Goddelijk? Ik heb hem ook gister gegeten, ik vond het echt gewoon een standaard burger die ik thuis nog lekkerder kan makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Mcdeluxe was goddelijk. En opzich is die ook nog gezonder dan de andere burgers met vette sauzen.
Misschien komt het ook doordat ik al wekenlang alleen kip, vis, rijst en brocolli eet, want gister ook een gebakje van me moeder gegeten en dat was ook superlekker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Goddelijk? Ik heb hem ook gister gegeten, ik vond het echt gewoon een standaard burger die ik thuis nog lekkerder kan makenivm dikker vlees en lekkerdere broodjes
Nergens letterlijk, maar je bent wel een verschrikkelijke betweter als ik je posts zo lees..quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nergens letterlijk, maar je bent wel een verschrikkelijke betweter als ik je posts zo lees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zijkanten trainen!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:10 schreef o.us het volgende:
Sinds kort ben ik weer beginnen met fitnessen (met name krachttrainingen) omdat ik door reizen en ziekte echt serieus een jaar niet meer heb gesport. Ik drink ook de whey (met isolaat) van The Natural Health Shop want de truuk zit natuurlijk voornamelijk in het eten en het verdelen van jouw energie. Enniewee, so far so good maar hoe kan ik de zijkanten trainen? Daar zit best wel veel vet opgeslagen van die afgelopen tijd. Iemand met tips?
nogmaals ff posten, deze gast heeft dus verkeerde techniek?quote:
Volgens mij 100% goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nogmaals ff posten, deze gast heeft dus verkeerde techniek?
Volgens mij ook.quote:
O, ja nu zie ik de pad nu pas,..Die had ik even gemist, zat meer op de techniek te letten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
16meter had het erover dat wanneer mensen een handdoek of oid gebruiken de verkeerde techniek hebben.
Dit filmpje heeft zijn stelling even verbroken.
Nice.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef Ganzz het volgende:
Net bij subway een 32cm bruin stokbrood met dubbel kaas en dubbel vlees (kip) op met honing mosterd saus (a). Ik kan er weer even tegen
Morgen weer sporten, vandaag rustdag
Ik vind die chicken teriyaki met honing mosterd altijd zo fucking heerlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef Ganzz het volgende:
Net bij subway een 32cm bruin stokbrood met dubbel kaas en dubbel vlees (kip) op met honing mosterd saus (a). Ik kan er weer even tegen
Morgen weer sporten, vandaag rustdag
Ik ben sowieso hardcore. problem?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef ukga het volgende:
Kan jullie het rotten of iemand handschoenen heeft, pussypads gebruikt of kneestraps. big fucking deal.
Iedereen loopt hier ook lekker te doen alsof ze hardcore zijn, terwijl ik van het merendeel het idee heb dat ze het niet zijn
iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef ukga het volgende:
Kan jullie het rotten of iemand handschoenen heeft, pussypads gebruikt of kneestraps. big fucking deal.
Iedereen loopt hier ook lekker te doen alsof ze hardcore zijn, terwijl ik van het merendeel het idee heb dat ze het niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Mooie verhoudingen, niet al te breed, als hij een shirt aandoet zie je toch dat hij aardig wat spieren heeft)(Ik bedoel dus niet de bredere Ronaldo nu)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schema momenteel:
Maandag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Dinsdag: -
Woensdag: 1 uur lang rug + 'rugschouders' + biceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Donderdag: -
Vrijdag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Zaterdag: -
Zondag: 1 uur lang cardio met weerstand (10km)
Voeding: eten wat de pot schaft (spaghetti, nasi, vis, broccoli, rijst, aardapellen etc. geen fastfood).
M'n buik wil ik pas beginnen te trainen als ik een lager vetpercentage heb bereikt (geen idee wat die nu is).
M'n benen zijn al gespierd genoeg (speelde vroeger voetbal: eerste divisie a1 maar ik was gestopt wegens blessure's a la Robben)Failure is success if we learn from it.![]()
Mixed grip wel voor de laatste paar setjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef Kroc het volgende:
De pussypad haters deadliften ook wel zonder straps en mixed grip mag ik hopenHij squat goed. Maar ik denk niet dat hij het kussentje nodig heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nogmaals ff posten, deze gast heeft dus verkeerde techniek?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Een domme vraag, maar ik stel hem toch maar even: ben ik op de goeie weg om zo'n lichaam te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Mooie verhoudingen, niet al te breed, als hij een shirt aandoet zie je toch dat hij aardig wat spieren heeft)(Ik bedoel dus niet de bredere Ronaldo nu)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schema momenteel:
Maandag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Woensdag: 1 uur lang rug + 'rugschouders' + biceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Vrijdag: 1 uur lang borst+schouders+triceps + 30min cardio (met weerstand): 5 km.
Voeding: eten wat de pot schaft (spaghetti, nasi, vis, broccoli, rijst, aardapellen etc. geen fastfood).
M'n buik wil ik pas beginnen te trainen als ik een lager vetpercentage heb bereikt (geen idee wat die nu is).
M'n benen zijn al gespierd genoeg (speelde vroeger voetbal: eerste divisie a1 maar ik was gestopt wegens blessure's a la Robben)![]()
![]()
Een domme vraag, maar ik stel hem toch maar even: ben ik op de goeie weg om zo'n lichaam te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Mooie verhoudingen, niet al te breed, als hij een shirt aandoet zie je toch dat hij aardig wat spieren heeft)(Ik bedoel dus niet de bredere Ronaldo nu)Wat een ecto is dat dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schema momenteel:
M'n benen zijn al gespierd genoeg (speelde vroeger voetbal: eerste divisie a1 maar ik was gestopt wegens blessure's a la Robben)Met z'n ingevallen kippenborst.
![]()
Een domme vraag, maar ik stel hem toch maar even: ben ik op de goeie weg om zo'n lichaam te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Mooie verhoudingen, niet al te breed, als hij een shirt aandoet zie je toch dat hij aardig wat spieren heeft)(Ik bedoel dus niet de bredere Ronaldo nu)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schema momenteel:
M'n benen zijn al gespierd genoeg (speelde vroeger voetbal: eerste divisie a1 maar ik was gestopt wegens blessure's a la Robben)
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: