CSKA Moskouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand nog ideeen voor leuke buitenlandse teams? Ik neem vaak tottenham/milan/ivoorkust of Ajax, wil ook weleens andere teams doen.
Pf, dat zijn echt van die gasten die alleen met Doumbia en Love kunnen sprinten. Leuk om te doen, vervelend om tegen te spelen.quote:
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
Pf, dat zijn echt van die gasten die alleen met Doumbia en Love kunnen sprinten. Leuk om te doen, vervelend om tegen te spelen.
Blijf met je poppetje de man volgen die het straks op een rennen gaat zetten, als hij de bal heeft snel aanpakken of vaak kan je de pass naar hem toe al onderscheppen. Een sliding kan ook wonderen verrichten (zolang niet van achter enzo).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
Spannendquote:
3-0 gewonnen, net waar het gaatje ligt, op allerlei manieren wordt er gescoord..... maar het is wel zwaar, had net zo goed kunnen verliezenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SpannendScoren jullie nog veel in die divisies of staat alles dan dicht? Zo ja, op wat voor manier meestal?
Ik heb er nooit last van. CSKA is 4,5* en in m'n laatste 30 wedstrijden ben ik nog 0 keer CSKA tegen gekomen (ik speel ook met 4,5*), en ik vind Uruguay, Juventus en PSG absoluut beter. Ik weet wat je bedoelt met het pacehoeren van CSKA, maar ik vind dat je daar vrij goed kan tegen verdedigen, hoewel ik niet kan uitleggen hoequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zo verlies ik dus best wel alles in divisie 5 en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
Richting het kampioenschap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
4e wedstrijd tegen iemand met Ecuador. Die speelt echt niet slecht... kom in 20e minuut misschien wel tegen verhoudingen in op 1-0 voor. Daarna heeft ie nog een grote kans op 1-1 en blijft gevaarlijk.. in 30e scoor ik 2-0, 32e 3-0, 34e 4-0, 38e 5-0, 42e 6-0 en weg was hij.
En hij speelde echt niet slecht tot de 2-0. Daarna was het een gatenkaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |