Particuliere chirurg denk ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Zo snel al terecht? Alleen voor dit programma waarschijnlijk.
Zo zag het er wel uit inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Particuliere chirurg denk ik ook.
twitter:D_dutchyx twitterde op woensdag 30-11-2011 om 22:04:58#ditismijnlijf (dutch) = #thisismylife (English) reageer retweet
Ja, bergman kliniek.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Particuliere chirurg denk ik ook.
Ja bizarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Ook gewoon wakker zijn terwijl je oogleden af worden geknipt
Ze hebben ook alleen zijn oogleden gedaan, niet zijn wallen, plus misschien is het nog een beetje dik van de operatie.quote:
ze moest 30 keer dacht ik te horenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef MissJ het volgende:
ze moest 20 keer per dag naar de plee en nu is het 14/15 keer geworden
En niet naar de dokter durven... nu ziet heel Nederland het.quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef pleeborstel het volgende:
OMG lekker met de beentjes wijd voor de camera terwijl er eens goed ingezoomd wordt![]()
Dat doe toch niet?!
Nee stukje is al geweest. Beha uit en al. Ze blijven maar groeien zei ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef fespo het volgende:
[..]
[..]![]()
was het alleen een voorstukje of is het al geweest?
ik bedoel of ze nog terug komt in de uitzending of heb ik alles gemist?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee ze liet ze zien. Beha uit en al. Ze blijven maar groeien zei ze.
Dat weet ik niet. Je heb kans dat dit alles was.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef fespo het volgende:
[..]
ik bedoel of ze nog terug komt in de uitzending of heb ik alles gemist?
Stadhuis van Den Haag, volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
wtf is dit.
zit ze nou in een bedrijfskantine vol mensen naar dat vieze gebit te kijken
iddquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
19 is dat meisje nog maar, ik dacht veel ouder al.
Nou vorige keer moest ik de halve aflevering wegkijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef fespo het volgende:
oh wtf dit programma wordt steeds viezer
Ja idd kan dit niet bij hun eigen dokterquote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Staal het volgende:
Waarom willen mensen met al hun vieze kwalen op tv? Dit is gewoon aapjes kijken.
En zo'n mens moet dan morgen naar de bakker.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Tamponnetjes in mijn anus
Sorry tis heel erg
Ik zet het net aan, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar waarom was dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Tamponnetjes in mijn anus
Sorry tis heel erg
Dat krijgen we zo nog te zien was een voorstukjequote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet het net aan, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar waarom was dat?
Ah lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat krijgen we zo nog te zien was een voorstukje
Denk dat ze anders in haar broek poept.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet het net aan, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar waarom was dat?
Doet me denken aan iets dat we op de kleuterschool riepen "kurk in je reet en je ploft".quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk dat ze anders in haar broek poept..
Het is net als kijken naar een ongeluk.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:47 schreef Karina het volgende:
oh dear. Wat zal ik zeggen, wil ik dit allemaal weten? En toch blijven kijken
Ik hoop elke keer wel dat ik niet iemand zie die ik toevallig ken, die durf je nooit meer aan te kijken als je die met blote kont op tv hebt gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is net als kijken naar een ongeluk.
Grijns, ik zou het wel leuk vinden om de buurvrouw in dit programma te zien. Denk dat ik dan onder de tafel lig van het lachen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer wel dat ik niet iemand zie die ik toevallig ken, die durf je nooit meer aan te kijken als je die met blote kont op tv hebt gezien.
Dan ben je meteen genezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef Karina het volgende:
Stel het is een lekker gozer die je weleens tegenkomt, die met een heel vies kwaaltje in dat programma zit
Het lijkt me geen pretje, het schijnt ook vrij pijnlijk te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Staal het volgende:
Zo'n mammografie is ook vrouw onterend he?
Ik heb een B. Kreeg ook een keer een oproep maar ben niet gegaan omdat ik zo'n onderzoek zelf wel kan doen. Maar als je hele grote borsten hebt gaat dat natuurlijk niet. Het lijkt me echt afschuwelijk dat ze worden geplet tussen twee platen. Dat kan toch ook wel op een andere manier, lijkt me.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me geen pretje, het schijnt ook vrij pijnlijk te zijn.
Ik vroeg me net af hoe ze dat doen als je hele kleine borsten hebt? Dan kan zo een mammografie toch niet?
Mijn vriend heeft ooit een mammografie gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me geen pretje, het schijnt ook vrij pijnlijk te zijn.
Ik vroeg me net af hoe ze dat doen als je hele kleine borsten hebt? Dan kan zo een mammografie toch niet?
Hoe doen ze dat dan? Moest hij dan helemaal maar geplet tussen die platen?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ooit een mammografie gehad![]()
En hij heeft absoluut geen borsten
Ja geloof het wel, volgens mij trekken ze gewoon dat vel tussen die dingenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Moest hij dan helemaal maar geplet tussen die platen?
Nou iddquote:Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef Karina het volgende:
Het is al weg.
En heel vreemd dat ze nooit zo een onderzoek heeft gehad.
Ja die had ook niet verwacht dat ze zo met der kont voor de camera moestquote:Op donderdag 15 december 2011 15:05 schreef Staal het volgende:
Ik snap wel dat ze boos is op haar huisarts. Die heeft niet eens gekeken.
Die had er wrs. ook geen trek in..
Arm mens, morgen moet ze over straat.
Ik was het vergeten, TOEN zag ik dit topic weer in myat verschijnen terwijl ik naar een kookprogramma zit te kijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef fespo het volgende:
ah wtf ik blijf die beelden voor me zien
Toevallig hoorde ik vanmorgen een interview met de presentator bij Edwin Evers. Hij legde uit waarom mensen aan dit programma meedoen, collectieve schaamte is blijkbaar iets anders dan privé (weet het woord niet meer precies) schaamte.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 21.30 begint weer een nieuwe reeks afleveringen, ben benieuwd wat we nu weer te zien gaan krijgen
ja! Ik luisterde ook 538 vanochtend, dus heb het ook gehoord. Vond het ook maar een vaag verhaal, maar goedquote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig hoorde ik vanmorgen een interview met de presentator bij Edwin Evers. Hij legde uit waarom mensen aan dit programma meedoen, collectieve schaamte is blijkbaar iets anders dan privé (weet het woord niet meer precies) schaamte.
Oftewel: als iedereen het ziet schamen sommige mensen zich opeens helemaal niet, maar als ze hun enge kwaaltje bij hun eigen huisarts moeten laten zien welIk vond het in ieder geval een beetje raar verhaal.
Dit!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zit een beetje te twijfelen tussen dit of exotische liefde
Sowieso niet, maar ik vond het nog niet zo vreselijk eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou dus niet op tv durven he, als ik er zo uitzag..
Gratis?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
en nu durft ze ineens wel naar een tandarts?
Ja dat vond ik ook een beetje vreemd... Waarom stap je dan nu ineens wel op een tandarts af en ben je blij dat ze je helpen?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
en nu durft ze ineens wel naar een tandarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |