CSKA Moskouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand nog ideeen voor leuke buitenlandse teams? Ik neem vaak tottenham/milan/ivoorkust of Ajax, wil ook weleens andere teams doen.
Pf, dat zijn echt van die gasten die alleen met Doumbia en Love kunnen sprinten. Leuk om te doen, vervelend om tegen te spelen.quote:
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Pf, dat zijn echt van die gasten die alleen met Doumbia en Love kunnen sprinten. Leuk om te doen, vervelend om tegen te spelen.
Blijf met je poppetje de man volgen die het straks op een rennen gaat zetten, als hij de bal heeft snel aanpakken of vaak kan je de pass naar hem toe al onderscheppen. Een sliding kan ook wonderen verrichten (zolang niet van achter enzo).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
Spannendquote:
3-0 gewonnen, net waar het gaatje ligt, op allerlei manieren wordt er gescoord..... maar het is wel zwaar, had net zo goed kunnen verliezenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SpannendScoren jullie nog veel in die divisies of staat alles dan dicht? Zo ja, op wat voor manier meestal?
Ik heb er nooit last van. CSKA is 4,5* en in m'n laatste 30 wedstrijden ben ik nog 0 keer CSKA tegen gekomen (ik speel ook met 4,5*), en ik vind Uruguay, Juventus en PSG absoluut beter. Ik weet wat je bedoelt met het pacehoeren van CSKA, maar ik vind dat je daar vrij goed kan tegen verdedigen, hoewel ik niet kan uitleggen hoequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
Richting het kampioenschap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
4e wedstrijd tegen iemand met Ecuador. Die speelt echt niet slecht... kom in 20e minuut misschien wel tegen verhoudingen in op 1-0 voor. Daarna heeft ie nog een grote kans op 1-1 en blijft gevaarlijk.. in 30e scoor ik 2-0, 32e 3-0, 34e 4-0, 38e 5-0, 42e 6-0 en weg was hij.
En hij speelde echt niet slecht tot de 2-0. Daarna was het een gatenkaas.
Divisie 4, eigen schuld thought. Wat voor tegenstanders kom jij vooral tegen? Aangezien je met Utrecht speelt.quote:
LA Galaxy, Heerenveen, Anzhi ... die heb ik het vaakst gehad...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Divisie 4, eigen schuld thought. Wat voor tegenstanders kom jij vooral tegen? Aangezien je met Utrecht speelt.
Ja ik speel met Barca en wel 7 uit de 10 keer is mijn tegenstander Real/City.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat ik zo vaak Real Madrid en Man City tegenkom met 1 vs 1 seizoenen. Dan ben ik Ivoorkust met Da forehead en kom ik tegen Real Madrid of City
Ben ik CSKA kom ik tegen Bayern of Arsenal.
Maar Barca is dan ook zelfde niveau. Ivoorkust en CSKA zijn wel even wat minder goed héquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik speel met Barca en wel 7 uit de 10 keer is mijn tegenstander Real/City.
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterrenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat ik zo vaak Real Madrid en Man City tegenkom met 1 vs 1 seizoenen. Dan ben ik Ivoorkust met Da forehead en kom ik tegen Real Madrid of City
Ben ik CSKA kom ik tegen Bayern of Arsenal.
Ik ook, ik speel elke wedstrijd 4,5 en ben nog 0 keer tegen een 5 sterren team gekomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterren
Hmm raar, tot nu elke keer dat ik Ivoorkust ben kom ik of tegen Real of tegen Man City. Ik speel nu dus voortaan ook met AC Milan. Ibra en Boatengquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ook, ik speel elke wedstrijd 4,5 en ben nog 0 keer tegen een 5 sterren team gekomen.
Ik speel dus wel eens tegen Ivoorkust, maar heb meer moeite met Uruguay.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmm raar, tot nu elke keer dat ik Ivoorkust ben kom ik of tegen Real of tegen Man City. Ik speel nu dus voortaan ook met AC Milan. Ibra en Boateng
Barca met briljante ballen overalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
Vaak spelen mensen zo eentonig.. Napoli met alles vanaf de flanken op Cavani, PSG met alles boogsteekballetjes naar voren.. Zz.
Mensen die met Barca spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Barca met briljante ballen overal![]()
Sorry![]()
Binnen 5 minuten leaven bij H2H is ook geen puntverlies?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
en 2-0 winst van iemand met Celtic. kampioen
Division 10?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zuig nog steeds met fifa
Van sommige vrienden win ik nog wel maar echt online word ik constant weggespeeld man
kloptquote:
Ik speel 4-5-1 kerstboom met Olympique Marseille. Best leuk. Rémy is een baas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
Vaak spelen mensen zo eentonig.. Napoli met alles vanaf de flanken op Cavani, PSG met alles boogsteekballetjes naar voren.. Zz.
Die kans is idd heel erg klein.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterren
Ik vind het nu in divisie 4 echt wel leuker dan in divisie 7, je krijgt gewoon spannendere potjes en hoe goed je speelt heeft meer effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef Rahl het volgende:
Promoveren is kut. Ik blijf liever in Divisie 10 waar ik iedereen met 7-0 afslacht.
OM lijkt inderdaad erg goed, ik denk dat ik daar tot nu toe nog het vaakste niet van heb gewonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik speel 4-5-1 kerstboom met Olympique Marseille. Best leuk. Rémy is een baas.
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Schijtziek word ik van die wedstrijden waar je duidelijker beter bent, maar dan toch verliest. Goals tegenkrijgen uit corners, de tegenstander die geen rode kaart krijgt terwijl hij een doorgebroken speler langs achteren neerhaalt. Fuck dat.Terwijl ik wel al geel krijg bij een schouderduw.
Er moeten sowieso veel meer kaarten worden gegeven. En ja, corners vind ik ook vaak niet te verdedigen, als Cavani achterin staat en daar speelt hij hem op kan ik echt niks doen, keeper uitkomen werkt ook niet want daar is hij weer net te ver weg voor..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Schijtziek word ik van die wedstrijden waar je duidelijker beter bent, maar dan toch verliest. Goals tegenkrijgen uit corners, de tegenstander die geen rode kaart krijgt terwijl hij een doorgebroken speler langs achteren neerhaalt. Fuck dat.Terwijl ik wel al geel krijg bij een schouderduw.
In-game handleiding, ergens bij controls ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef -J-D- het volgende:
Ik dacht dat de handleiding online zou staan, maar ik kan niets vinden.
Ik zie online namelijk veel trucs voorbij komen en ik wilde wel eens teruglezen hoe je die kan doen.
Als je altijd kramp hebt moet je je speelwijze eens gaan aanpassen. Dus niet 90 minuten proberen 120km/u over het veld te gaan rennen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Is het als VP ook mogelijk om gewisseld te worden? Ben net begonnen als CAM maar heb nu na 60 minuten hele tijd kramp en kan dan niks meer doen, nogal saai aangezien ik vanuit de speler speel.
Te enthousiastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je altijd kramp hebt moet je je speelwijze eens gaan aanpassen. Dus niet 90 minuten proberen 120km/u over het veld te gaan rennen bijvoorbeeld
Je kunt wel aangeven dat je gewisseld wordt worden, althans in Fifa 11 was dat wel. Als je aanvoerder bent kun je jezelf ook wisselen dacht ik. Ook als je echt geblesseerd raakt word je noodgedwongen gewisseld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Te enthousiast
Maar je wordt dus niet gewisseld als VP?
Dat heb ik ook, ik vind het nog lastig om een tegenstander echt te domineren en inmaken als ik echt beter ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Hoe kun je aangeven dat je gewisseld wilt worden? Ik vind het namelijk nogal irritant om de helft van de wedstrijd beetje stil te staanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je kunt wel aangeven dat je gewisseld wordt worden, althans in Fifa 11 was dat wel. Als je aanvoerder bent kun je jezelf ook wisselen dacht ik. Ook als je echt geblesseerd raakt word je noodgedwongen gewisseld.
quote:Geachte mede FIFA12-spelers,
Als je een lelijke kutintikker maakt hoef je niet een kwartier te gaan juichen en alle herhalingen te bekijken. Daarvan krijg ik zin om je met een shotgun in je gezicht te schieten.
Bij voorbaat dank,
Rahl
Als je op start drukt, staat er dan in het menu niet ergens dat je kunt vragen om een wissel? Dat was bij Fifa 10 of 11 wel zo...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:32 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hoe kun je aangeven dat je gewisseld wilt worden? Ik vind het namelijk nogal irritant om de helft van de wedstrijd beetje stil te staan
Ik stond net ook voor de goal en kon hem met Van Persie binnenschieten maar een tikje breed op Robben was een zekerheidje... Ach, als het 1-1 staat ga ik ook geen risico lopen door niet een lamme intikgoal te maken natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef Rahl het volgende:
Jezus, hoe vaak ik dit niet denk als ik online speel zeg.
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef Rahl het volgende:
Jezus, hoe vaak ik dit niet denk als ik online speel zeg.
[..]
...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef Thas het volgende:
Hoe de fuck kan je nou een penalty krijgen als je van voren tegen iemand aanlooptKrijg de tering EA
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver de godver. 15 punten, 1 punt nodig om te promoveren. Kom ik tegen een fucking laggy speler te spelen. Krijgt hij ook nog eens in de 88e minuut een penal
Ja, de intikker is het probleem ook niet. Als ie afgelegd moet worden moeten afgelegd worden, maar ga dan niet doen alsof je een Van Basten 88'-goal maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Slickk het volgende:
Ik stond net ook voor de goal en kon hem met Van Persie binnenschieten maar een tikje breed op Robben was een zekerheidje... Ach, als het 1-1 staat ga ik ook geen risico lopen door niet een lamme intikgoal te maken natuurlijkUitgebreid juichen snap ik sowieso niet, vind ik alleen terecht bij een prima vrije trap of iets dergelijks.
Dit dus..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef Thas het volgende:
Hoe de fuck kan je nou een penalty krijgen als je van voren tegen iemand aanlooptKrijg de tering EA
Heb je teveel met hem hardgelopen ....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Hmm, was met Arsenal een wedstrijd aan het spelen, 1-1. Opeens komt de spits van mijn tegenstander vrij op de goal, maar Mertesacker staat er nu net tussen dus wil ik met Mertesacker op die man afgaan, Krijg hij ineens een of andere hamstringblessure tijden het rennen en valt ie neer.![]()
Ik had dus geen verdediger meer en hij kon zo scoren'.
zo te lezen is de game gewoon niet spelen beter voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef Thas het volgende:
Nog zoiets; waar slaat het in godsnaam op dat je verdedigers wegduiken in je 16? Ik heb nu dat ik wedstrijden verlies omdat de tegenstander goals maakt die ze niet zouden maken als mijn spelers niet wegdoken op het moment dat ze schieten, dat slaat toch nergens op.. Ze duiken gewoon in elkaar als homo's, blijf verdomme staan en houdt die bal tegen.
Of spelers die, als je een klein tikje met A geeft, de bal over de grond helemaal naar de andere kant van het veld passen en de speler die 2 meter van ze af staat negeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef Thas het volgende:
Nog zoiets; waar slaat het in godsnaam op dat je verdedigers wegduiken in je 16? Ik heb nu dat ik wedstrijden verlies omdat de tegenstander goals maakt die ze niet zouden maken als mijn spelers niet wegdoken op het moment dat ze schieten, dat slaat toch nergens op.. Ze duiken gewoon in elkaar als homo's, blijf verdomme staan en houdt die bal tegen.
Goed wegdraaien.... naar de bal toe lopen.... Je speelt voetbal hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef BWolf het volgende:
Ik haat het als mensen constant als je ballen inspeelt als een mongool in je rug komen stormen zodat je zelden een bal fatsoenlijk aan kunt nemen laat staan een fatsoenlijke aanval kunt opbouwen. Dit had op de een of andere manier gecompenseerd moeten worden door spelers minder scherp te maken dmv vermoeidheid ofzo.
CSKA Moskou is mijn bazenteam trouwens. Twee geniale spitsen die erg makkelijk scoren.
Altijd die fucking Anzhi en La Galaxy sletjes bij H2Hquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef Burrito het volgende:
Pfff.. leuk elke keer tegen Eto'o spelen.
Gewoon naar controller settings gaan in fifa zelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
Zeg, heeft iemand een handig overzicht van de controls in fifa12? Ik bedoel dan niet de basic controls die ook in het boekje staan maar alle controls zoals 2e speler, druk uitoefenen, etc..
Google geeft vreemd genoeg geen resultaten (PS3 controls FIFA12 & PS3 controller layout fifa12)
Ja ok snap ik, maar ik zou ze graag op een overzichtje zien van 1 pagina zodat ik die ernaast kan leggen tijdens het spelen. Ik speel al wat jaren fifa maar blijf beetje op niveau hangen en ik gebruik ook met name de basis controls. Nu probeer ik er wat meer op te pakken maar als ik dan 2 weken niet gespeeld heb dan wil ik ze toch tijdens het spelen even kunnen spieken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon naar controller settings gaan in fifa zelfDan kan je ze meteen aanpassen als je het niets vindt.
In de handleidingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja ok snap ik, maar ik zou ze graag op een overzichtje zien van 1 pagina zodat ik die ernaast kan leggen tijdens het spelen. Ik speel al wat jaren fifa maar blijf beetje op niveau hangen en ik gebruik ook met name de basis controls. Nu probeer ik er wat meer op te pakken maar als ik dan 2 weken niet gespeeld heb dan wil ik ze toch tijdens het spelen even kunnen spieken.
ja snap ik, maar die is niet volledig en niet handig. Ik zoek 1 pagina of plaatje maar kan het nergens online vinden vreemd genoeg.quote:
Kan ik ook niet vinden. Dan moet je even de controls overschrijven uit het Fifa menuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja snap ik, maar die is niet volledig en niet handig. Ik zoek 1 pagina of plaatje maar kan het nergens online vinden vreemd genoeg.
Idd, die zoek ik ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja ok snap ik, maar ik zou ze graag op een overzichtje zien van 1 pagina zodat ik die ernaast kan leggen tijdens het spelen. Ik speel al wat jaren fifa maar blijf beetje op niveau hangen en ik gebruik ook met name de basis controls. Nu probeer ik er wat meer op te pakken maar als ik dan 2 weken niet gespeeld heb dan wil ik ze toch tijdens het spelen even kunnen spieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |