quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef Caland het volgende:
Pedofilie is ook niet strafbaar hoor.![]()
In enkele gevallen het tot uiting brengen van deze geaardheid echter wel. Dat lijkt me toch een vrij essentieel verschil.![]()
Essentieel verschil.![]()
²
Natuurlijk wel. Het gaat om verschillende geaardheden, ze zijn wel verschillend maar dat betekent nog niet dat ze compleet onvergelijkbaar zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En nog steeds valt het niet te vergelijken.
Zucht, juist in jou achterlijke cultuurtje is seks met mannen onderling heel populair omdat de dames maagd moeten blijven, en ook na het huwelijk gaat men er lekker mee door.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.
Welk gedrag? Noem dan eens typisch iets wat voor homo's gedrags bepalend is?quote:Een homo wegpesten is geen racisme omdat hij/zij feitelijk wordt weggepest op basis van zijn gedrag.
Homoseksualiteit is geen gedrag, het is iets wat aangeboren is.quote:Het meest ideale scenario is dat een homo zijn gedrag afzweert of er op zijn minst niet open en bloot voor uitkomt. Dan kan zo'n buurt gewoon in pais en vree verder.
Echt?quote:En nog los daarvan, eigenlijk moet helemaal niemand worden weggepest. Ook al ligt het aan jezelf. Maar zo is de wereld helaas.
Wereld helaas.²
Maar o jee als iemand homo is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan moeten we eigenlijk concluderen dat je een ander met rust moet laten. Ook al ben je het niet eens met diens levenswijze. Ik heb een skinhead als neighbour. Maar we lachen wat af samen. Moet ook kunnen me dunkt.
Me dunkt.²
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht, juist in jou achterlijke cultuurtje is seks met mannen onderling heel populair omdat de dames maagd moeten blijven, en ook na het huwelijk gaat men er lekker mee door.
[..]
Welk gedrag? Noem dan eens typisch iets wat voor homo's gedrags bepalend is?
[..]
Homoseksualiteit is geen gedrag, het is iets wat aangeboren is.
En er niet voor uitkomen, tjah typisch weer het moslim wereldje, snel je handen voor je ogen, dan is het er niet![]()
![]()
[..]
Echt?![]()
![]()
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.
Ik gedraag me allerminst vrouwelijk, en zie er al helemaal niet zo uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met gedrag bedoelt hij dat veel homo's zich opeens vrouwelijk gaan gedragen, ik stoor me daar ook héél érg aan.
Klopt, zie bijv. Madnessquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef DrMabuse het volgende:
Voor de duidelijkheid:
"De benaming skinhead (Engels: letterlijk huidhoofd, in het Nederlands ook wel enigszins pejoratief kaalkopjes genoemd) slaat op een subcultuur die zijn wortels heeft in de subcultuur van de Rude Boys, die van het Caraïbisch Gebied naar Groot-Brittannië waren geëmigreerd en de subcultuur van de Mods in Groot-Brittannië. Een kaalgeschoren hoofd, of gemillimeterd haar (suedehead, zijden hoofd) is het meest in het oog springende kenmerk van de mannelijke skinhead. Het verschijnsel skinhead kent een heel pluriform spectrum, niet alleen in politieke zin van (toch voornamelijk) extreemrechts tot (het in meerdere mate aanwezige maar minder zichtbaar voor de media) extreemlinks en alles daartussen, maar ook in subculturele verschijningsvormen zoals muziek, uiterlijk en kleding."
Ik ook, je hoeft je niet zo af te zetten tegen mij, ik denk daar nl. exact hetzelfde over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gedraag me allerminst vrouwelijk, en zie er al helemaal niet zo uit.
Daarnaast erger ik me een stuk meer aan die overmannelijke hetero's die vanuit de provincie zich onder invloed van alcohol mensen in elkaartreppen.
Nee. is hij niet.quote:
quote:Er is onevenredig veel aandacht voor mensen die door hun buren worden weggepest vanwege hun seksuele geaardheid. Dat vindt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN). De organisatie wil dat er meer aandacht komt voor mensen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd.
Woensdag bleek uit cijfers van de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus (LBA) dat in de afgelopen drie jaar bijna vijfhonderd mensen zijn verhuisd omdat ze werden getreiterd door hun buren. In de meeste gevallen was dat vanwege hun afkomst. Het aantal meldingen van homopesterijen neemt echter steeds meer toe.
Het SMN vindt dat politici het zelden opnemen voor allochtonen die vanwege hun afkomst worden getreiterd en gediscrimineerd. "Het lijkt wel of racisme voor dit kabinet geen prioriteit heeft. Allochtonen hebben ook recht op steun van politici."
Het gaat hier om discriminatie, niet om kritiek op...Ik hoef jou dat verschil toch niet uit te leggen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hekel voornamelijk het feit dat wanneer je kritiek hebt op homo's je schijnbaar discrimineert, maar wanneer je kritiek uit op Moslims dit vrijheid van meningsuiting heet.
Meningsuiting heet.²
Je zegt het zelf. Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Het gaat hier om discriminatie, niet om kritiek op...Ik hoef jou dat verschil toch niet uit te leggen?
Het is vooral de media die onevenredig veel aandacht geeft aan homo-pesterijen. En de PVV die er heel welwillend een politiek spelletje van maakt, waardoor alle partijen zich verplicht voelen om er wat over te zeggen. Ik vind het niet fair om de overheid te beschuldigen dat die minder oog zou hebben voor weggepeste allochtonen. Kom dan met concreet bewijs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Bovendien, zoveel aandacht is er verder ook niet voor homopesterijen. Ja het komt af en toe in het nieuws, maar veel stappen worden er ook niet tegen ondernomen volgens mij.
Aansteken? Homosexualiteit is niet besemettelijk. Maak je eerder druk om de islam, dat geloof is namelijk wél overdraagbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De homo emancipatie moet een halt worden toegezegd. Het mag wat mij betreft nooit het niveau bereiken dat het iets cools wordt. Zou je zomaar kinderen mee kunnen aansteken.²
Goed dat je die reactie weer naar boven haalt. Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord op de vraag waarom het erg zou zijn dat die kinderen, om zijn woorden te gebruiken, aangestoken zouden kunnen worden met homoseksualiteit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aansteken? Homosexualiteit is niet besemettelijk. Maak je eerder druk om de islam, dat geloof is namelijk wél overdraagbaar![]()
Dat is toch duidelijk? Wanneer dit gebeurt kom je in een vicieuze cirkel. Je hebt kans dat ook zij (forse klemtoon) weer uit buurten worden weggepest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goed dat je die reactie weer naar boven haalt. Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord op de vraag waarom het erg zou zijn dat die kinderen, om zijn woorden te gebruiken, aangestoken zouden kunnen worden met homoseksualiteit!
Dat wordt niet door homo's veroorzaakt, maar door mensen met een defect aan de hersenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Wanneer dit gebeurt kom je in een vicieuze cirkel. Je hebt kans dat ook zij (forse klemtoon) weer uit buurten worden weggepest.
En dat is slecht want? Is er zo'n gebrek aan mensen?quote:En dan hebben we het niet eens over voortplanting e.d.
Voortplanting e.d.²
Nu nog niet, maar als het mainstream wordt sluit ik niks uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:45 schreef Ferdo het volgende:
En dat is slecht want? Is er zo'n gebrek aan mensen?
Ja ja, want het is besmettelijk, nietwaar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar als het mainstream wordt sluit ik niks uit.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |