44 gr. meervoudig onverzadigde vetten per 100 gr.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo vet zijn walnoten toch niet?
Ben je aan het cutten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Nieuw eetschema (oud eetschema aangepast).
08.00 Muesli met magere yoghurt+ stuk fruit + shake
10.00 Snee brood, fruit, 4 eiwitten.
12.00 Pangafilet+ zilvervliesrijst/volkorenpasta.
15.00 Stuk fruit, salade
18.00 1 snee brood+ 2 plakjes kalkoenfilet of blikje tuna.
20.00 Shake+ Groente( 200 gr doperwten/kikkererwten, halve broccoli)
Iemand tips/op of aanmerkingen ?
Vp weet ik nog niet helaas.
BMR : 1668
Onderhoud :2585
Weten jullie ook een programmaatje waarmee ik kan uitrekenen hoeveel kcal/e/k/v mijn eetschema bevat...
Kus!
wat wil je ermee bereiken? Das wel handig om te vermelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Nieuw eetschema (oud eetschema aangepast).
08.00 Muesli met magere yoghurt+ stuk fruit + shake
10.00 Snee brood, fruit, 4 eiwitten.
12.00 Pangafilet+ zilvervliesrijst/volkorenpasta.
15.00 Stuk fruit, salade
18.00 1 snee brood+ 2 plakjes kalkoenfilet of blikje tuna.
20.00 Shake+ Groente( 200 gr doperwten/kikkererwten, halve broccoli)
Iemand tips/op of aanmerkingen ?
Vp weet ik nog niet helaas.
BMR : 1668
Onderhoud :2585
Weten jullie ook een programmaatje waarmee ik kan uitrekenen hoeveel kcal/e/k/v mijn eetschema bevat...
Kus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn bullshit-excuus-alarm gaat afquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:38 schreef Ganzz het volgende:
Ik woon gewoon thuis, dus megaflexibel ben ik niet met eten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:38 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik aan calorieën, energie etc naar binnen werk. Ik wil daar wel eens een keer naar kijken.
Mijn ontbijt bestaat uit (veel)brinta + goedemorgen + thee.
Over de dag heen 14 boterhammen met kaas/kipfilet/appelstroop/pindakaas.
Avond eten:Wat de pot schaft.
En verder meestal nog wat fruit tussendoor, en savonds na het sporten een megaboterham met ei of iets anders.
Ik woon gewoon thuis, dus megaflexibel ben ik niet met eten.Die spoiler, nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Volgens mij wordt zink voornamelijk gebruikt om het immuunsysteem te boosten. Of bedoel je dat met dik gedrukte zin?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft een van jullie meer informatie over het nut van zinksupplementen? Van wat ik heb gelezen heb je bij een normaal dieet geen tekort aan zink, en heeft supplementeren geen nut - in de zin dat je testosteronspiegel er niet hoger van wordt dan je normale baseline.
Dit is misschien wel erger dan crossfit, mensen die hun eigeel eruit halen. Al het goede (vitamines / mineralen) zit in je eigeel, en ook nog eens de meeste eiwitten. Vier eitjes zonder eiwit heeft ab-so-luut geen zin. Is loze vulling met misschien 10 gram eiwit, TOTAAL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja 4 eieren koken, eigeel eruithalen = 4 eiwitten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:38 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik aan calorieen, energie etc naar binnen werk. Ik wil daar wel eens een keer naar kijken.
Mijn ontbijt bestaat uit (veel)brinta + goedemorgen + thee.Ik gooi altijd een scheut melk bij me kwark, brinta, havermout, whey combo. Anders krijg je een soort cement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je baseert dit op basis van dat je 8 (!) maanden geen griep gehad hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zink voornamelijk gebruikt om het immuunsysteem te boosten. Of bedoel je dat met dik gedrukte zin?
Verder heb ik alleen mr popcorn based evidence, maar ik zweer erbij. Ik train vaak net iets te hard wanneer ik me niet helemaal 100% voel (opkomende griepje oid). Wanneer ik dan thuis kwam, voelde ik de bui al hangen. Volgende dag keelpijn/verkouden of echt griep.
Nu neem ik bijna standaard een zink tabletje na elke training, en als ik me ff iets minder voel, 2 x zink en 1 400 mg ibu. Heb geen griep meer gehad sinds (feb 2011) ik hiermee ben begonnen.
Correct.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:12 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Dus je baseert dit op basis van dat je 8 (!) maanden geen griep gehad hebt?
Clean eten, krachttraining + HIITquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:10 schreef o.us het volgende:
Sinds kort ben ik weer beginnen met fitnessen (met name krachttrainingen) omdat ik door reizen en ziekte echt serieus een jaar niet meer heb gesport. Ik drink ook de whey (met isolaat) van The Natural Health Shop want de truuk zit natuurlijk voornamelijk in het eten en het verdelen van jouw energie. Enniewee, so far so good maar hoe kan ik de zijkanten trainen? Daar zit best wel veel vet opgeslagen van die afgelopen tijd. Iemand met tips?
Tell me if you know it. Plaatselijk verbranden kan bijna niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:10 schreef o.us het volgende:
Sinds kort ben ik weer beginnen met fitnessen (met name krachttrainingen) omdat ik door reizen en ziekte echt serieus een jaar niet meer heb gesport. Ik drink ook de whey (met isolaat) van The Natural Health Shop want de truuk zit natuurlijk voornamelijk in het eten en het verdelen van jouw energie. Enniewee, so far so good maar hoe kan ik de zijkanten trainen? Daar zit best wel veel vet opgeslagen van die afgelopen tijd. Iemand met tips?
Als ecto kan dat misschien ik als meso/endo moet echt oppassen datik niet te weinig of te veel eet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:26 schreef fathank het volgende:
[..]
wat wil je ermee bereiken? Das wel handig om te vermelden.
Ik doe niet aan schema's (niet in de bulk iig), ik vreet gewoon alles wat los en vast zit. Stuk of 12 volkoren boterhammen met kip, pindakaas rookvlees. Tussendoor ergens nog een bord rijst/nasi/pasta ofzo, blikje tonijn met een klodder mayo lepel ik ook bijna dagelijks weg. Dan nog avondeten, bak kwark(als het er geen 2 zijn), 's ochtends een shake bij 't ontbijt en na 't trainen. En dan nog alle tussendoortjes die er nog in gepropt worden
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Clean eten, krachttraining + HIIT
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tell me if you know it. Plaatselijk verbranden kan bijna niet.
Hmm, dat had ik al verwacht. Sowieso eet ik maar 1x per week iets vettigs (niet op rustdag natuurlijk). Ik drink smaakloze proteïneshakes (quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef seto het volgende:
Je kan niet alleen op één bepaalde plek vet verliezen, en vet bij de buik gaat meestal als laatste weg.
Als je 'smaakloze' shakes neemt en wel naar de Subway gaat, dan kun je net zo goed ook shakes met smaak kopen. Zo veel maakt dit niet uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, dat had ik al verwacht. Sowieso eet ik maar 1x per week iets vettigs (niet op rustdag natuurlijk). Ik drink smaakloze proteïneshakes () want die zijn het meest schoon en als ik fastfood eet eet ik Subway
De rest probeer ik zwaar te vermijden.. Voor de rest veel fruit, vezels, kip (
) en groente per dag en probeer ik zoveel mogelijk te verbranden per dag.
Ligt er weer aan welk broodje neemtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:07 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Als je 'smaakloze' shakes neemt en wel naar de Subway gaat, dan kun je net zo goed ook shakes met smaak kopen. Zo veel maakt dit niet uit.
SInds wanneer zit jij in dit topic dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, dat had ik al verwacht. Sowieso eet ik maar 1x per week iets vettigs (niet op rustdag natuurlijk). Ik drink smaakloze proteïneshakes () want die zijn het meest schoon en als ik fastfood eet eet ik Subway
De rest probeer ik zwaar te vermijden.. Voor de rest veel fruit, vezels, kip (
) en groente per dag en probeer ik zoveel mogelijk te verbranden per dag.
Qua eten:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:10 schreef o.us het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |