'Te veel aandacht voor weggepeste homostellen'quote:Er is onevenredig veel aandacht voor mensen die door hun buren worden weggepest vanwege hun seksuele geaardheid. Dat vindt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN). De organisatie wil dat er meer aandacht komt voor mensen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd.
Woensdag bleek uit cijfers van de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus (LBA) dat in de afgelopen drie jaar bijna vijfhonderd mensen zijn verhuisd omdat ze werden getreiterd door hun buren. In de meeste gevallen was dat vanwege hun afkomst. Het aantal meldingen van homopesterijen neemt echter steeds meer toe.
Het SMN vindt dat politici het zelden opnemen voor allochtonen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd. "Het lijkt wel of racisme voor dit kabinet geen prioriteit heeft. Allochtonen hebben ook recht op steun van politici."
Nee, de statistieken liegen er niet om en is een significant groter verschil dan gepest homo's. Dus terecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:22 schreef wise het volgende:
achja, ze spelen weer met hun troefkaart genaamd: slachtoffer rol
Wat er dan weer niet bij word vermeld is dat het hier in de meeste gevallen niet om racisme gaat, maar om de ene Marokkaan die door de andere niet gepruimd word. Dat dit Marokkaanse clubje theedrinkers het over de racistische boeg wil gooien zegt al genoeg over hen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nee, de statistieken liegen er niet om en is een significant groter verschil dan gepest homo's. Dus terecht.
En waar haal jij die informatie vandaan? Of is dat gewoon het beeld dat jij over Marokkanen hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat er dan weer niet bij word vermeld is dat het hier in de meeste gevallen niet om racisme gaat, maar om de ene Marokkaan die door de andere niet gepruimd word. Dat dit Marokkaanse clubje theedrinkers het over de racistische boeg wil gooien zegt al genoeg over hen.
Maakt het uit op wat voor manier of het nou pesten, racisme, geweld of vandalisme is? Vaak komen de beweegredenen voort uit racisme ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat er dan weer niet bij word vermeld is dat het hier in de meeste gevallen niet om racisme gaat, maar om de ene Marokkaan die door de andere niet gepruimd word. Dat dit Marokkaanse clubje theedrinkers het over de racistische boeg wil gooien zegt al genoeg over hen.
Dus als Marokkanen worden weggepest door Marokkanen is dat racisme? Ik zie dat men blijkaar nooit te oud is om te leren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef Killaht het volgende:
[..]
Maakt het uit op wat voor manier of het nou pesten, racisme, geweld of vandalisme is? Vaak komen de beweegredenen voort uit racisme ja.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef Venus-Castina het volgende:
Laten we het even op een rijtje zetten: Er wordt gesteld dat er teveel aandacht uitgaat naar homo discriminatie omdat er niet genoeg aandacht schijnt te gaan naar discriminatie van allochtonen?
Dit klinkt niet echt logisch, waarom zou men discriminatie op grond van seksuele voorkeur dan minder aandacht moeten geven? Kun je niet beter ook wat beter letten op die andere gediscrimineerde groepen?
quote:Er is onevenredig veel aandacht voor mensen die door hun buren worden weggepest vanwege hun seksuele geaardheid. Dat vindt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN). De organisatie wil dat er meer aandacht komt voor mensen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd.
Woensdag bleek uit cijfers van de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus (LBA) dat in de afgelopen drie jaar bijna vijfhonderd mensen zijn verhuisd omdat ze werden getreiterd door hun buren. In de meeste gevallen was dat vanwege hun afkomst. Het aantal meldingen van homopesterijen neemt echter steeds meer toe.
Het SMN vindt dat politici het zelden opnemen voor allochtonen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd. "Het lijkt wel of racisme voor dit kabinet geen prioriteit heeft. Allochtonen hebben ook recht op steun van politici."
Is dat het hoofdonderwerp in dit bericht., danwel relevant?.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus als Marokkanen worden weggepest door Marokkanen is dat racisme? Ik zie dat men blijkaar nooit te oud is om te leren.
Ten eerste is er een feedbacktopic, waar klachten over topictitels in werkelijkheid thuishoren. Gelieve daar of in een tr je beklag te doen. Verder is het raadzaam éérst de bron te checken voordat je over een tt komt zeuren. Die komt namelijk vrij letterlijk van de bron.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef Venus-Castina het volgende:
Dan mag TS betere (lees: minder suggestieve) topictitels maken. Of hij kan bij de Televaag gaan werken.
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kun je nu teveel aandacht hebben voor homopesterijen?
Nog even en ze kunnen weer terug de kast in, na hun zo zwaar bevochten bevrijding.
Dus: meer aandacht voor homopesterijen en nog beter: doe er wat tegen.
Gelukkig ben je niet zo bekrompenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.
Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag.
Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder.
En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas.
Wereld helaas.²
vervang in je eigen tekst eens homo's voor Moslims?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.
Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag.
Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder.
En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas.
Wereld helaas.²
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wereld helaas.²
Bansheeboy bevestigd mijn punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wereld helaas.²
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wereld helaas.²
Welke homo's heeft de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus weggepest dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk helemaal van de zotte dat de groep die zelf het hardst homo's uit wijken wegpest gaat klagen.
Minister van Bijsterveldt zou dit emancipatie noemen.quote:Het aantal meldingen van homopesterijen neemt echter steeds meer toe.
Haha ja, waarom pesten pesten noemen als je er ook een ander interessant woord voor kunt gebruiken hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Minister van Bijsterveldt zou dit emancipatie noemen.
Je kunt kinderen aan het experimenteren krijgen. Daar ben ik erg bang voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je kinderen aansteken met een geaardheid?
Niet bang zijn. Kinderen experimenteren nu eenmaal, dat hou je toch niet tegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt kinderen aan het experimenteren krijgen. Daar ben ik erg bang voor.²
En dan wórden er een paar homo (wat overigens zeer onwaarschijnlijk is). Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, FP-gebash, dat ontbrak nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:22 schreef De_Nuance het volgende:
Journalisten die juist deze zin eruit pakken zijn te triest voor worden.
Draagt het ANP deze titel aan of hebben onze FP helden dit ervan gemaakt ?
Ik stel een open vraag. Dit is een discussieforum, mag ik asjeblieft.quote:
Dan is het een typische sensatie-titel van het ANP.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, FP-gebash, dat ontbrak nog.
Maar nee, ANP-titels worden gewoon letterlijk overgenomen.
Oh, en een site als Nieuws.nl zuigt dan zeker ook titels uit de duim: http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/43119
Leuk gevonden, maar toch heengezonden.
Mooie paradox.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Marokkaanse homo's, die hebben pas een probleem.
Ach, ze hébben toch geroepen dat homopesterijen "onevenredig veel aandacht" krijgen? Dus het is een titel die de lading dekt. Dan hadden ze dat verwijtende toontje over de (terechte) aandacht voor pesterijen van andere groepen achterwege moeten laten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan is het een typische sensatie-titel van het ANP.
Het is in ieder geval niet de kern van wat er gezegd wordt.
Een betere titel zou zijn: wegpesten van allochtonen krijgt te weinig aandacht.
He, ho, bi... je bent het of je bent het nie(t). Ik vrees dat jouw angst en intolerantie een stuk besmettelijker zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schijnbare tegenstelling inderdaad.quote:
Vaak lieve jongens die het idd erg moeilijk hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Marokkaanse homo's, die hebben pas een probleem.
Dat zou een betere titel geweest zijn als die moslims zelf het hele homo-argument niet naar voren hadden gebracht, maar dat doen ze hier toch wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Een betere titel zou zijn: wegpesten van allochtonen krijgt te weinig aandacht.
Ja wat een aanstellers zijn het ook hè , met hun slachtoffergedrag de hele tijd ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, ze hébben toch geroepen dat homopesterijen "onevenredig veel aandacht" krijgen? Dus het is een titel die de lading dekt. Dan hadden ze dat verwijtende toontje over de (terechte) aandacht voor pesterijen van andere groepen achterwege moeten laten.
'die moslims'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou een betere titel geweest zijn als die moslims zelf het hele homo-argument niet naar voren hadden gebracht, maar dat doen ze hier toch wel?
Krijgen van beide zijden enorme ladingen schijt over zich heen....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vaak lieve jongens die het idd erg moeilijk hebben
Er zijn er vrij weinig moslim, al denken ze zelf van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'die moslims'
Sinds wanneer zijn alle Marokkanen moslim ?
Sommige mensen verraden in hun woordkeus al zoveel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Er zijn er vrij weinig moslim, al denken ze zelf van wel.
Marokkanen dan. Maar mijn punt blijft staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'die moslims'
Je weet verdomd goed dat ik dat clubje bedoel, dus je suggestievequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'die moslims'
laat je liever gewoon achterwege, okee? Mooi!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sommige mensen verraden in hun woordkeus al zoveel.
'Die moslims' moeten niet enz enz
Ben jij Caland?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed dat ik dat clubje bedoel, dus je suggestieve
[..]
laat je liever gewoon achterwege, okee? Mooi!
Nee hoor, volgens de nuance niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we elkaar geen "mietje" noemen, als je Marokkaan zegt zeg je Moslim en vice versa.²
Is dit een verkapte coming out als pedofiel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik me serieus afvraag is of homo's geen schuldgevoel krijgen als ze zien dat zij geaccepteerd zijn maar iedereen laxeert over pedofielen. Dat vraag ik me echt af.
Of is pedofilie volgens hen een keuze?
Een keuze.²
Natuurlijk niet. Een SMN is geen religieuze organisatie maar vertegenwoordigt Marokkanen in Nederland. Daar zitten dus ook joden, christenen en atheïsten tussen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens de nuance niet.
Nee, verre van dat. Maar beide groepen hebben veel in common. En ik ben er nieuwsgierig naar met wat voor ogen zij er naar kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte coming out als pedofiel?
Seks tussen gelijkgestemde leeftijdsgenoten is niet vergelijkbaar met het misbruiken van kinderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, verre van dat. Maar beide groepen hebben veel in common. En ik ben er nieuwsgierig naar met wat voor ogen zij er naar kijken.
Naar kijken.²
Moslims en Pedo's? Tja, wat wil je met een profeet die zesjarige meisjes neuktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, verre van dat. Maar beide groepen hebben veel in common. En ik ben er nieuwsgierig naar met wat voor ogen zij er naar kijken.
Naar kijken.²
Hoor je mij ook niet zeggen. Ze hebben wel veel in common.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Seks tussen gelijkgestemde leeftijdsgenoten is niet vergelijkbaar met het misbruiken van kinderen.
Next
Zo, leg dan maar eens uit wat ze precies gemeen hebben (ja, er ís een Nederlandse vertaling van in common)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen. Ze hebben wel veel in common.²
Beide groepen bezigen "stages" die een afwijking zijn op de norm. Beide groepen claimen er niks aan te kunnen doen. Ik kan nog wel verder gaan, maar voor de discussie an sich is dit ruim voldoende.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo, leg dan maar eens uit wat ze precies gemeen hebben (ja, er ís een Nederlandse vertaling van in common)
Kleine correctie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beide groepen bezigen "stages" die een afwijking zijn op de norm. Beide groepen claimen er niks aan te kunnen doen. Ik kan nog wel verder gaan, maar voor de discussie an sich is dit ruim voldoende.
Ruim voldoende.dan ga ik allemaal banwaardige zaken brallen
²
En in het verlengde daarvan moeten we eigenlijk concluderen dat je een ander met rust moet laten. Ook al ben je het niet eens met diens levenswijze. Ik heb een skinhead als neighbour. Maar we lachen wat af samen. Moet ook kunnen me dunkt.quote:
Volgens mij ben jij in de Middeleeuwen blijven hangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen. Ze hebben wel veel in common.²
Ik heb hier een degelijke laptop met SSD schijf, ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de Middeleeuwen blijven hangen.
Je denkt dat homoseksualiteit besmettelijk is; je vergelijkt het met pedofilie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb hier een degelijke laptop met SSD schijf, ik denk het niet.²
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Maar het is vloeken in de kerk als je dat aanhaalt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Caland het volgende:
Deskundigen zijn het er over het algemeen wel over eens dat pedofilie een geaardheid is. Derhalve is het dus prima te vergelijken met homoseksualiteit, of heteroseksualiteit.
Het is inderdaad een geaardheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Caland het volgende:
Deskundigen zijn het er over het algemeen wel over eens dat pedofilie een geaardheid is. Derhalve is het dus prima te vergelijken met homoseksualiteit, of heteroseksualiteit.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef Caland het volgende:
Pedofilie is ook niet strafbaar hoor.![]()
In enkele gevallen het tot uiting brengen van deze geaardheid echter wel. Dat lijkt me toch een vrij essentieel verschil.![]()
Essentieel verschil.![]()
²
Natuurlijk wel. Het gaat om verschillende geaardheden, ze zijn wel verschillend maar dat betekent nog niet dat ze compleet onvergelijkbaar zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En nog steeds valt het niet te vergelijken.
Zucht, juist in jou achterlijke cultuurtje is seks met mannen onderling heel populair omdat de dames maagd moeten blijven, en ook na het huwelijk gaat men er lekker mee door.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welk gedrag? Noem dan eens typisch iets wat voor homo's gedrags bepalend is?quote:Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag.
Homoseksualiteit is geen gedrag, het is iets wat aangeboren is.quote:Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder.
Echt?quote:En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas.
Wereld helaas.²
Maar o jee als iemand homo is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan moeten we eigenlijk concluderen dat je een ander met rust moet laten. Ook al ben je het niet eens met diens levenswijze. Ik heb een skinhead als neighbour. Maar we lachen wat af samen. Moet ook kunnen me dunkt.
Me dunkt.²
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht, juist in jou achterlijke cultuurtje is seks met mannen onderling heel populair omdat de dames maagd moeten blijven, en ook na het huwelijk gaat men er lekker mee door.
[..]
Welk gedrag? Noem dan eens typisch iets wat voor homo's gedrags bepalend is?
[..]
Homoseksualiteit is geen gedrag, het is iets wat aangeboren is.
En er niet voor uitkomen, tjah typisch weer het moslim wereldje, snel je handen voor je ogen, dan is het er niet![]()
![]()
[..]
Echt?![]()
![]()
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.
Ik gedraag me allerminst vrouwelijk, en zie er al helemaal niet zo uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.
Klopt, zie bijv. Madnessquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef DrMabuse het volgende:
Voor de duidelijkheid:
"De benaming skinhead (Engels: letterlijk huidhoofd, in het Nederlands ook wel enigszins pejoratief kaalkopjes genoemd) slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van (toch voornamelijk) extreemrechts tot (het in meerdere mate aanwezige maar minder zichtbaar voor de media) extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding."
Ik ook, je hoeft je niet zo af te zetten tegen mij, ik denk daar nl. exact hetzelfde over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gedraag me allerminst vrouwelijk, en zie er al helemaal niet zo uit.
Daarnaast erger ik me een stuk meer aan die overmannelijke hetero's die vanuit de provincie zich onder invloed van alcohol mensen in elkaartreppen.
Nee. is hij niet.quote:
quote:Er is onevenredig veel aandacht voor mensen die door hun buren worden weggepest vanwege hun seksuele geaardheid. Dat vindt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN). De organisatie wil dat er meer aandacht komt voor mensen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd.
Het gaat hier om discriminatie, niet om kritiek op...Ik hoef jou dat verschil toch niet uit te leggen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hekel voornamelijk het feit dat wanneer je kritiek hebt op homo's je schijnbaar discrimineert, maar wanneer je kritiek uit op Moslims dit vrijheid van meningsuiting heet.
Meningsuiting heet.²
Je zegt het zelf. Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Het gaat hier om discriminatie, niet om kritiek op...Ik hoef jou dat verschil toch niet uit te leggen?
Het is vooral de media die onevenredig veel aandacht geeft aan homo-pesterijen. En de PVV die er heel welwillend een politiek spelletje van maakt, waardoor alle partijen zich verplicht voelen om er wat over te zeggen. Ik vind het niet fair om de overheid te beschuldigen dat die minder oog zou hebben voor weggepeste allochtonen. Kom dan met concreet bewijs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Bovendien, zoveel aandacht is er verder ook niet voor homopesterijen. Ja het komt af en toe in het nieuws, maar veel stappen worden er ook niet tegen ondernomen volgens mij.
Aansteken? Homosexualiteit is niet besemettelijk. Maak je eerder druk om de islam, dat geloof is namelijk wél overdraagbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.²
Goed dat je die reactie weer naar boven haalt. Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord op de vraag waarom het erg zou zijn dat die kinderen, om zijn woorden te gebruiken, aangestoken zouden kunnen worden met homoseksualiteit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aansteken? Homosexualiteit is niet besemettelijk. Maak je eerder druk om de islam, dat geloof is namelijk wél overdraagbaar![]()
Dat is toch duidelijk? Wanneer dit gebeurt kom je in een vicieuze cirkel. Je hebt kans dat ook zij (forse klemtoon) weer uit buurten worden weggepest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goed dat je die reactie weer naar boven haalt. Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord op de vraag waarom het erg zou zijn dat die kinderen, om zijn woorden te gebruiken, aangestoken zouden kunnen worden met homoseksualiteit!
Dat wordt niet door homo's veroorzaakt, maar door mensen met een defect aan de hersenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Wanneer dit gebeurt kom je in een vicieuze cirkel. Je hebt kans dat ook zij (forse klemtoon) weer uit buurten worden weggepest.
En dat is slecht want? Is er zo'n gebrek aan mensen?quote:En dan hebben we het niet eens over voortplanting e.d.
Voortplanting e.d.²
Nu nog niet, maar als het mainstream wordt sluit ik niks uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Ferdo het volgende:
En dat is slecht want? Is er zo'n gebrek aan mensen?
Ja ja, want het is besmettelijk, nietwaar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar als het mainstream wordt sluit ik niks uit.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |