Heb je mw2?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.
Laat je je vrienden ook gewoon een PS3 halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.
Achja, d'r was niet veel te hacken bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En al je gegevens zien gehackt worden?
Zekers, 4 en BO ook. Alleen niet meer zo super leuk de laatste tijd, mja het heeft altijd iets waardoor je het toch wel koopt.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat je je vrienden ook gewoon een PS3 halen
Ik doe naar voren op de PS3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef FedExpress het volgende:
Oke, even een vraagje wat betreft vrije trappen: welke kant richt je de linkerstick (xbox)? van mij uit gezien naar boven of juist naar benden? Voor bijvoorbeeld zo'n dipping kick
hmm, dat idee had ik ook. Maar even flink oefenen in de arena morgen, want ik bak er nog niks vanquote:
THXquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Strict firewall heb je?
Deze poorten moet je openen:
TCP 80
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
UDP 53
TCP 53
Hier een hele uitleg:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437
Bij mij gaan ze er allemaal inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ik hem al goed over de muur krijg pakt de keeper de bal simpel in de handen.
Gewoon tikkie breed van andere speler in één keer in het doel schieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef laucas het volgende:
Weet iemand wat ze met deze VP achiement bedoelen?
Schieten 28) Doelpunt op een presenteerblaadje: scoor een doelpunt uit een eerste aflegpass (?)
Gebruik je ook nog een andere knop bij het schieten dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze er allemaal in
LA GALAXYquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste pot divisie 6, als ik win ben ik in divisie 5. Waarom speelt iedereen met Leeds als 3-sterren team?
Chong Tese is een koning trouwens.
Vrije trappen naaien zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
LA GALAXY![]()
Hoofdverdachte van mijn joysticks die door de kamer vlogen.
Had daar eerst ook last van. Maar het gaat al beter, ff wennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef RiKe het volgende:
Misschien een raar vraagje, maar waarom falen de controls soms zo hard?
Wil je voorzetten, druk je naar boven en vierkantje, wat doet hij?
Hij schiet hem gewoon het publiek in.
Het is sowieso niet alleen tijdens het sprinten, het ligt niet aan de controller, en ik ben niet de enige die er last van heeft.
Het ligt ook er ook aan hoe je je instellingen hebt gedaan. Ik hoef enkel op X (bij PS3 dus vierkantje) in te drukken en dan juist niet een kant op richten en dan geeft die prima voor. Met voorzetten heb ik nog nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef RiKe het volgende:
Misschien een raar vraagje, maar waarom falen de controls soms zo hard?
Wil je voorzetten, druk je naar boven en vierkantje, wat doet hij?
Hij schiet hem gewoon het publiek in.
Het is sowieso niet alleen tijdens het sprinten, het ligt niet aan de controller, en ik ben niet de enige die er last van heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |