Nee, keepers bereiken hun top op een relatief oudere leeftijd. Dus stekelenburg of vormquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Tim Krul.
Met Jeroen Zoet als reserve.
Ja, dat is met elke game zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef muzas het volgende:
Ah, je móet dus een xbox live gold account hebben om online te kunnen spelen...
Strict firewall heb je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef TakAFCA het volgende:
Weet iemand hoe ik de firewall er af haal..
Want nu kan ik niet online als er iemand op de pc zit..
:d:d
xBox?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit in Division 7 inmiddels, nog niet 1 keer gedegradeerd. Offline kan ik Semi-Pro spelen, Professional kom ik om een of andere reden niet doorheen.
Ja, maar ik wil gewoon arcade fun plezier voetballen. En geen chase de bal en schaken op legendarisch niveauquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Divisie 3 en dan amateur spelen?
Dat wordt niets vrees ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil een keer een dikke joint roken dan dan Fifa 12 spelen.
Nieuwe gold halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xbox ja, speel alleen op het moment even niet online. Moet weer nieuw gold halen.
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nieuwe gold halenHaal gelijk een PS3 man.
En al je gegevens zien gehackt worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nieuwe gold halenHaal gelijk een PS3 man.
Heb je mw2?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.
Laat je je vrienden ook gewoon een PS3 halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig, al mijn vrienden hebben ook 360. Voor CoD enzo.
Achja, d'r was niet veel te hacken bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En al je gegevens zien gehackt worden?
Zekers, 4 en BO ook. Alleen niet meer zo super leuk de laatste tijd, mja het heeft altijd iets waardoor je het toch wel koopt.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat je je vrienden ook gewoon een PS3 halen
Ik doe naar voren op de PS3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef FedExpress het volgende:
Oke, even een vraagje wat betreft vrije trappen: welke kant richt je de linkerstick (xbox)? van mij uit gezien naar boven of juist naar benden? Voor bijvoorbeeld zo'n dipping kick
hmm, dat idee had ik ook. Maar even flink oefenen in de arena morgen, want ik bak er nog niks vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |