Hoe speel je zon cup? Ik ben gekwalificeerd voor een cup ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Halve finale van de cup in divisie 7
bekerwedstrijd aanklikkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:48 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hoe speel je zon cup? Ik ben gekwalificeerd voor een cup ofzo
Duhh, dan weet je al dat je tegen een kutkind zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Nevermind.. het volgende:
Speelde net online tegen egypte. Hij liep telkens te kutten met de verbinding als ik de bal had.. Stond 3 - 1 voor en tijdens het vieren van mijn doelpunt liep alles vast (:') wat een toeval) ik ps3 opnieuw opgestart. HEB IK DEZE WEDSTRIJD GEWOON VERLOREN
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik win alleen nog maar sinds dat keeperverdedigen eruit is. Nu alweer zes punten uit twee wedstrijden in divisie 5. Sta alweer 1-0 voor in derde potje na 5 minuten.1-1 Agbonlahor.
1-2 Agbonlahor.
2-2 maar wat een kazenpot.
Nu 0-1 achter tegen USA, beginnen wel steeds meer zaadpotjes te worden met mensen die niet doorspoelen. Weer een zaadpot, 1-1 nu.
![]()
Wat een angsthaas zeg, beetje achterin rondspelen.
Veel plezier met PES dan maar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef lf2 het volgende:
Na tijdje FIFA 12 te hebben gespeeld moet ik de keiharde conclusie trekken dat het spel belachelijker is geworden
de domme valpartijen.
de ezel op doel.
de idioten die vaak blijven staan als de bal voor hun neus is.
Realistischer geworden? LOL
Ik speel FIFA sinds 96. Nooit echt PES gespeeld ( soms potje), altijd met de veranderingen kunnen mee leven! Maar Het spelen is gewoon niet leuk meer
Dus EA Fuck You.
Ik ga PES proberen!
De andere die er wel mee kunnen spelenveel plezier
De idioten die blijven staan terwijl de bal voor hun ligt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef lf2 het volgende:
Na tijdje FIFA 12 te hebben gespeeld moet ik de keiharde conclusie trekken dat het spel belachelijker is geworden
de domme valpartijen.
de ezel op doel.
de idioten die vaak blijven staan als de bal voor hun neus is.
Realistischer geworden? LOL
Ik speel FIFA sinds 96. Nooit echt PES gespeeld ( soms potje), altijd met de veranderingen kunnen mee leven! Maar Het spelen is gewoon niet leuk meer
Dus EA Fuck You.
Ik ga PES proberen!
De andere die er wel mee kunnen spelenveel plezier
Dan moet je een carriere beginnen als Speel Als Prof, dan zit die er wel inquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:10 schreef Kloktijd het volgende:
Weet iemand hoe het zit met eigen gemaakte spelers in Carrière mode?
Ik heb een eigen speler gemaakt en in Ajax gezet, maar wanneer ik een
carrière met Ajax begin, zit mijn speler niet meer in het team.
iemand?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
doet die niveau-meter nog iets eigenlijk? die ervaringspunten, of hoe dat ook heet?
Ja, echt he! Ik zit nu in divisie 6, met speels gemak echt (had 7 wedstrijden nodig voor de 16 punten omdat 1 keer de verbinding wegviel). Blijkbaar verdedigde echt 90% met de keeper want het gaat 10x zo makkelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
zit nu in divisie 5. Gaat opeens een stuk beter sinds de nieuwe update. Ik win negen van de tien potjes. Blijkbaar de hele tijd ervoor tegen die keepercheaters gespeeld..
Waarom zou je in godsnaam Carrière spelen als het zo extreem onrealistisch is..quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
3e seizoen bij Ajax:
----------Aguero-------------Benzema-------------
----------------------Rooney---------------------------
-----Cesc-----------------------------Thiago----------
----------------------Busquets-------------------------
------------------------------------------------------------
Marcelo----Howedes----Pique---van der Wiel
------------------------Ruffier---------------------------
Geen idee, wellicht omdat het leuk is? Heb jij nooit carriere gespeeld bij een FIFA?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Carrière spelen als het zo extreem onrealistisch is..
Sinds ik online heb kunnen spelen eigenlijk niet nee. Ik snap gewoon niet hoezo het leuk is om na 3 jaar zo'n team te hebben, maar als je fun hebt, doe je dingquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht omdat het leuk is? Heb jij nooit carriere gespeeld bij een FIFA?
Je hebt bestuur op amateur staan ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
3e seizoen bij Ajax:
----------Aguero-------------Benzema-------------
----------------------Rooney---------------------------
-----Cesc-----------------------------Thiago----------
----------------------Busquets-------------------------
------------------------------------------------------------
Marcelo----Howedes----Pique---van der Wiel
------------------------Ruffier---------------------------
Nope, eerste 5 minuten kan je leaven zonder puntenverlies. Dit is zodat je kan leaven als het heel erg lagt ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik scoor de 1 - 0 binnen 1 minuut. Hij drukt start en gaat weg, maar ik kreeg geen punten![]()
![]()
![]()
Ja dat kan, maar dit is gewoon misbruik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Nope, eerste 5 minuten kan je leaven zonder puntenverlies. Dit is zodat je kan leaven als het heel erg lagt ofzo.
Ja niks aan te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dit is gewoon misbruik?
Nee, dan werkt het hele idee van het kunnen leaven in het geval van lag-abuse niet meer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Nevermind.. het volgende:
Geef dan iig diegene met de voorsprong zijn punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |