LA Galaxy, Heerenveen, Anzhi ... die heb ik het vaakst gehad...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Divisie 4, eigen schuld thought. Wat voor tegenstanders kom jij vooral tegen? Aangezien je met Utrecht speelt.
Ja ik speel met Barca en wel 7 uit de 10 keer is mijn tegenstander Real/City.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat ik zo vaak Real Madrid en Man City tegenkom met 1 vs 1 seizoenen. Dan ben ik Ivoorkust met Da forehead en kom ik tegen Real Madrid of City
Ben ik CSKA kom ik tegen Bayern of Arsenal.
Maar Barca is dan ook zelfde niveau. Ivoorkust en CSKA zijn wel even wat minder goed héquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik speel met Barca en wel 7 uit de 10 keer is mijn tegenstander Real/City.
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterrenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat ik zo vaak Real Madrid en Man City tegenkom met 1 vs 1 seizoenen. Dan ben ik Ivoorkust met Da forehead en kom ik tegen Real Madrid of City
Ben ik CSKA kom ik tegen Bayern of Arsenal.
Ik ook, ik speel elke wedstrijd 4,5 en ben nog 0 keer tegen een 5 sterren team gekomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterren
Hmm raar, tot nu elke keer dat ik Ivoorkust ben kom ik of tegen Real of tegen Man City. Ik speel nu dus voortaan ook met AC Milan. Ibra en Boatengquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ook, ik speel elke wedstrijd 4,5 en ben nog 0 keer tegen een 5 sterren team gekomen.
Ik speel dus wel eens tegen Ivoorkust, maar heb meer moeite met Uruguay.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmm raar, tot nu elke keer dat ik Ivoorkust ben kom ik of tegen Real of tegen Man City. Ik speel nu dus voortaan ook met AC Milan. Ibra en Boateng
Barca met briljante ballen overalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
Vaak spelen mensen zo eentonig.. Napoli met alles vanaf de flanken op Cavani, PSG met alles boogsteekballetjes naar voren.. Zz.
Mensen die met Barca spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Barca met briljante ballen overal![]()
Sorry![]()
Binnen 5 minuten leaven bij H2H is ook geen puntverlies?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
en 2-0 winst van iemand met Celtic. kampioen
Division 10?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zuig nog steeds met fifa
Van sommige vrienden win ik nog wel maar echt online word ik constant weggespeeld man
kloptquote:
Ik speel 4-5-1 kerstboom met Olympique Marseille. Best leuk. Rémy is een baas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
Vaak spelen mensen zo eentonig.. Napoli met alles vanaf de flanken op Cavani, PSG met alles boogsteekballetjes naar voren.. Zz.
Die kans is idd heel erg klein.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nooit last van. Ik kom altijd tegen andere 4,5 Sterren
Ik vind het nu in divisie 4 echt wel leuker dan in divisie 7, je krijgt gewoon spannendere potjes en hoe goed je speelt heeft meer effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef Rahl het volgende:
Promoveren is kut. Ik blijf liever in Divisie 10 waar ik iedereen met 7-0 afslacht.
OM lijkt inderdaad erg goed, ik denk dat ik daar tot nu toe nog het vaakste niet van heb gewonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik speel 4-5-1 kerstboom met Olympique Marseille. Best leuk. Rémy is een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |