Er zijn er vrij weinig moslim, al denken ze zelf van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'die moslims'
Sinds wanneer zijn alle Marokkanen moslim ?
Sommige mensen verraden in hun woordkeus al zoveel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Er zijn er vrij weinig moslim, al denken ze zelf van wel.
Marokkanen dan. Maar mijn punt blijft staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'die moslims'
Je weet verdomd goed dat ik dat clubje bedoel, dus je suggestievequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'die moslims'
laat je liever gewoon achterwege, okee? Mooi!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sommige mensen verraden in hun woordkeus al zoveel.
'Die moslims' moeten niet enz enz
Ben jij Caland?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed dat ik dat clubje bedoel, dus je suggestieve
[..]
laat je liever gewoon achterwege, okee? Mooi!
Nee hoor, volgens de nuance niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we elkaar geen "mietje" noemen, als je Marokkaan zegt zeg je Moslim en vice versa.²
Is dit een verkapte coming out als pedofiel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik me serieus afvraag is of homo's geen schuldgevoel krijgen als ze zien dat zij geaccepteerd zijn maar iedereen laxeert over pedofielen. Dat vraag ik me echt af.
Of is pedofilie volgens hen een keuze?
Een keuze.²
Natuurlijk niet. Een SMN is geen religieuze organisatie maar vertegenwoordigt Marokkanen in Nederland. Daar zitten dus ook joden, christenen en atheïsten tussen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens de nuance niet.
Nee, verre van dat. Maar beide groepen hebben veel in common. En ik ben er nieuwsgierig naar met wat voor ogen zij er naar kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte coming out als pedofiel?
Seks tussen gelijkgestemde leeftijdsgenoten is niet vergelijkbaar met het misbruiken van kinderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, verre van dat. Maar beide groepen hebben veel in common. En ik ben er nieuwsgierig naar met wat voor ogen zij er naar kijken.
Naar kijken.²
Moslims en Pedo's? Tja, wat wil je met een profeet die zesjarige meisjes neuktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, verre van dat. Maar beide groepen hebben veel in common. En ik ben er nieuwsgierig naar met wat voor ogen zij er naar kijken.
Naar kijken.²
Hoor je mij ook niet zeggen. Ze hebben wel veel in common.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Seks tussen gelijkgestemde leeftijdsgenoten is niet vergelijkbaar met het misbruiken van kinderen.
Next
Zo, leg dan maar eens uit wat ze precies gemeen hebben (ja, er ís een Nederlandse vertaling van in common)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen. Ze hebben wel veel in common.²
Beide groepen bezigen "stages" die een afwijking zijn op de norm. Beide groepen claimen er niks aan te kunnen doen. Ik kan nog wel verder gaan, maar voor de discussie an sich is dit ruim voldoende.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo, leg dan maar eens uit wat ze precies gemeen hebben (ja, er ís een Nederlandse vertaling van in common)
Kleine correctie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beide groepen bezigen "stages" die een afwijking zijn op de norm. Beide groepen claimen er niks aan te kunnen doen. Ik kan nog wel verder gaan, maar voor de discussie an sich is dit ruim voldoende.
Ruim voldoende.dan ga ik allemaal banwaardige zaken brallen
²
En in het verlengde daarvan moeten we eigenlijk concluderen dat je een ander met rust moet laten. Ook al ben je het niet eens met diens levenswijze. Ik heb een skinhead als neighbour. Maar we lachen wat af samen. Moet ook kunnen me dunkt.quote:
Volgens mij ben jij in de Middeleeuwen blijven hangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen. Ze hebben wel veel in common.²
Ik heb hier een degelijke laptop met SSD schijf, ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de Middeleeuwen blijven hangen.
Je denkt dat homoseksualiteit besmettelijk is; je vergelijkt het met pedofilie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb hier een degelijke laptop met SSD schijf, ik denk het niet.²
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Maar het is vloeken in de kerk als je dat aanhaalt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Caland het volgende:
Deskundigen zijn het er over het algemeen wel over eens dat pedofilie een geaardheid is. Derhalve is het dus prima te vergelijken met homoseksualiteit, of heteroseksualiteit.
Het is inderdaad een geaardheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Caland het volgende:
Deskundigen zijn het er over het algemeen wel over eens dat pedofilie een geaardheid is. Derhalve is het dus prima te vergelijken met homoseksualiteit, of heteroseksualiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |