Als je 'smaakloze' shakes neemt en wel naar de Subway gaat, dan kun je net zo goed ook shakes met smaak kopen. Zo veel maakt dit niet uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, dat had ik al verwacht. Sowieso eet ik maar 1x per week iets vettigs (niet op rustdag natuurlijk). Ik drink smaakloze proteïneshakes () want die zijn het meest schoon en als ik fastfood eet eet ik Subway
De rest probeer ik zwaar te vermijden.. Voor de rest veel fruit, vezels, kip (
) en groente per dag en probeer ik zoveel mogelijk te verbranden per dag.
Ligt er weer aan welk broodje neemtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:07 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Als je 'smaakloze' shakes neemt en wel naar de Subway gaat, dan kun je net zo goed ook shakes met smaak kopen. Zo veel maakt dit niet uit.
SInds wanneer zit jij in dit topic dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, dat had ik al verwacht. Sowieso eet ik maar 1x per week iets vettigs (niet op rustdag natuurlijk). Ik drink smaakloze proteïneshakes () want die zijn het meest schoon en als ik fastfood eet eet ik Subway
De rest probeer ik zwaar te vermijden.. Voor de rest veel fruit, vezels, kip (
) en groente per dag en probeer ik zoveel mogelijk te verbranden per dag.
Qua eten:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:10 schreef o.us het volgende:
Sinds kort ben ik weer beginnen met fitnessen (met name krachttrainingen) omdat ik door reizen en ziekte echt serieus een jaar niet meer heb gesport. Ik drink ook de whey (met isolaat) van The Natural Health Shop want de truuk zit natuurlijk voornamelijk in het eten en het verdelen van jouw energie. Enniewee, so far so good maar hoe kan ik de zijkanten trainen? Daar zit best wel veel vet opgeslagen van die afgelopen tijd. Iemand met tips?
Ik volg dit topic al sinds ik ben begonnen met sporten, erg hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:26 schreef ukga het volgende:
[..]
SInds wanneer zit jij in dit topic dan?
Bij maaltijden gaat het er toch om dat het om iets hongerstillends gaat? Dus niet perse een boterham of een heel bord vol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Qua eten:
- 6x maaltijden per dag
- geen troep (suikers, transvetten, veel zout)
- je shakes: ik ken die winkel niet, maar er is echt wel redelijk smakende whey voor 50 euro / 2,5kg max.
Qua trainen:
- hoe ziet je schema eruit? zorg dat je in ieder geval squat, deadlift, bankdrukt
Qua rust:
- regelmatig leven;
- voldoende nachtrust
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:38 schreef Ganzz het volgende:
gatver, dat ziet er nou echt smerig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het voor je werkt, good for you
Of toch du vader?
Dit ja, de beste resultaten worden over het algemeen geboekt als je gewoon op onderhoud eet met cardio.quote:
Koop gewoon Whey Delicious van XXL Nutrition als je goddelijke shakes wilt. Je kan ook die van BodyenFitshop kopen maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er weer aan welk broodje neemt.
Idd, daarom eet ik ook altijd 2 Snickersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
Bij maaltijden gaat het er toch om dat het om iets hongerstillends gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER: Waarom staat dit hier en niet in het Bodybuilding & Voeding topic
Nee, het gaat erom dat er een goede hoeveelheid + verhouding aan macro's (= eiwitten/koolhydraten/vetten) inzit, op regelmatige tijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij maaltijden gaat het er toch om dat het om iets hongerstillends gaat? Dus niet perse een boterham of een heel bord vol.
Dat. Tevens het whey geneuzel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
DISCLAIMER: Waarom staat dit hier en niet in het Bodybuilding & Voeding topic[/sub]
waarom poste je niet eerder dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al sinds ik ben begonnen met sporten, erg he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |