Als je 60 kg (30kg per/db dus) tilt op de dumbbell press chest heb je alles behalve kippenborsten (en nee ik ben geen Arnold o.i.d.), mijn borsten (geen tieten en geen vet) zijn nu al groter dan die van Ronaldo's op die eerste foto. Ronaldo's vetpercentage is alleen vele malen lager.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een ecto is dat dan.Met z'n ingevallen kippenborst.
Wie gebruikt er nou dumbbels dan. Je mag pas meepraten als je 150kg bencht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Als je 60 kg (30kg per/db dus) tilt op de dumbbell press chest heb je alles behalve kippenborsten, mijn borsten (geen tieten en geen vet) zijn nu al groter dan die van Ronaldo's op die eerste foto. Ronaldo's vetpercentage is alleen vele malen lager.
Je zit hier verkeerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:55 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Als je 60 kg (30kg per/db dus) tilt op de dumbbell press chest heb je alles behalve kippenborsten (en nee ik ben geen Arnold o.i.d.), mijn borsten (geen tieten en geen vet) zijn nu al groter dan die van Ronaldo's op die eerste foto. Ronaldo's vetpercentage is alleen vele malen lager.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou dumbbels dan. Je mag pas meepraten als je 150kg bencht.
nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
barbells.
halterszit je bij een health club ofzo?
Ja hoezoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef 16meter het volgende:
squat noem je ook kniebuigen zeker?
bent-over row = voorovergebogen roeien?
neehoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef 16meter het volgende:
squat noem je ook kniebuigen zeker?
bent-over row = voorovergebogen roeien?
Stel dat je op 3300 kcal zit om aan te komen, en dan 30% daarvan uit eiwit wilt halen -> 3300 * 0.3 = 990 kcal, 990 / 4 = 247.5 gram eiwit. Bij een gewicht van 73 kg is dat... bijna 3.5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Is dat niet veel te veel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Even afgezien van het feit dat je natuurlijk éérst je energiebehoefte bepaalt, en daarna je gewenste macro's en dáárna aan de hand daarvan pas je eetschema opstelt...
valt wel op dat de hoeveelheid eiwitten extreem hoog uitvalt bij velen. Persoonlijk nooit het nut gezien van 50% van je calorieën uit eiwitten, net als wat Mr. J. zegt, kan wel wat minder eiwit ten behoeve van vet. Heb je ook gewoon nodig.
Mja lastig. Sommige bodybuilders zeggen dat je 2-3g eiwit per kilo gewicht moet eten, m.i. is dat veel te veel en eten de meeste bodybuilders ook meer eiwit dan ze nodig hebben, maar wat nou de precieze hoeveelheid die je nodig hebt is? Onmogelijk om achter te komen, het is gewoon onbekend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stel dat je op 3300 kcal zit om aan te komen, en dan 30% daarvan uit eiwit wilt halen -> 3300 * 0.3 = 990 kcal, 990 / 4 = 247.5 gram eiwit. Bij een gewicht van 73 kg is dat... bijna 3.5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Is dat niet veel te veel?
(Ik vraag het hier, aangezien het BB & Voedingtopic nog niet echt goed bezocht wordt, en hier wel mijn twijfels bij heb nu ik eens een hard voedingsschema wil neerzetten ipv 'veel eten' + 'veel eiwit')
Dan doe je het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:19 schreef Kroc het volgende:
Ik weet niet wat het is bij mij, ik train al heel wat jaren serieus en heb heel wat gelezen. Ik verdom het alleen om heel mijn voeding perfect op orde stellen. Alles afwegen en berekenen, ik begin er niet aan.
dat is mijn intentie ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef Kroc het volgende:
En dan zat ik ook altijd te kloten van 'hoe krijg ik nu grotere schouders', talloze variaties van lateral raises etc.
Dan dacht ik fok dat, pushpresses en farmer walks en voila, ze groeiden als kool inclusief traps
maar nee ik ga idd niet rekenen omdat ik geen intenties heb om op een podium te staan of me druk maak om een cm meer of minder om mijn bovenarm
Je begrijpt dat dit uiteindelijk op hetzelfde neer komt? Tenzij je letterlijk bovengenoemde verdeling noemt natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dan de betere manier om nu je macros te bepalen? Die "1.5 - 2 gram eiwit per kg" regel? Verdelingen as als 30/40/30?
ja ok, maar dit hoeft niet uitgeschreven te zijn. Voor optimale prestaties misschien, maar alle zorgen die hierbij komen kan het weer te niet te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef ukga het volgende:
[..]
dat is mijn intentie ook niet
maar om te groeien (wat je doel ook is) zal je toch een voedingsschema moeten hebben waar je je aanhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |