En dat zonder handschoentjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef seto het volgende:
Echt sick hoe weinig moeite hij hoeft te doen voor die cleans, hoop dat ik er op mijn 44e nog zo beastly uit zie.
Seizoen voor aardbeien is voorbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom kan ik geen aardbeien kopen in de supermarkt?
Hij deed wrist curl en bicep curl ineen jeweetz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef robuust89 het volgende:
Holy shit![]()
Zo'n gozer hier in de sportschool ging curlen, en hij draaide zijn pols heen en weer tijdens de beweging
Het zag er heel raar uitpolsen verneuken FTW!
Good for you. Je had ze van mij kunnen kopen voor 4 gulden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb anders vandaag 8 gulden betaald voor een doosje aardbeien.
Tussen setjes door kijk ik wel eens om me heen. En wat ik dan zie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Snakey het volgende:
Waarom letten jullie zo op andermans work out trouwens? Hebben jullie niks beters te doen?
Verkoop jij aardbeien dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Good for you. Je had ze van mij kunnen kopen voor 4 gulden.
Concentreren op de volgende set?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Concentreren op de volgende set?
Naar anderen kijken heeft mij nog nooit geholpen te concentreren op wat ik zelf doe.
Tenzij je 10 minuten de tijd neemt voor je volgende set...
Nee, ik zeg toch, 'had'. En dan verse vanuit de tuin. Ik eet me gak aan aardbeien heel de zomer.quote:
Grappig heur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef ukga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je in een tunnel van focus zit elke x dat je de gym instapt tot het moment dat je naar buiten gaat
Wie zegt dat ik me niet concentreer? Ik kijk gewoon even om me heen, als ik wat opvallends zie kijk daar even naar. Het is niet alsof ik 3 minuten lang die gast aan ga zitten staren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Concentreren op de volgende set?
Naar anderen kijken heeft mij nog nooit geholpen te concentreren op wat ik zelf doe.
Tenzij je 10 minuten de tijd neemt voor je volgende set...
Oh vandaar dat je hele verhalen hebt hier over anderen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef seto het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet concentreer? Ik kijk gewoon even om me heen, als ik wat opvallends zie kijk daar even naar. Het is niet alsof ik 3 minuten lang die gast aan ga zitten staren.
Neh, ik zeg het nu tegen jou, maar het valt me in het algemeen op hier. Ik kan een topic vollullen per dag over wat ik dagelijks zie. Maar heeft het nut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef seto het volgende:
Ik post nooit veel verhalen over mensen in de gym, voor zover ik weet. Laatste wat ik me kan herinneren was over een dude met ernstig onderontwikkelde benen in vergelijking met zijn bovenlichaam, wat er gewoon niet uit zag
Is toch leuk aapjes kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Snakey het volgende:
Of moet ik deze nog een keer herhalen?
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve."
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef seto het volgende:
Soms voel je je gewoon goed na een zware set en als je dan iemand iets fouts/raars ziet doen voel je je erg machtig.
Probeer het hier eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef michiel_merk het volgende:
heeft iemand hier ervaring met mammoth 2500 ?
en wat voor werking heeft dat ?
zit nu nog aan de whey isolaat , maar kreeg een tip om mammoth te proberen
ok, bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Probeer het hier eens![]()
Bodybuilding & Voeding
You is welcome.quote:
naar de grond kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Grappig heur.
Maar ja, ik wel. Ik ga echt niet opletten op wat een ander doet. Dan ga ik me storen aan wat iedereen om me heen fout doet in mijn ogen. Daar heb ik helemaal geen zin in.
Bezweet, brullend anderen met een vernietigende blik aanstaren en genieten van het moment dat die beachboi's beschaamd hun ogen neerslaanquote:
halen ze bij crossfit eigeel uit eieren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit is misschien wel erger dan crossfit, mensen die hun eigeel eruit halen. Al het goede (vitamines / mineralen) zit in je eigeel, en ook nog eens de meeste eiwitten. Vier eitjes zonder eiwit heeft ab-so-luut geen zin. Is loze vulling met misschien 10 gram eiwit, TOTAAL.
http://chidlovski.net/liftup/l_athleteStatsResult.asp?a_id=1569quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef seto het volgende:
Echt sick hoe weinig moeite hij hoeft te doen voor die cleans, hoop dat ik er op mijn 44e nog zo beastly uit zie.
Nergens voor nodig imo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
You is welcome.
Kan de link van dat topic mss in de OP van deze reeks ? Iemand die dat fixen kan ?
Kom op, jij weet net zo goed als ik waarom dat topic er isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:50 schreef Mr.J het volgende:
Nergens voor nodig imo.
Voeding hoort bij bodybuilding, dus ook in dit topic.
Komt voort uit onzekerheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Snakey het volgende:
Waarom letten jullie zo op andermans work out trouwens? Hebben jullie niks beters te doen?
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:46 schreef 16meter het volgende:
Ik zag een gastje squats doen in de smith, aan elke kant 10kg, boven parallel, mèt pussy pad.
Feels good brah.
Dat zag ik laatst ook, ook in de smith, maar handdoek ipv pussypad, ik vroeg zo 'waarom heb je een handdoek daar', 'omdat het pijn doet'. Had hij dat ding direct op zijn nekwervels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:46 schreef 16meter het volgende:
Ik zag een gastje squats doen in de smith, aan elke kant 10kg, boven parallel, mèt pussy pad.
Feels good brah.
Mssn kun je hem de link van dit topic geven zodat ie zich wat meer kan inlezen ter zake bodybuildingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef 16meter het volgende:
In het squatrek, ja. Zonder pussy pad. Zoals iedereen.
Ik zou m eerder de link van het crossfit topic gevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:12 schreef ukga het volgende:
Mssn kun je hem de link van dit topic geven zodat ie zich wat meer kan inlezen ter zake bodybuilding
Ze snappen nooit dat de bar verkeerd ligt wanneer het pijn doet. Niet je techniek verbeteren hoor, gewoon een kussentje er omheen doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst ook, ook in de smith, maar handdoek ipv pussypad, ik vroeg zo 'waarom heb je een handdoek daar', 'omdat het pijn doet'. Had hij dat ding direct op zijn nekwervels.En hij stond direct onder die stang, terwijl je juist superver naar voren moet gaan staan. Leken op calf raises. Maar even geholpen en dat ging wel goed, maar nu zie ik hem nooit meer squatten.
Inderdaad. Dan denken ze dat de pijn na een poosje wel weggaat. Een oefening hoeft nooit pijn te doen. Als je techniek goed is, is het enige wat na verloop van tijd 'weggaat' respectievelijk pijn in je handen (door eeltvorming) en schommelen (door verbeterde vercoordinatie). Andere pijn = foute boel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef 16meter het volgende:
Is goed brah.
Denk dat die jongen op zich best serieuze gains wil maken, aangezien hij wel een soort van benen training doet.
[..]
Ze snappen nooit dat de bar verkeerd ligt wanneer het pijn doet. Niet je techniek verbeteren hoor, gewoon een kussentje er omheen doen.Ook jammer dat de instructeurs er nooit zijn om zulke gappies te helpen.
Alsof jij alles wist de eerste keer dat je een gym binnenliep..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef 16meter het volgende:
In het squatrek, ja. Zonder pussy pad. Zoals iedereen die serieus verder wil komen.
Waarom help je 'm niet even op weg? Als hij je raad daarna in de wind slaat, dan zou ik hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef 16meter het volgende:
In het squatrek, ja. Zonder pussy pad. Zoals iedereen die serieus verder wil komen.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij alles wist de eerste keer dat je een gym binnenliep..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef 16meter het volgende:
Is goed brah.
Denk dat die jongen op zich best serieuze gains wil maken, aangezien hij wel een soort van benen training doet.
[..]
Ze snappen nooit dat de bar verkeerd ligt wanneer het pijn doet. Niet je techniek verbeteren hoor, gewoon een kussentje er omheen doen.Ook jammer dat de instructeurs er nooit zijn om zulke gappies te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |