quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.
Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag.
Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder.
En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas.
Wereld helaas.²
Bansheeboy bevestigd mijn punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.
Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag.
Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder.
En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas.
Wereld helaas.²
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wereld helaas.²
Welke homo's heeft de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus weggepest dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk helemaal van de zotte dat de groep die zelf het hardst homo's uit wijken wegpest gaat klagen.
Minister van Bijsterveldt zou dit emancipatie noemen.quote:Het aantal meldingen van homopesterijen neemt echter steeds meer toe.
Haha ja, waarom pesten pesten noemen als je er ook een ander interessant woord voor kunt gebruiken hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Minister van Bijsterveldt zou dit emancipatie noemen.
Je kunt kinderen aan het experimenteren krijgen. Daar ben ik erg bang voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je kinderen aansteken met een geaardheid?
Niet bang zijn. Kinderen experimenteren nu eenmaal, dat hou je toch niet tegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt kinderen aan het experimenteren krijgen. Daar ben ik erg bang voor.²
En dan wórden er een paar homo (wat overigens zeer onwaarschijnlijk is). Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, FP-gebash, dat ontbrak nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:22 schreef De_Nuance het volgende:
Journalisten die juist deze zin eruit pakken zijn te triest voor worden.
Draagt het ANP deze titel aan of hebben onze FP helden dit ervan gemaakt ?
Ik stel een open vraag. Dit is een discussieforum, mag ik asjeblieft.quote:
Dan is het een typische sensatie-titel van het ANP.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, FP-gebash, dat ontbrak nog.
Maar nee, ANP-titels worden gewoon letterlijk overgenomen.
Oh, en een site als Nieuws.nl zuigt dan zeker ook titels uit de duim: http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/43119
Leuk gevonden, maar toch heengezonden.
Mooie paradox.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Marokkaanse homo's, die hebben pas een probleem.
Ach, ze hébben toch geroepen dat homopesterijen "onevenredig veel aandacht" krijgen? Dus het is een titel die de lading dekt. Dan hadden ze dat verwijtende toontje over de (terechte) aandacht voor pesterijen van andere groepen achterwege moeten laten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan is het een typische sensatie-titel van het ANP.
Het is in ieder geval niet de kern van wat er gezegd wordt.
Een betere titel zou zijn: wegpesten van allochtonen krijgt te weinig aandacht.
He, ho, bi... je bent het of je bent het nie(t). Ik vrees dat jouw angst en intolerantie een stuk besmettelijker zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schijnbare tegenstelling inderdaad.quote:
Vaak lieve jongens die het idd erg moeilijk hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Marokkaanse homo's, die hebben pas een probleem.
Dat zou een betere titel geweest zijn als die moslims zelf het hele homo-argument niet naar voren hadden gebracht, maar dat doen ze hier toch wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Een betere titel zou zijn: wegpesten van allochtonen krijgt te weinig aandacht.
Ja wat een aanstellers zijn het ook hè , met hun slachtoffergedrag de hele tijd ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, ze hébben toch geroepen dat homopesterijen "onevenredig veel aandacht" krijgen? Dus het is een titel die de lading dekt. Dan hadden ze dat verwijtende toontje over de (terechte) aandacht voor pesterijen van andere groepen achterwege moeten laten.
'die moslims'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou een betere titel geweest zijn als die moslims zelf het hele homo-argument niet naar voren hadden gebracht, maar dat doen ze hier toch wel?
Krijgen van beide zijden enorme ladingen schijt over zich heen....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vaak lieve jongens die het idd erg moeilijk hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |