij vooral tegen? Aangezien je met Utrecht speelt.quote:
LA Galaxy, Heerenveen, Anzhi ... die heb ik het vaakst gehad...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Divisie 4, eigen schuld thought. Wat voor tegenstanders kom jij vooral tegen? Aangezien je met Utrecht speelt.
Ja ik speel met Barca en wel 7 uit de 10 keer is mijn tegenstander Real/City.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat ik zo vaak Real Madrid en Man City tegenkom met 1 vs 1 seizoenen. Dan ben ik Ivoorkust met Da forehead en kom ik tegen Real Madrid of City
Ben ik CSKA kom ik tegen Bayern of Arsenal.
Maar Barca is dan ook zelfde niveau. Ivoorkust en CSKA zijn wel even wat minder goed héquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik speel met Barca en wel 7 uit de 10 keer is mijn tegenstander Real/City.
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterrenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat ik zo vaak Real Madrid en Man City tegenkom met 1 vs 1 seizoenen. Dan ben ik Ivoorkust met Da forehead en kom ik tegen Real Madrid of City
Ben ik CSKA kom ik tegen Bayern of Arsenal.
Ik ook, ik speel elke wedstrijd 4,5 en ben nog 0 keer tegen een 5 sterren team gekomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterren
Hmm raar, tot nu elke keer dat ik Ivoorkust ben kom ik of tegen Real of tegen Man City. Ik speel nu dus voortaan ook met AC Milan. Ibra en Boatengquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ook, ik speel elke wedstrijd 4,5 en ben nog 0 keer tegen een 5 sterren team gekomen.
Ik speel dus wel eens tegen Ivoorkust, maar heb meer moeite met Uruguay.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmm raar, tot nu elke keer dat ik Ivoorkust ben kom ik of tegen Real of tegen Man City. Ik speel nu dus voortaan ook met AC Milan. Ibra en Boateng
Barca met briljante ballen overalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
Vaak spelen mensen zo eentonig.. Napoli met alles vanaf de flanken op Cavani, PSG met alles boogsteekballetjes naar voren.. Zz.
Mensen die met Barca spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Barca met briljante ballen overal![]()
Sorry![]()
Binnen 5 minuten leaven bij H2H is ook geen puntverlies?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
en 2-0 winst van iemand met Celtic. kampioen
Division 10?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zuig nog steeds met fifa
Van sommige vrienden win ik nog wel maar echt online word ik constant weggespeeld man
kloptquote:
Ik speel 4-5-1 kerstboom met Olympique Marseille. Best leuk. Rémy is een baas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
Vaak spelen mensen zo eentonig.. Napoli met alles vanaf de flanken op Cavani, PSG met alles boogsteekballetjes naar voren.. Zz.
Die kans is idd heel erg klein.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterren
Ik vind het nu in divisie 4 echt wel leuker dan in divisie 7, je krijgt gewoon spannendere potjes en hoe goed je speelt heeft meer effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef Rahl het volgende:
Promoveren is kut. Ik blijf liever in Divisie 10 waar ik iedereen met 7-0 afslacht.
OM lijkt inderdaad erg goed, ik denk dat ik daar tot nu toe nog het vaakste niet van heb gewonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik speel 4-5-1 kerstboom met Olympique Marseille. Best leuk. Rémy is een baas.
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Schijtziek word ik van die wedstrijden waar je duidelijker beter bent, maar dan toch verliest. Goals tegenkrijgen uit corners, de tegenstander die geen rode kaart krijgt terwijl hij een doorgebroken speler langs achteren neerhaalt. Fuck dat.Terwijl ik wel al geel krijg bij een schouderduw.
Er moeten sowieso veel meer kaarten worden gegeven. En ja, corners vind ik ook vaak niet te verdedigen, als Cavani achterin staat en daar speelt hij hem op kan ik echt niks doen, keeper uitkomen werkt ook niet want daar is hij weer net te ver weg voor..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Schijtziek word ik van die wedstrijden waar je duidelijker beter bent, maar dan toch verliest. Goals tegenkrijgen uit corners, de tegenstander die geen rode kaart krijgt terwijl hij een doorgebroken speler langs achteren neerhaalt. Fuck dat.Terwijl ik wel al geel krijg bij een schouderduw.
In-game handleiding, ergens bij controls ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef -J-D- het volgende:
Ik dacht dat de handleiding online zou staan, maar ik kan niets vinden.
Ik zie online namelijk veel trucs voorbij komen en ik wilde wel eens teruglezen hoe je die kan doen.
Als je altijd kramp hebt moet je je speelwijze eens gaan aanpassen. Dus niet 90 minuten proberen 120km/u over het veld te gaan rennen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Is het als VP ook mogelijk om gewisseld te worden? Ben net begonnen als CAM maar heb nu na 60 minuten hele tijd kramp en kan dan niks meer doen, nogal saai aangezien ik vanuit de speler speel.
Te enthousiastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je altijd kramp hebt moet je je speelwijze eens gaan aanpassen. Dus niet 90 minuten proberen 120km/u over het veld te gaan rennen bijvoorbeeld
Je kunt wel aangeven dat je gewisseld wordt worden, althans in Fifa 11 was dat wel. Als je aanvoerder bent kun je jezelf ook wisselen dacht ik. Ook als je echt geblesseerd raakt word je noodgedwongen gewisseld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Te enthousiast
Maar je wordt dus niet gewisseld als VP?
Dat heb ik ook, ik vind het nog lastig om een tegenstander echt te domineren en inmaken als ik echt beter ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Hoe kun je aangeven dat je gewisseld wilt worden? Ik vind het namelijk nogal irritant om de helft van de wedstrijd beetje stil te staanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je kunt wel aangeven dat je gewisseld wordt worden, althans in Fifa 11 was dat wel. Als je aanvoerder bent kun je jezelf ook wisselen dacht ik. Ook als je echt geblesseerd raakt word je noodgedwongen gewisseld.
quote:Geachte mede FIFA12-spelers,
Als je een lelijke kutintikker maakt hoef je niet een kwartier te gaan juichen en alle herhalingen te bekijken. Daarvan krijg ik zin om je met een shotgun in je gezicht te schieten.
Bij voorbaat dank,
Rahl
Als je op start drukt, staat er dan in het menu niet ergens dat je kunt vragen om een wissel? Dat was bij Fifa 10 of 11 wel zo...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:32 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hoe kun je aangeven dat je gewisseld wilt worden? Ik vind het namelijk nogal irritant om de helft van de wedstrijd beetje stil te staan
Ik stond net ook voor de goal en kon hem met Van Persie binnenschieten maar een tikje breed op Robben was een zekerheidje... Ach, als het 1-1 staat ga ik ook geen risico lopen door niet een lamme intikgoal te maken natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef Rahl het volgende:
Jezus, hoe vaak ik dit niet denk als ik online speel zeg.
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef Rahl het volgende:
Jezus, hoe vaak ik dit niet denk als ik online speel zeg.
[..]
...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef Thas het volgende:
Hoe de fuck kan je nou een penalty krijgen als je van voren tegen iemand aanlooptKrijg de tering EA
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver de godver. 15 punten, 1 punt nodig om te promoveren. Kom ik tegen een fucking laggy speler te spelen. Krijgt hij ook nog eens in de 88e minuut een penal
Ja, de intikker is het probleem ook niet. Als ie afgelegd moet worden moeten afgelegd worden, maar ga dan niet doen alsof je een Van Basten 88'-goal maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Slickk het volgende:
Ik stond net ook voor de goal en kon hem met Van Persie binnenschieten maar een tikje breed op Robben was een zekerheidje... Ach, als het 1-1 staat ga ik ook geen risico lopen door niet een lamme intikgoal te maken natuurlijkUitgebreid juichen snap ik sowieso niet, vind ik alleen terecht bij een prima vrije trap of iets dergelijks.
Dit dus..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef Thas het volgende:
Hoe de fuck kan je nou een penalty krijgen als je van voren tegen iemand aanlooptKrijg de tering EA
Heb je teveel met hem hardgelopen ....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Hmm, was met Arsenal een wedstrijd aan het spelen, 1-1. Opeens komt de spits van mijn tegenstander vrij op de goal, maar Mertesacker staat er nu net tussen dus wil ik met Mertesacker op die man afgaan, Krijg hij ineens een of andere hamstringblessure tijden het rennen en valt ie neer.![]()
Ik had dus geen verdediger meer en hij kon zo scoren'.
zo te lezen is de game gewoon niet spelen beter voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef Thas het volgende:
Nog zoiets; waar slaat het in godsnaam op dat je verdedigers wegduiken in je 16? Ik heb nu dat ik wedstrijden verlies omdat de tegenstander goals maakt die ze niet zouden maken als mijn spelers niet wegdoken op het moment dat ze schieten, dat slaat toch nergens op.. Ze duiken gewoon in elkaar als homo's, blijf verdomme staan en houdt die bal tegen.
Of spelers die, als je een klein tikje met A geeft, de bal over de grond helemaal naar de andere kant van het veld passen en de speler die 2 meter van ze af staat negeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef Thas het volgende:
Nog zoiets; waar slaat het in godsnaam op dat je verdedigers wegduiken in je 16? Ik heb nu dat ik wedstrijden verlies omdat de tegenstander goals maakt die ze niet zouden maken als mijn spelers niet wegdoken op het moment dat ze schieten, dat slaat toch nergens op.. Ze duiken gewoon in elkaar als homo's, blijf verdomme staan en houdt die bal tegen.
Goed wegdraaien.... naar de bal toe lopen.... Je speelt voetbal hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef BWolf het volgende:
Ik haat het als mensen constant als je ballen inspeelt als een mongool in je rug komen stormen zodat je zelden een bal fatsoenlijk aan kunt nemen laat staan een fatsoenlijke aanval kunt opbouwen. Dit had op de een of andere manier gecompenseerd moeten worden door spelers minder scherp te maken dmv vermoeidheid ofzo.
CSKA Moskou is mijn bazenteam trouwens. Twee geniale spitsen die erg makkelijk scoren.
Altijd die fucking Anzhi en La Galaxy sletjes bij H2Hquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef Burrito het volgende:
Pfff.. leuk elke keer tegen Eto'o spelen.
Gewoon naar controller settings gaan in fifa zelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
Zeg, heeft iemand een handig overzicht van de controls in fifa12? Ik bedoel dan niet de basic controls die ook in het boekje staan maar alle controls zoals 2e speler, druk uitoefenen, etc..
Google geeft vreemd genoeg geen resultaten (PS3 controls FIFA12 & PS3 controller layout fifa12)
Ja ok snap ik, maar ik zou ze graag op een overzichtje zien van 1 pagina zodat ik die ernaast kan leggen tijdens het spelen. Ik speel al wat jaren fifa maar blijf beetje op niveau hangen en ik gebruik ook met name de basis controls. Nu probeer ik er wat meer op te pakken maar als ik dan 2 weken niet gespeeld heb dan wil ik ze toch tijdens het spelen even kunnen spieken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon naar controller settings gaan in fifa zelfDan kan je ze meteen aanpassen als je het niets vindt.
In de handleidingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja ok snap ik, maar ik zou ze graag op een overzichtje zien van 1 pagina zodat ik die ernaast kan leggen tijdens het spelen. Ik speel al wat jaren fifa maar blijf beetje op niveau hangen en ik gebruik ook met name de basis controls. Nu probeer ik er wat meer op te pakken maar als ik dan 2 weken niet gespeeld heb dan wil ik ze toch tijdens het spelen even kunnen spieken.
ja snap ik, maar die is niet volledig en niet handig. Ik zoek 1 pagina of plaatje maar kan het nergens online vinden vreemd genoeg.quote:
Kan ik ook niet vinden. Dan moet je even de controls overschrijven uit het Fifa menuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja snap ik, maar die is niet volledig en niet handig. Ik zoek 1 pagina of plaatje maar kan het nergens online vinden vreemd genoeg.
Idd, die zoek ik ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja ok snap ik, maar ik zou ze graag op een overzichtje zien van 1 pagina zodat ik die ernaast kan leggen tijdens het spelen. Ik speel al wat jaren fifa maar blijf beetje op niveau hangen en ik gebruik ook met name de basis controls. Nu probeer ik er wat meer op te pakken maar als ik dan 2 weken niet gespeeld heb dan wil ik ze toch tijdens het spelen even kunnen spieken.
Nope.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Is het nog steeds zo dat je bij FIFA 12 het probleem hebt dat als je achter iemand aanrent, maar een ander mannetje van je rent ook mee en die is dichterbij, dat als je hem dan selecteert dat ie ineens heel even stil gaat staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |