abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103415740
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Mcdeluxe was goddelijk. En opzich is die ook nog gezonder dan de andere burgers met vette sauzen.
Goddelijk? Ik heb hem ook gister gegeten, ik vond het echt gewoon een standaard burger die ik thuis nog lekkerder kan maken :') ivm dikker vlees en lekkerdere broodjes _O_
Of toch du vader?
pi_103415931
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Goddelijk? Ik heb hem ook gister gegeten, ik vond het echt gewoon een standaard burger die ik thuis nog lekkerder kan maken :') ivm dikker vlees en lekkerdere broodjes _O_
Misschien komt het ook doordat ik al wekenlang alleen kip, vis, rijst en brocolli eet, want gister ook een gebakje van me moeder gegeten en dat was ook superlekker.
If not now, then when.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:16:08 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_103416557
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:40 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Nergens letterlijk, maar je bent wel een verschrikkelijke betweter als ik je posts zo lees..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_103418765
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Nergens letterlijk, maar je bent wel een verschrikkelijke betweter als ik je posts zo lees..
Dat klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103418783
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:10 schreef o.us het volgende:
Sinds kort ben ik weer beginnen met fitnessen (met name krachttrainingen) omdat ik door reizen en ziekte echt serieus een jaar niet meer heb gesport. Ik drink ook de whey (met isolaat) van The Natural Health Shop want de truuk zit natuurlijk voornamelijk in het eten en het verdelen van jouw energie. Enniewee, so far so good maar hoe kan ik de zijkanten trainen? Daar zit best wel veel vet opgeslagen van die afgelopen tijd. Iemand met tips?
De zijkanten trainen!?
pi_103418954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dus deze goed het verkeerd?
nogmaals ff posten, deze gast heeft dus verkeerde techniek?
pi_103419404
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Volgens mij 100% goed.
pi_103419545
Ik snap dat gezeik met die pussypads enzo nooit. Als je je handen en schouders goed zet maken je traps toch automatisch een soort plateautje waar je precies die bar op kan leggen? Dat snapte ik als ectokneus zelf.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103419821
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Volgens mij 100% goed.
Volgens mij ook.
16meter had het erover dat wanneer mensen een handdoek of oid gebruiken de verkeerde techniek hebben.
Dit filmpje heeft zijn stelling even verbroken.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:55:47 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103420154
Ik gebruik de pussypad in mijn gym niet omdat die zwart is. Ik squat alleen met roze pussypads.
Confidence through competence
pi_103420427
De pussypad haters deadliften ook wel zonder straps en mixed grip mag ik hopen
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:08:52 #262
97111 ukga
Siewosie baas
pi_103420550
Kan jullie het rotten of iemand handschoenen heeft, pussypads gebruikt of kneestraps. big fucking deal.

Iedereen loopt hier ook lekker te doen alsof ze hardcore zijn, terwijl ik van het merendeel het idee heb dat ze het niet zijn :')
pi_103420731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:46 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Volgens mij ook.
16meter had het erover dat wanneer mensen een handdoek of oid gebruiken de verkeerde techniek hebben.
Dit filmpje heeft zijn stelling even verbroken.
O, ja nu zie ik de pad nu pas,..Die had ik even gemist, zat meer op de techniek te letten.
Heb zijn post(16meter) niet gelezen, Maar om nu te zeggen dat 16 meter het verkeerd had.. Hij heeft een punt: want een pad is vaak een teken van verkeerde techniek.
.
Denk niet dat deze man de pad nodig heeft... geen idee waarom hij die gebruikt.
De Squat is in iedergeval goed.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:20:08 #264
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_103420960
Net bij subway een 32cm bruin stokbrood met dubbel kaas en dubbel vlees (kip) op met honing mosterd saus (a). Ik kan er weer even tegen ;)

Morgen weer sporten, vandaag rustdag :D
pi_103421008
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef Ganzz het volgende:
Net bij subway een 32cm bruin stokbrood met dubbel kaas en dubbel vlees (kip) op met honing mosterd saus (a). Ik kan er weer even tegen ;)

Nice.
pi_103421278
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef Ganzz het volgende:

Ik vind die chicken teriyaki met honing mosterd altijd zo fucking heerlijk _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef ukga het volgende:
Kan jullie het rotten of iemand handschoenen heeft, pussypads gebruikt of kneestraps. big fucking deal.

Iedereen loopt hier ook lekker te doen alsof ze hardcore zijn, terwijl ik van het merendeel het idee heb dat ze het niet zijn :')

Ik ben sowieso hardcore. problem?
Of toch du vader?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:30:27 #267
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103421295
Kipfilet met kaas en chipotle :9~
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_103421323
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef ukga het volgende:

idd

pi_103421464
Een domme vraag, maar ik stel hem toch maar even: ben ik op de goeie weg om zo'n lichaam te krijgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
(Mooie verhoudingen, niet al te breed, als hij een shirt aandoet zie je toch dat hij aardig wat spieren heeft)(Ik bedoel dus niet de bredere Ronaldo nu)
SPOILER
Mijn schema momenteel:
Maandag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Dinsdag: -
Woensdag: 1 uur lang rug + 'rugschouders' + biceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Donderdag: -
Vrijdag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Zaterdag: -
Zondag: 1 uur lang cardio met weerstand (10km)

Voeding: eten wat de pot schaft (spaghetti, nasi, vis, broccoli, rijst, aardapellen etc. geen fastfood).
M'n buik wil ik pas beginnen te trainen als ik een lager vetpercentage heb bereikt (geen idee wat die nu is).
M'n benen zijn al gespierd genoeg (speelde vroeger voetbal: eerste divisie a1 maar ik was gestopt wegens blessure's a la Robben)
Failure is success if we learn from it.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:38:19 #270
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103421518
Ok wie is er nu weer aan het trollen?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_103421536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef Kroc het volgende:
De pussypad haters deadliften ook wel zonder straps en mixed grip mag ik hopen
Mixed grip wel voor de laatste paar setjes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hij squat goed. Maar ik denk niet dat hij het kussentje nodig heeft.
pi_103421604
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Een domme vraag, maar ik stel hem toch maar even: ben ik op de goeie weg om zo'n lichaam te krijgen:

SPOILER
en
SPOILER
(Mooie verhoudingen, niet al te breed, als hij een shirt aandoet zie je toch dat hij aardig wat spieren heeft)(Ik bedoel dus niet de bredere Ronaldo nu)
SPOILER
Mijn schema momenteel:
Maandag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Woensdag: 1 uur lang rug + 'rugschouders' + biceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Vrijdag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.

Voeding: eten wat de pot schaft (spaghetti, nasi, vis, broccoli, rijst, aardapellen etc. geen fastfood).
M'n buik wil ik pas beginnen te trainen als ik een lager vetpercentage heb bereikt (geen idee wat die nu is).
M'n benen zijn al gespierd genoeg (speelde vroeger voetbal: eerste divisie a1 maar ik was gestopt wegens blessure's a la Robben)
pi_103421688
Bedoelde ook zonder mixed grip, overhands dus
pi_103421938
quote:

SPOILER
en
SPOILER
SPOILER
Mijn schema momenteel:

Wat een ecto is dat dan. :') Met z'n ingevallen kippenborst.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:50:58 #275
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_103421966
quote:

SPOILER
en
SPOILER
SPOILER
Mijn schema momenteel:

:'(
Deathlift or Die.
pi_103422066
Haten op mensen die geen steroïden slikken :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_103422100
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:50 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Wat een ecto is dat dan. :') Met z'n ingevallen kippenborst.
Als je 60 kg (30kg per/db dus) tilt op de dumbbell press chest heb je alles behalve kippenborsten (en nee ik ben geen Arnold o.i.d.), mijn borsten (geen tieten en geen vet) zijn nu al groter dan die van Ronaldo's op die eerste foto. Ronaldo's vetpercentage is alleen vele malen lager.
Failure is success if we learn from it.
pi_103422135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Als je 60 kg (30kg per/db dus) tilt op de dumbbell press chest heb je alles behalve kippenborsten, mijn borsten (geen tieten en geen vet) zijn nu al groter dan die van Ronaldo's op die eerste foto. Ronaldo's vetpercentage is alleen vele malen lager.
Wie gebruikt er nou dumbbels dan. Je mag pas meepraten als je 150kg bencht.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:58:10 #279
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_103422199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Als je 60 kg (30kg per/db dus) tilt op de dumbbell press chest heb je alles behalve kippenborsten (en nee ik ben geen Arnold o.i.d.), mijn borsten (geen tieten en geen vet) zijn nu al groter dan die van Ronaldo's op die eerste foto. Ronaldo's vetpercentage is alleen vele malen lager.
Je zit hier verkeerd.
Deathlift or Die.
pi_103422220
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:56 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Wie gebruikt er nou dumbbels dan. Je mag pas meepraten als je 150kg bencht.
:') :')
halters _O_
pi_103422603
Vandaag stond ik op mijn werk rustig te praten over voeding met een gast.

Komt er een domme schoonkamer voorbij en begint echt direct te bl@@ten
"Als je maar niet aan de Anaboluuh gaat he"
Ik zeg, bedank voor je input, maar wij praten even veder..
Zegt ie, "ja is goed, want ik ken 5 mensen die allemaal dood zijn gegaan aan Anaboleuh"..
Ik zeg, leuk dat je dat met ons wil delen... en praat weer veder,.. komt ie weer..
want ik ken 5 mensen die allemaal dood zijn gegaan aan Anabole, allemaal neurologische problemen.
Ik nu beetje geirriteerd, zeg o,ja, wat zijn hun namen...
Schoonmaker stumel, stumel, ja dat ga ik niet zo maar zeggen.
Ik geef gewoon hun voornamen, komop zeg dan.
Hij, echt Kees, Jan, Piet, Mark
Ik dat zijn er 4
Schoonmaker, oja, Roy nog.
Ik zeg, noem ze nou nog eens (ondertussen ligt die gast waar ik eerst rustig mee sprak al in een deuk)
Schoonmaker...uuh Marchel, Rik, Jan uuuh Piet?
Ik, je Lult gewoon uit je nek....
Schoonmaker druipt af, mompelend dat hij ze echt kent, neurologische problemen..mok mok.
pi_103422970
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

halters _O_
barbells.

halters :') zit je bij een health club ofzo?
pi_103423015
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

halters _O_
'halters' zeggen :') wat 16meter zegt. Health club much? :D
Of toch du vader?
pi_103423133
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:

[..]

barbells.

halters :') zit je bij een health club ofzo?
nee. :')
Halters gaan t/m 50kg _O_

Engelse benaming gebruiken :')
pi_103423180
squat noem je ook kniebuigen zeker?

bent-over row = voorovergebogen roeien?
pi_103423248
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef 16meter het volgende:

Ja hoezo 8)7

Deze gast noemt Roids in 1 adem met Proteineshakes
[youtube]http://www.youtube.com/user/ROCKSOLID2007#p/u/5/jsjXcK71WQo[/youtube]

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2011 18:37:57 ]
pi_103423286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef 16meter het volgende:

neehoor :)
Materiaal wel, oefeningen niet.

leuke troll trouwens hoor ;)
pi_103425681
Gewoon halters man
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_103425947
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-10-2011 19:55:11 ]
If not now, then when.
pi_103431326
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Even afgezien van het feit dat je natuurlijk éérst je energiebehoefte bepaalt, en daarna je gewenste macro's en dáárna aan de hand daarvan pas je eetschema opstelt...

valt wel op dat de hoeveelheid eiwitten extreem hoog uitvalt bij velen. Persoonlijk nooit het nut gezien van 50% van je calorieën uit eiwitten, net als wat Mr. J. zegt, kan wel wat minder eiwit ten behoeve van vet. Heb je ook gewoon nodig.
Stel dat je op 3300 kcal zit om aan te komen, en dan 30% daarvan uit eiwit wilt halen -> 3300 * 0.3 = 990 kcal, 990 / 4 = 247.5 gram eiwit. Bij een gewicht van 73 kg is dat... bijna 3.5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Is dat niet veel te veel?

(Ik vraag het hier, aangezien het BB & Voedingtopic nog niet echt goed bezocht wordt, en hier wel mijn twijfels bij heb nu ik eens een hard voedingsschema wil neerzetten ipv 'veel eten' + 'veel eiwit')
pi_103431668
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Stel dat je op 3300 kcal zit om aan te komen, en dan 30% daarvan uit eiwit wilt halen -> 3300 * 0.3 = 990 kcal, 990 / 4 = 247.5 gram eiwit. Bij een gewicht van 73 kg is dat... bijna 3.5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Is dat niet veel te veel?

(Ik vraag het hier, aangezien het BB & Voedingtopic nog niet echt goed bezocht wordt, en hier wel mijn twijfels bij heb nu ik eens een hard voedingsschema wil neerzetten ipv 'veel eten' + 'veel eiwit')
Mja lastig. Sommige bodybuilders zeggen dat je 2-3g eiwit per kilo gewicht moet eten, m.i. is dat veel te veel en eten de meeste bodybuilders ook meer eiwit dan ze nodig hebben, maar wat nou de precieze hoeveelheid die je nodig hebt is? Onmogelijk om achter te komen, het is gewoon onbekend.
pi_103431889
Ik weet niet wat het is bij mij, ik train al heel wat jaren serieus en heb heel wat gelezen. Ik verdom het alleen om heel mijn voeding perfect op orde stellen. Alles afwegen en berekenen, ik begin er niet aan.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:19:37 #293
55709 Stereotomy
pi_103431911
Er zijn studies daarover. De consensus is dat men 1.5-2x het lichaamsgewicht in grammen eiwit per dag aanraadt, en daarboven je eigenlijk geen éxtra hypertrofie meer ziet. Dit geldt voor zowel gevorderde als beginnende krachttraininers.

Méér kan natuurlijk altijd, vandaar dus dat je ook bij 3x resultaat ziet.

Maar persoonlijk up ik liever de hoeveelheid carbs in mijn macro verhoudingen. Ten eerste voel ik me de hele dag veel beter, en ten tweede heb je meer variatiemogelijkheden in je eten.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:24:19 #294
97111 ukga
Siewosie baas
pi_103432131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:19 schreef Kroc het volgende:
Ik weet niet wat het is bij mij, ik train al heel wat jaren serieus en heb heel wat gelezen. Ik verdom het alleen om heel mijn voeding perfect op orde stellen. Alles afwegen en berekenen, ik begin er niet aan.
Dan doe je het niet :)
pi_103432227
En dan zat ik ook altijd te kloten van 'hoe krijg ik nu grotere schouders', talloze variaties van lateral raises etc.
Dan dacht ik fok dat, pushpresses en farmer walks en voila, ze groeiden als kool inclusief traps

maar nee ik ga idd niet rekenen omdat ik geen intenties heb om op een podium te staan of me druk maak om een cm meer of minder om mijn bovenarm
pi_103432337
Wat is dan de betere manier om nu je macros te bepalen? Die "1.5 - 2 gram eiwit per kg" regel? Verdelingen as als 30/40/30? Combinatie van? Dus, verhouding eiwit naar beneden schroeven wanneer je fors over die 2 gram per kg heengaat?

Dat je op basis van x gram eiwit/carbs/vet daarna een mooi schema maakt snap ik, maar dan moet je eerst wel die macro's op een rijtje krijgen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:28:59 #297
55709 Stereotomy
pi_103432357
Het zal nooit op de kcal / gram te berekenen zijn. Als je lichaam de benodigde energie en eiwitten uit je voedsel kan halen om te groeien, dan zal het groeien. Of jij er nou met een rekenmachine aan gezeten hebt of niet.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:30:02 #298
97111 ukga
Siewosie baas
pi_103432411
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef Kroc het volgende:
En dan zat ik ook altijd te kloten van 'hoe krijg ik nu grotere schouders', talloze variaties van lateral raises etc.
Dan dacht ik fok dat, pushpresses en farmer walks en voila, ze groeiden als kool inclusief traps

maar nee ik ga idd niet rekenen omdat ik geen intenties heb om op een podium te staan of me druk maak om een cm meer of minder om mijn bovenarm
dat is mijn intentie ook niet
maar om te groeien (wat je doel ook is) zal je toch een voedingsschema moeten hebben waar je je aanhoudt
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:30:52 #299
55709 Stereotomy
pi_103432446
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dan de betere manier om nu je macros te bepalen? Die "1.5 - 2 gram eiwit per kg" regel? Verdelingen as als 30/40/30?
Je begrijpt dat dit uiteindelijk op hetzelfde neer komt? Tenzij je letterlijk bovengenoemde verdeling noemt natuurlijk

De studies maten het x gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Als jij denkt dat je een uitzondering bent als skinny fuck ecto, en wat je nu doet werkt voor je en is vol te houden met zoveel eiwit op een dag ivm praktische zaken, dan zou ik gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.
pi_103432533
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef ukga het volgende:

[..]

dat is mijn intentie ook niet
maar om te groeien (wat je doel ook is) zal je toch een voedingsschema moeten hebben waar je je aanhoudt
ja ok, maar dit hoeft niet uitgeschreven te zijn. Voor optimale prestaties misschien, maar alle zorgen die hierbij komen kan het weer te niet te doen.
Ik weet ongeveer wat ik eet per dag, exact hoef ik het niet te weten. Het zal me een zorg zijn als ik op een dag 100kcal teveel of teweinig binnen heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')