Particuliere chirurg denk ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Zo snel al terecht? Alleen voor dit programma waarschijnlijk.
Zo zag het er wel uit inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Particuliere chirurg denk ik ook.
twitter:D_dutchyx twitterde op woensdag 30-11-2011 om 22:04:58#ditismijnlijf (dutch) = #thisismylife (English) reageer retweet
Ja, bergman kliniek.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Particuliere chirurg denk ik ook.
Ja bizarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Ook gewoon wakker zijn terwijl je oogleden af worden geknipt
Ze hebben ook alleen zijn oogleden gedaan, niet zijn wallen, plus misschien is het nog een beetje dik van de operatie.quote:
ze moest 30 keer dacht ik te horenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef MissJ het volgende:
ze moest 20 keer per dag naar de plee en nu is het 14/15 keer geworden
En niet naar de dokter durven... nu ziet heel Nederland het.quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef pleeborstel het volgende:
OMG lekker met de beentjes wijd voor de camera terwijl er eens goed ingezoomd wordt![]()
Dat doe toch niet?!
Nee stukje is al geweest. Beha uit en al. Ze blijven maar groeien zei ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef fespo het volgende:
[..]
[..]![]()
was het alleen een voorstukje of is het al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |