abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103506396
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Je hebt bestuur op amateur staan ofzo?
Nope, goed scouten, veel spelers opleiden eerste seizoenen, alles winnen dus veel prijzengeld en grote klappers maken (Eriksen 70 miljoen, Vertonghen 35 miljoen etc.) en goed inkopen, Aguero 35 miljoen, Pique 29 miljoen, Fabregas 40 miljoen :D
pi_103506443
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Thas het volgende:

[..]

Sinds ik online heb kunnen spelen eigenlijk niet nee. Ik snap gewoon niet hoezo het leuk is om na 3 jaar zo'n team te hebben, maar als je fun hebt, doe je ding :)

Ik heb trouwens het idee dat online de tegenstanders een stuk sportiever zijn nú dan in de eerste week van release. Ik heb nu al een game of 30 geen last meer gehad van mensen die hem achterin rondspelen of hem op 5-4-1 ultra defensive zetten bij een voorsprong. Net in H2H een wedstrijd gehad waar ik bijna de hele wedstrijd 0-2 achterstond en dan scoor in 76', 86', 88', dan krijg ik echt medelijden met m'n tegenstander.
Kijk, tuurlijk verveeld het als je voor de 8e keer op rij de CL wint maar zolang de opzet van online spelen ongewijzigd blijft qua quitters en kleuters beleef ik nog bar weinig lol aan online...
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:53:40 #153
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_103511097
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kijk, tuurlijk verveeld het als je voor de 8e keer op rij de CL wint maar zolang de opzet van online spelen ongewijzigd blijft qua quitters en kleuters beleef ik nog bar weinig lol aan online...
Ik vind het met deze FIFA helemaal niet erg als er iemand quit. Als ik gewoon mijn puntjes krijg. kan ik lekker snel een andere wedstrijd spelen.. En als je gewoon in een knappe divisie komt krijg je ook steeds minder last krijgen van kleuters..
pi_103516192
Iemand die weet hoe dat zit met Work rate als je opstelling wil wijzigen? Bij de meeste normale opstelling hebben verdedigers bij Defence een work rate van medium, terwijl het toch wel handig is als ze vol verdedigen. Passen jullie dat aan?
pi_103516483
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nope, goed scouten, veel spelers opleiden eerste seizoenen, alles winnen dus veel prijzengeld en grote klappers maken (Eriksen 70 miljoen, Vertonghen 35 miljoen etc.) en goed inkopen, Aguero 35 miljoen, Pique 29 miljoen, Fabregas 40 miljoen :D
Simuleer jij veel wedstrijden? Ik merk dat de ontwikkeling van spelers dan veel sneller gaat
pi_103518826
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Quitters? Wat bedoel je daarmee? Wat boeit het als mensen quitten als je voorstaat, je krijgt je punten/de winst en het betekent juist dat je zo goed was dat de tegenstander zich machteloos voelde.

En tsja, kleuters, had er in de eerste 2 weken na de release ook veel last van maar het lijkt al erg te zijn afgenomen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef TakAFCA het volgende:

[..]

Ik vind het met deze FIFA helemaal niet erg als er iemand quit. Als ik gewoon mijn puntjes krijg. kan ik lekker snel een andere wedstrijd spelen.. En als je gewoon in een knappe divisie komt krijg je ook steeds minder last krijgen van kleuters..
Eensch, ik vind het eigenlijk wel lekker als ik in de 41e minuut de 4-1 scoor en de tegenstander quit :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_103518990
jemig wat een voorruitgang die update! eerder degradeerde ik direct kansloos weer uit de 9e divisie! nu zit ik in divisie 6 en win ik nog steeds wedstrijden!
hoe zit dat nou precies met die cup? bij mij staat dat die weer over 11 dagen begint! wat is daar de reden van? wie kan mij uitleg geven?
pi_103526154
Alle City-sletjes met een overrated Hart komen ook weer uit de kast.
pi_103528319
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Simuleer jij veel wedstrijden? Ik merk dat de ontwikkeling van spelers dan veel sneller gaat
Nee, vrij weinig eigenlijk alleen de potjes de Graafschap voor een europese ontmoeting ofzo.
pi_103528369
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef Thas het volgende:

[..]

Quitters? Wat bedoel je daarmee? Wat boeit het als mensen quitten als je voorstaat, je krijgt je punten/de winst en het betekent juist dat je zo goed was dat de tegenstander zich machteloos voelde.

Dat is dan een verschil van perspectief denk ik. Ik speel toch wel het liefst gewoon om te spelen, niet voor de punten of voor de ranglijst oid. Wil gewoon een lekker potje spelen en als ik dan na de 2-0 tegen een schoppertje speel of iemand die snel weggaat dan vermaak ik me niet meer.
pi_103528657
Morgen weer even xbox live gold halen, paar dagen al niet gespeeld. Heb er weer zin in. :9
pi_103529211
Heb eindelijk een beetje mijn draai gevonden H2H, waar ik als ik de disconnects niet meereken 10x had verloren in 11 wedstrijden ( :') ) heb ik er nu toch een paar gewonnen.
pi_103530727
Ik ga mezelf nu steeds meer ergeren aan de scheidsrechters. Krijg nu echt penalty's tegen waarvan ik denk :').

Krijg ook steeds vaker direct na een doelpunt weer een tegendoelpunt.
pi_103530951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat is dan een verschil van perspectief denk ik. Ik speel toch wel het liefst gewoon om te spelen, niet voor de punten of voor de ranglijst oid. Wil gewoon een lekker potje spelen en als ik dan na de 2-0 tegen een schoppertje speel of iemand die snel weggaat dan vermaak ik me niet meer.
Hmm, dat zal het inderdaad wel zijn. Ik speel an sich ook niet voor punten of de ranglijst (ik haalde dat aan omdat het me wél zodanig interesseert dat ik niet wil dat ik punten verlies als de tegenstander quit oid), ik vind het het leukst om gewoon zelf zo goed mogelijk te spelen. Het maakt me dan niet uit of m'n potjes op 45 minuten eindigen, als ik goed speel dan heb ik het meeste plezier.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:01 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga mezelf nu steeds meer ergeren aan de scheidsrechters. Krijg nu echt penalty's tegen waarvan ik denk :').

Krijg ook steeds vaker direct na een doelpunt weer een tegendoelpunt.
Hmm, ik heb 1 op de 10-15 wedstrijden een penalty tegen en die vind ik dan ook nooit terecht, maar ik heb ook niet het idee dat ik zelf vaker penaltys zou moeten krijgen. Wel vind ik altijd dat de tegenstander veel meer gele/rode kaarten moeten krijgen, dat gebeurt nu echt te weinig, daar moet EA echt aan werken (en ja, dat is best wel op te lossen).

Morgen divisie 4 in, moet nog 1 puntje halen uit 2 wedstrijden maar ik vind het nu te laat, ben bang dat ik dan de concentratie niet heb :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:44:54 #165
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103534805
gisteren online gespeeld; elke keer binnen 10 seconden een tegenstander en geen leavers. huh wat?!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103535038
Gisteren een wedstrijd met 9-1 gewonnen, hij bleef gewoon spelen. Sterker nog, ik klikte steeds mijn herhalingen weg, maar mijn gemiste kansen klikte hij niet weg. Alsof hij er van genoot. Vreemde ervaring.
pi_103535880
Je eigen gemiste kun je alleen zelf wegklikken volgens mij.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_103535947
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren een wedstrijd met 9-1 gewonnen, hij bleef gewoon spelen. Sterker nog, ik klikte steeds mijn herhalingen weg, maar mijn gemiste kansen klikte hij niet weg. Alsof hij er van genoot. Vreemde ervaring.
of hij probeerde het om jou uit je spel te halen ;)
pi_103535980
och ik heb ook wel met 7-0 9-1-7-1 verloren en gewoon lekker doorspelen. Als hij dan zijn herhalingen gaat bekijken, boeiend, moet ie lekker doen dan. Kan me echt niet schelen. ben je beter dan ben je beter en leg ik me er bij neer. Vind het altijd wel leuk als ik dan toch nog 1 keer kan scoren
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:30:19 #170
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103536001
Ik vind het best wel irritant dat je elke keer buitenspel herhaling te zien krijg. Ik hoef dat niet te zien!
Je hebt ook van die figuren die nooit doordrukken..zit je dat hele intro filmpje te kijken, elke herhaling van elk buitenspel, doelpunt en kans. 8)7
pi_103536051
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

of hij probeerde het om jou uit je spel te halen ;)
Ja, is wel zo misschien, als je in 1 keer in een strak tempo kan doorgaan speelt dat dan lekkerder dan met een pauze van 10 secondes tussendoor
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:59:02 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103536943
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het best wel irritant dat je elke keer buitenspel herhaling te zien krijg. Ik hoef dat niet te zien!
Je hebt ook van die figuren die nooit doordrukken..zit je dat hele intro filmpje te kijken, elke herhaling van elk buitenspel, doelpunt en kans. 8)7
dat haat ik dus. Gisteren moest ik 2 minuten wachten voor we met de tweede helft begonnen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103549285
Liggen de EA-servers eraf?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:24:20 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_103552764
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het best wel irritant dat je elke keer buitenspel herhaling te zien krijg.
Ik vind het best wel irritant dat uit de herhaling dan blijkt dat het helemaal geen buitenspel is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:27:44 #175
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103552940
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, is wel zo misschien, als je in 1 keer in een strak tempo kan doorgaan speelt dat dan lekkerder dan met een pauze van 10 secondes tussendoor
Ja dat doe ik ook wel eens als ik slecht begin. Gewoon die herhalingen uit kijken. Kunnen je vingers een beetje tot rust komen en kan je nadenken over wat je fout doet :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')