abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:11:10 #76
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103332232
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef Caland het volgende:
Pedofilie is ook niet strafbaar hoor. :{

In enkele gevallen het tot uiting brengen van deze geaardheid echter wel. Dat lijkt me toch een vrij essentieel verschil. :{

Essentieel verschil. :{

:{ ²
:* :{

:{²
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103332306
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En nog steeds valt het niet te vergelijken.
Natuurlijk wel. Het gaat om verschillende geaardheden, ze zijn wel verschillend maar dat betekent nog niet dat ze compleet onvergelijkbaar zijn.

Het is imo verder ook geen afwijking ofzo. Eerder een variant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103333302
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken. :{
Zucht, juist in jou achterlijke cultuurtje is seks met mannen onderling heel populair omdat de dames maagd moeten blijven, en ook na het huwelijk gaat men er lekker mee door.
quote:
Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag. :{
Welk gedrag? Noem dan eens typisch iets wat voor homo's gedrags bepalend is?
quote:
Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder. :{
Homoseksualiteit is geen gedrag, het is iets wat aangeboren is.
En er niet voor uitkomen, tjah typisch weer het moslim wereldje, snel je handen voor je ogen, dan is het er niet :') :') :')

quote:
En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas. :{
Wereld helaas. :{
Echt? :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:39:52 #79
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103333393
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En in het verlengde daarvan moeten we eigenlijk concluderen dat je een ander met rust moet laten. Ook al ben je het niet eens met diens levenswijze. Ik heb een skinhead als neighbour. Maar we lachen wat af samen. Moet ook kunnen me dunkt. :{

Me dunkt. :{

Maar o jee als iemand homo is. :{

Homo is. :{

With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:40:17 #80
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103333407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zucht, juist in jou achterlijke cultuurtje is seks met mannen onderling heel populair omdat de dames maagd moeten blijven, en ook na het huwelijk gaat men er lekker mee door.

[..]

Welk gedrag? Noem dan eens typisch iets wat voor homo's gedrags bepalend is?

[..]

Homoseksualiteit is geen gedrag, het is iets wat aangeboren is.
En er niet voor uitkomen, tjah typisch weer het moslim wereldje, snel je handen voor je ogen, dan is het er niet :') :') :')

[..]

Echt? :') :') :')
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:42:18 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103333482
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.
Natuurlijk joh.
Laat me raden, jij kent alleen albert verlinde.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103333536
Voor de duidelijkheid:

"De benaming skinhead (Engels: letterlijk huidhoofd, in het Nederlands ook wel enigszins pejoratief kaalkopjes genoemd) slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van (toch voornamelijk) extreemrechts tot (het in meerdere mate aanwezige maar minder zichtbaar voor de media) extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding."
pi_103333781
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik gedraag me allerminst vrouwelijk, en zie er al helemaal niet zo uit.
Daarnaast erger ik me een stuk meer aan die overmannelijke hetero's die vanuit de provincie zich onder invloed van alcohol mensen in elkaartreppen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:52:02 #84
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_103333947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef DrMabuse het volgende:
Voor de duidelijkheid:

"De benaming skinhead (Engels: letterlijk huidhoofd, in het Nederlands ook wel enigszins pejoratief kaalkopjes genoemd) slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van (toch voornamelijk) extreemrechts tot (het in meerdere mate aanwezige maar minder zichtbaar voor de media) extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding."
Klopt, zie bijv. Madness
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:52:03 #85
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103333949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik gedraag me allerminst vrouwelijk, en zie er al helemaal niet zo uit.
Daarnaast erger ik me een stuk meer aan die overmannelijke hetero's die vanuit de provincie zich onder invloed van alcohol mensen in elkaartreppen.
Ik ook, je hoeft je niet zo af te zetten tegen mij, ik denk daar nl. exact hetzelfde over. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103342033
Ik snap dat Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders wel. Ze vergeten echter meer aandacht te vragen voor mensen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd door gevluchte mensen die vanwege hun seksuele geaardheid zijn weggetreiterd en gediscrimineerd door mensen met een andere afkomst.

De Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus moet wel consequent zijn, en hier ook onderzoek naar doen.
Spijt
pi_103343765
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ben jij Caland?
Nee. is hij niet.

Ts vroeg om wijziging TT
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103344205
Even het bericht er nog even bijhalen voor mensen die het over iets anders willen hebben. Dus ook BSB graag ontopic
quote:
Er is onevenredig veel aandacht voor mensen die door hun buren worden weggepest vanwege hun seksuele geaardheid. Dat vindt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN). De organisatie wil dat er meer aandacht komt voor mensen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd.

Woensdag bleek uit cijfers van de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus (LBA) dat in de afgelopen drie jaar bijna vijfhonderd mensen zijn verhuisd omdat ze werden getreiterd door hun buren. In de meeste gevallen was dat vanwege hun afkomst. Het aantal meldingen van homopesterijen neemt echter steeds meer toe.

Het SMN vindt dat politici het zelden opnemen voor allochtonen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd. "Het lijkt wel of racisme voor dit kabinet geen prioriteit heeft. Allochtonen hebben ook recht op steun van politici."
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_103344556
Er zou veel meer aandacht aan besteed worden (ongeacht of je een homo, allochtoon of autochtoon of etc etc wegpest uit een buurt), maar dan meer om de daders eens bestraft te zien. Alle berichten in het nieuws hebben geen bal geholpen aan rechtvaardigheid, en weer zijn de slachtoffers weggekropen en hebben de daders hun zin, en hebben de mensen die er iets aan konden doen dit gewoon bewust niet gedaan.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:13:41 #90
13462 BansheeBoy
pi_103344645
Ik hekel voornamelijk het feit dat wanneer je kritiek hebt op homo's je schijnbaar discrimineert, maar wanneer je kritiek uit op Moslims dit vrijheid van meningsuiting heet. :{

Meningsuiting heet. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_103344726
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hekel voornamelijk het feit dat wanneer je kritiek hebt op homo's je schijnbaar discrimineert, maar wanneer je kritiek uit op Moslims dit vrijheid van meningsuiting heet. :{

Meningsuiting heet. :{

Het gaat hier om discriminatie, niet om kritiek op...Ik hoef jou dat verschil toch niet uit te leggen?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:21:12 #92
13462 BansheeBoy
pi_103345088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Het gaat hier om discriminatie, niet om kritiek op...Ik hoef jou dat verschil toch niet uit te leggen?
Je zegt het zelf. Dat is wat ik bedoel. :{

pi_103346937
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Bovendien, zoveel aandacht is er verder ook niet voor homopesterijen. Ja het komt af en toe in het nieuws, maar veel stappen worden er ook niet tegen ondernomen volgens mij.
Het is vooral de media die onevenredig veel aandacht geeft aan homo-pesterijen. En de PVV die er heel welwillend een politiek spelletje van maakt, waardoor alle partijen zich verplicht voelen om er wat over te zeggen. Ik vind het niet fair om de overheid te beschuldigen dat die minder oog zou hebben voor weggepeste allochtonen. Kom dan met concreet bewijs.
pi_103364222
"Tolerantie, acceptatie en respect

In veel allochtone gemeenschappen is het thema homoseksualiteit onbespreekbaar. Dat maakt het voor allochtone jongeren bijna onmogelijk de waarden en normen van de eigen gemeenschap te vergelijken en deze te verenigen met de Nederlandse principes van tolerantie, acceptatie en respect. In een omgeving waar niet – of alleen afkeurend – over het thema wordt gesproken, worden jongeren in hun afwijzing van homoseksualiteit bevestigd. Door in navolging van de eigen kring homoseksualiteit te verwerpen, nemen allochtone jongeren afstand van de Nederlandse samenleving. Zo dreigt het thema homoseksualiteit te politiseren: jongeren uit etnische groepen profileren zich op antihomoseksuele standpunten en gedrag, zonder dat zij door de eigen kring (en bijvoorbeeld hun ouders) worden teruggefloten met een beroep op principes van tolerantie, acceptatie en respect."

http://www.radar.nl/read/homodiscriminatie
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:03:06 #95
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103364426
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken. :{

Aansteken? Homosexualiteit is niet besemettelijk. Maak je eerder druk om de islam, dat geloof is namelijk wél overdraagbaar :Y

~O>
pi_103364782
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Aansteken? Homosexualiteit is niet besemettelijk. Maak je eerder druk om de islam, dat geloof is namelijk wél overdraagbaar :Y

~O>
Goed dat je die reactie weer naar boven haalt. Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord op de vraag waarom het erg zou zijn dat die kinderen, om zijn woorden te gebruiken, aangestoken zouden kunnen worden met homoseksualiteit!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferdo op 21-10-2011 11:18:19 ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:38:50 #97
13462 BansheeBoy
pi_103367996
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Goed dat je die reactie weer naar boven haalt. Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord op de vraag waarom het erg zou zijn dat die kinderen, om zijn woorden te gebruiken, aangestoken zouden kunnen worden met homoseksualiteit!
Dat is toch duidelijk? Wanneer dit gebeurt kom je in een vicieuze cirkel. Je hebt kans dat ook zij (forse klemtoon) weer uit buurten worden weggepest. :{

En dan hebben we het niet eens over voortplanting e.d. :{

Voortplanting e.d. :{

pi_103368244
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is toch duidelijk? Wanneer dit gebeurt kom je in een vicieuze cirkel. Je hebt kans dat ook zij (forse klemtoon) weer uit buurten worden weggepest. :{
Dat wordt niet door homo's veroorzaakt, maar door mensen met een defect aan de hersenen.
quote:
En dan hebben we het niet eens over voortplanting e.d. :{

Voortplanting e.d. :{

En dat is slecht want? Is er zo'n gebrek aan mensen?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:50:25 #99
13462 BansheeBoy
pi_103368449
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Ferdo het volgende:
En dat is slecht want? Is er zo'n gebrek aan mensen?
Nu nog niet, maar als het mainstream wordt sluit ik niks uit. :{

pi_103368694
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nu nog niet, maar als het mainstream wordt sluit ik niks uit. :{

Ja ja, want het is besmettelijk, nietwaar? _O- Heb jij werkelijk zo zitten te sufkutten tijdens de biologielessen op school? _O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')