anale fistel?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wo heftig die man met die anale fistel, ik kan er niet naar kijken hoor
Ja of hoe heet het? Ik kan niet kijken naar de helft van het programma, waarom kijk ik hier uberhaupt naarquote:
die is ook niet te helpen blijkbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Huh heb ik iets gemist, ze hebben die man met die anusfistel helemaal niet geholpen
jezus wat een kutleven heb je danquote:Op donderdag 24 november 2011 15:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
die is ook niet te helpen blijkbaar![]()
al zou ik denken dat je met een stoma de anus rust zou kunnen geven en de wond schoon zou kunnen houden totdat het genezen is.. maarja: ik ben geen dokter...
daarom wilde hij ook in het programma zijn verhaal doen: om te laten zien dat zoiets 'kleins' je hele leven kan beinvloeden en dat artsen er blijkbaar niets aan kunnen doenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
jezus wat een kutleven heb je dan
Dat was precies het moment dat ik zaptequote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef MissJ het volgende:
lig je daar met je doos open en bloot op de buis
Hehe ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ik zette hem aan en keek zo'n doos in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |