Ik volg dit topic al sinds ik ben begonnen met sporten, erg hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:26 schreef ukga het volgende:
[..]
SInds wanneer zit jij in dit topic dan?
Bij maaltijden gaat het er toch om dat het om iets hongerstillends gaat? Dus niet perse een boterham of een heel bord vol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Qua eten:
- 6x maaltijden per dag
- geen troep (suikers, transvetten, veel zout)
- je shakes: ik ken die winkel niet, maar er is echt wel redelijk smakende whey voor 50 euro / 2,5kg max.
Qua trainen:
- hoe ziet je schema eruit? zorg dat je in ieder geval squat, deadlift, bankdrukt
Qua rust:
- regelmatig leven;
- voldoende nachtrust
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:38 schreef Ganzz het volgende:
gatver, dat ziet er nou echt smerig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het voor je werkt, good for you
Of toch du vader?
Dit ja, de beste resultaten worden over het algemeen geboekt als je gewoon op onderhoud eet met cardio.quote:
Koop gewoon Whey Delicious van XXL Nutrition als je goddelijke shakes wilt. Je kan ook die van BodyenFitshop kopen maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er weer aan welk broodje neemt.
Idd, daarom eet ik ook altijd 2 Snickersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
Bij maaltijden gaat het er toch om dat het om iets hongerstillends gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER: Waarom staat dit hier en niet in het Bodybuilding & Voeding topic
Nee, het gaat erom dat er een goede hoeveelheid + verhouding aan macro's (= eiwitten/koolhydraten/vetten) inzit, op regelmatige tijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij maaltijden gaat het er toch om dat het om iets hongerstillends gaat? Dus niet perse een boterham of een heel bord vol.
Dat. Tevens het whey geneuzel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
DISCLAIMER: Waarom staat dit hier en niet in het Bodybuilding & Voeding topic[/sub]
waarom poste je niet eerder dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al sinds ik ben begonnen met sporten, erg he.
lolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al sinds ik ben begonnen met sporten, erg he.
Hier gaat er elke ochtend 2 borden Brinta naar binnen (ca. 160 gram + 0,8 liter melk).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef 16meter het volgende:
waarom ziet een schaaltje brinta er smerig uit?
netjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier gaat er elke ochtend 2 borden Brinta naar binnen (ca. 160 gram + 0,8 liter melk).
Wow respect, ik krijg max. 100 brinta(of liever havermout) en 0.5L melk weg, dan kan ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier gaat er elke ochtend 2 borden Brinta naar binnen (ca. 160 gram + 0,8 liter melk).
Want in bodybuilding is voeding belangrijker dan training.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Weissman het volgende:
DISCLAIMER: Waarom staat dit hier en niet in het Bodybuilding & Voeding topic
Amen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Want in bodybuilding is voeding belangrijker dan training.
Oké.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef robuust89 het volgende:
Holy shit![]()
Zo'n gozer hier in de sportschool ging curlen, en hij draaide zijn pols heen en weer tijdens de beweging
Het zag er heel raar uitpolsen verneuken FTW!
melk, kwark, siroop, verse aardbeien, banaantje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand nog tips voor zelf te maken shakes? (geen whey)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |